Omdat hij zelf met 150 begon. Enige reden dat het volgens hem 130 werd is vanwege de lagere boete/straf met de 50 km/h grens. Niet zozeer omdat hij echt dacht dat we 130 reden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:24 schreef bijderechter het volgende:
Bewijs is 100% geldig. Helaas. Rond de 120 kan geen 130 zijn trouwensHoezo is dat dan volledig uit de lucht gegrepen? Tellerafwijking en je zit er al aan hoor, de tellers van de agent zijn geijkt..
Wat is dat voor raar verhaal?quote:Die agent zei dat je met 70 km/h gelijk je rijbewijs kwijt bent en dat hij er maar 130 van maakte zodat de bob tenminste nog naar huis kon rijden.
Teller wijken altijd naar boven af, die teller van een undercover bak is niet geijkt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:24 schreef bijderechter het volgende:
Bewijs is 100% geldig. Helaas. Rond de 120 kan geen 130 zijn trouwensHoezo is dat dan volledig uit de lucht gegrepen? Tellerafwijking en je zit er al aan hoor, de tellers van de agent zijn geijkt..
Onzin, tellers van de meeste 'undercover' bakken zijn net zo goed geijkt, tenzij ze van de recherche zijn ofzo.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:28 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
Teller wijken altijd naar boven af, die teller van een undercover bak is niet geijkt.
Hij vond onze bob verstandig. En iets met 70 km/h is gelijk rijbevoegdheid kwijt.quote:
Die vond toch plaats? Staat in de OP, komt een auto op een kilometer afstand van hun rijden, blijft ongeveer gelijk en dan worden ze aan de kant gezet..quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:28 schreef -AnneX- het volgende:
trouwens, moeten agenten in burgerauto niet altijd een jump-meting doen voor ze mogen bekeuren?
prima, maar dan nog is het aflezen van zo'n geval nogal niet geijkt, kijkt een stukje naar links, recht, boven onder en je ziet zo maar 5 km meer. Het is sowieso belachelijk dat zo'n smeris die z'n quotum moet halen en een bruine vinger bij de baas wil halen zonder enig bewijs bonnetjes mag schrijvenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:28 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Onzin, tellers van de meeste 'undercover' bakken zijn net zo goed geijkt, tenzij ze van de recherche zijn ofzo.
Het aflezen van zo'n geval, ik weet niet hoor, maar als ik op m'n teller kijk hebben m'n ogen geen afwijking van 5 kilometer hoor... Streepje geeft toch precies aan hoe hard je rijdtquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:31 schreef Sjonnjoop het volgende:
[..]
prima, maar dan nog is het aflezen van zo'n geval nogal niet geijkt, kijkt een stukje naar links, recht, boven onder en je ziet zo maar 5 km meer.
als dit idd het geval is MOET er een camera aan boord zijn geweest óf er moet een melding van zijn op het kantoorquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:30 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Die vond toch plaats? Staat in de OP, komt een auto op een kilometer afstand van hun rijden, blijft ongeveer gelijk en dan worden ze aan de kant gezet..
Nee, het streepje zweeft nl boven hetgeen je snelheid aangeeft, en dus bepaald de hoek wat je precies afleest, alleen 100% recht ervoor is de 100% correcte aflezen alles wat niet 100% recht ervoor is heeft dus een afwijking. Verder is het aflezen van een enkele justitie slaaf nogal subjectief, ventje kan vanalles beweren, zoals in dit, maar ook vele andere gevallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:32 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Het aflezen van zo'n geval, ik weet niet hoor, maar als ik op m'n teller kijk hebben m'n ogen geen afwijking van 5 kilometer hoor... Streepje geeft toch precies aan hoe hard je rijdt
Sowieso bezwaar indienenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:30 schreef Tahiti het volgende:
Bezwaar indienen, laat die veldwachter eerst maar eens met bewijzen komen.
standaard wijkt je eigen KMteller altijd 5-10 km/u afquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:32 schreef bijderechter het volgende:
[..]
Het aflezen van zo'n geval, ik weet niet hoor, maar als ik op m'n teller kijk hebben m'n ogen geen afwijking van 5 kilometer hoor... Streepje geeft toch precies aan hoe hard je rijdt
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:35 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
als dit idd het geval is MOET er een camera aan boord zijn geweest óf er moet een melding van zijn op het kantoor
jump-meting moet de bestuurder altijd zelf terug kunnen zien
Dat was dus inderdaad mijn voornaamste punt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:36 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Sowieso bezwaar indienen
Ik vind het trouwens een beetje apart verhaal dat 1 agent kan bepalen dat je te hard hebt gereden zonder dat daarvan ook maar één stuk bewijs is, afgezien van het woord van oom agent
Ja, dat weet ik, dat heb ik zelf ook al aangegeven, wat is je punt?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:36 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
standaard wijkt je eigen KMteller altijd 5-10 km/u af
maak er maar 50 km/h van.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Hij vond onze bob verstandig. En iets met 70 km/h is gelijk rijbevoegdheid kwijt.
Kom op, ik maak een topic aan omdat ik hier weinig van af weet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |