quote:zij in het bos :"moet plassen.. ga jij even voor me staan!?"
Ik vergat nog erbij te vertellen dat ze ook nog zei dat ik me even om moest draaien (zei ze trouwens ook vaak bij het uitkleden, o zo sexy!!).. dat heerlijke gekletter op die ondergrond, hmmm..!!quote:
Ik zou van zo!n opmerking echt afknappen en spontaan een slappe krijgen, maar zo zie je maar hoe erotiek voor iedereen wat anders is.......!!! Je kan het m.i. beter omdraaien en tegen haar zeggen (voor de grap)""Als jij je vanavond nou heel lief gedraagt....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:33 schreef remlof het volgende:
"Ik wil met je neuken!" doet het meestal wel voor mij.
Nee, ik meen het. Maar dan vooral als ze het zegt in een omgeving/situatie waar het niet mogelijk isquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:48 schreef halo1 het volgende:
[..]
Ik zou van zo!n opmerking echt afknappen en spontaan een slappe krijgen, maar zo zie je maar hoe erotiek voor iedereen wat anders is.......!!! Je kan het m.i. beter omdraaien en tegen haar zeggen (voor de grap)""Als jij je vanavond nou heel lief gedraagt...., mag je misschien met me naar bed""!!
Kan het toch wat subtieler... een hoek van dat bed is toch ook okay.. of houd je echt van een beest in bed????quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:40 schreef DuTank het volgende:
"Ik laat je alle hoeken van het bed zien"
Het gaat natuurlijk ook om de manier waarop (zachte, zwoele stem,...?) en de context (zoals remlof ook al toelicht).quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:48 schreef halo1 het volgende:
[..]
Ik zou van zo!n opmerking echt afknappen en spontaan een slappe krijgen, maar zo zie je maar hoe erotiek voor iedereen wat anders is.......!!! Je kan het m.i. beter omdraaien en tegen haar zeggen (voor de grap)""Als jij je vanavond nou heel lief gedraagt...., mag je misschien met me naar bed""!!
"Ik wil met je neuken"quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:34 schreef Muts100 het volgende:
Hmm, een lik in mijn nek of hals, lekker.
Maar uhm, "ik wil met je neuken" doet het voor mij ook wel hoor.
Meer dan eens!quote:Op zondag 31 januari 2010 00:07 schreef Muts100 het volgende:
[..]
Echt joh?
Nou lekker, lik je me dan ook nog in mijn nek?
Dat hoor je wel vaker.. toch weer de de leading man.. die erotiseert..quote:Op zondag 31 januari 2010 12:50 schreef Dipkip het volgende:
Als mn vriend auto rijdtte stom voor woorden maar dat doet het wel voor me.
Volgens mij komen dan juist hun tieten naar voren....het lijkt me dat ze het daarom doen... die rib interesseert mij eigenlijk geen bal, maar ja ieder zn meugquote:Op zondag 31 januari 2010 13:38 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vrouwen die als ze bovenop zitten hun schouders achteruit gooien, zodat je net de laagste rib ziet....
Dit gaat ongelukken geven.quote:Op zondag 31 januari 2010 12:50 schreef Dipkip het volgende:
Als mn vriend auto rijdtte stom voor woorden maar dat doet het wel voor me.
Ik doe verder niks hoor, veel te eng. Ik zit dan te denken van ooh en als hij het nu niet goed doet zijn we dood (quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |