Vriendelijk verzoek: Opmerkingen, commentaar of vragen posten in "Commentaren op de streamverslagen" dat houdt het verhaal overzichtelijk.
Vele oren maken het verhaal compleet dus liever dubbel verslag dan géén verslag !!
Op de achtergrond(vanuit de bus) hoor ik Esmeralda en Büllent lachen en praten.
Jop vind het toch stijl hebben dat Aziz elke keer op de bank zat en toch bleef.
ze gaan het nu hebben over het aantal procenten van iedereen (ze komen tot de conclusie dat er procenten over waren
Jop: er klopt geen reet van
Iwan begint weer te rekenen
Antoinet: internet is heel anders
Jop: ja en dan tellen ze het bellen weer op...
conclusie: de passagiers snappen er dus ook nix van
Jop: weet je wat ik niet snap: Willeke ging met 4 personen naar amerika, Orlendo en Aziz krijgt 1 weekendje Euro_Disney voor 2 personen, dat is niet eerlijk want hij zat er twee weken langer in als Willeke.
Ik had gezegd dat ik het niet wilde hoor...
wat denk je dat het kost voor 4 personen ff een ticketje naar Orlendo?
Antoinet vond het ook niet eerlijk.
Jop heeft met Hans gesproken en die vond het beter dat Willeke eerst ff op reis ging, dus Jop denkt dat Willeke er nu ff uit is.
Tessa denkt van niet omdat Willeke zich toch heel erg betrokken voelt en bang is om iets van hen te missen.
Ze mochten van te voren een wens invullen.
Ook Tessa vind het een behoorlijk verschil(van Willeke en Aziz)
Er word druk gerekend door iedereen.
Iwan is twee onderbroeken kwijt ter waarde van honderd gulden.
Ze willen muziek en vragen dat aan de regie
Ze krijgen van de "redactie" de getto blaster als ze tenminste écht gaan fitnessen.
13.20
De passagiers zijn hier erg blij mee en trekken sportkleding aan.(anders krijgen ze de muziekinstallatie niet)
* Quenda® vertikt het om hier een verslag van te maken.
Büllent en Esmeralda hangen op de schommelbank en praten over voetballende kinderen.
Büllent's stem klinkt vermoeid.
esmeralda: ik zal je het maar meteen vertellen, ik werk ook voor de redactie
waarvoor doe je het?
Büllent: eigenlijk doe je het min of meer voor het geld,als ik het zo simpel mag bekijken, nu je in de bus zit... je weet wel dat de mensen van je houden, maar het gevoel is nu zo versterkt, je moet nu gewoon doorgaan .
(gaat over familie en vrienden die steunen)
Esmeralda heeft een nieuw busliedje.....kreten als tessa stoot alweer haar knie, iwan die alweer een tostie verbrand, en dan die essie op tv, die neemt wel strakke truitjes mee,wie doet het nou maar met wie op het matras, en ja rij maar door, het is hier wel gezellig hoor, heya rij maar door, het word hier nu toch echt wel goor, en dan die aziz...bla bla bla...
Esmeralda; ja, hihi, esmeralda in een creatieve bui.
Esmeralda kan zich nog niet helemaal voorstellen dat er vanavond nieuwe mensen bijkomen.
Esmeralda: ow, daar weet ik nog een leuk verhaal over
Büllent: dat moet je vooral doen, als je lekker in het luchtledige wilt praten
Essie: hihihihihihi
Büllent: mijn god, ik ga nu niet eens zeggen wat ik denk
Essie: nou ja, er was dus een boot, het was in een pretpark, ik was daar samen met een vriendin van mij, drie klasgenoten, en een vriend, en ook nog een nichtje, maar jah, die vriendin van mij, die ging dus in die boot, en die was gek op die jongen die voor haar zat
Büllent: laat maar, ik voel um al aankomen
Esmeralda: en die vriendin die kotste dus over die jongen heen, waar ze gek op was
Büllent: is het nog wat geworden?
Essie: neej
Essie: dat heb ik nou nog nooit gehad he, dat ik moest kosten in een attractie.
Esmeralda vraagt of Büllent wel eens naar southpark kijkt, zij vind dat wel leuk, soms wel een beetje grof.
Büllent vind het heel erg grof zelfs.
* Quenda® gaat verder met factureren.
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 04 April 2000).]
Morgenochtend,5 April, vertrekken ze richting Belgie
Men weet nog niets over het tijdstip.
(rond een uurtje of 10/11)
Tessa hoopt stiekum dat ze doorijden naar Spanje
Ze reageren allemaal een beetje lauw op de mededeling dat er geen live uitzending is.
De regie weet nog niet wanneer er nieuwe mensen komen,op de laptop stond dat Tessa nu eens op moest houden met het gezeur over de live uitzending.
[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 05 April 2000).]
Bul en Es op de schommelbank in diep gesprek verwikkeld. Bul zit met iets maar wil er niet over praten, het heeft niets met de Bus te maken volgens hem. Het gaat over het overlijden van mensen. Es verzekert hem dat als hij wil praten zij er altijd voor hem is "Ik ben het meisje dat achter de laptop zit"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |