Ik kan haar wel verkopen dat het de rang is tussen kapitein en majoor in....quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:53 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik kan haar wel verkopen dat het de rang is tussen kapitein en majoor in....
Okay zal ik doen. Je kan dus geen luitenant ofzo meer worden?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:57 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
![]()
Vertel dan maar dat het de hoogste rang is die een onderofficier kan bereiken zonder een paar jaar voor zijn/haar pensioen te zitten.
Dat wel, maar dan zal ik wat privileges op moeten geven. En flink wat extra papierwerk moeten verzetten. Iets wat ik (nu) dus niet wil.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:01 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay zal ik doen. Je kan dus geen luitenant ofzo meer worden?
Okay. Dat is dan inderdaad wel een goede overweging. Wil je leven voor je werk of werk je om te leven.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dat wel, maar dan zal ik wat privileges op moeten geven. En flink wat extra papierwerk moeten verzetten. Iets wat ik (nu) dus niet wil.
In mijn huidige rang/functie is dat een lastige keuze.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:06 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay. Dat is dan inderdaad wel een goede overweging. Wil je leven voor je werk of werk je om te leven.
Ik ken het.... Ik heb jarenlang marginale baantjes gehad.... dus verdien ik ook niet denderend.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:07 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
In mijn huidige rang/functie is dat een lastige keuze.![]()
In een hogere rang; dan werk ik om te leven.
Bij mij heeft het nu te maken met het plezier dat ik heb in mijn werk. Ik heb nu de beste baan die ik mij kan bedenken. En daar moeten andere zaken soms voor wijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:11 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik ken het.... Ik heb jarenlang marginale baantjes gehad.... dus verdien ik ook niet denderend.....
Okay! Dat is dan zeker belangrijk dat je je prettig voelt bij je werk. Ik wou dat ik een baan kon vinden waar het allemaal bij klopte!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:15 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Bij mij heeft het nu te maken met het plezier dat ik heb in mijn werk. Ik heb nu de beste baan die ik mij kan bedenken. En daar moeten andere zaken soms voor wijken.
Mocht ik een hogere rang bekleden dan zal dat plezier zeker minder gaan worden ( minder contact met de werkvloer) en ga ik dan dus werken om te leven.
Goed blijven zoeken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:17 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Okay! Dat is dan zeker belangrijk dat je je prettig voelt bij je werk. Ik wou dat ik een baan kon vinden waar het allemaal bij klopte!
Weltrusten en wandel ze morgenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:20 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Goed blijven zoeken.
En nu ga ik snurken. Ik lees de update over "Nina Hagen II" , incl. pics, wel.
Dan ben je in de verkeerde tenten geweestquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik had het in Praag qua vrouwen vrij hoog ingeschat, maar helaas was het -16 buiten dus iedereen die binnen kon blijven bleef binnen...
In de zomer maar een keer terug dan.
Hey, dat heb ik gemistquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien. ( Pics? )![]()
Maar zeker die vrouw waar je laatste foto's van hebt gepost.
quote:
ach vind het niet erg om haar nog eens te posten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:34 schreef Nembrionic het volgende:
Oh nee, die heb ik toch niet gemist
Tanjaa! Tijd niet gezienquote:
Volgens Southpark is het net Dances With Wolvesquote:Op zondag 31 januari 2010 02:46 schreef Etcetera het volgende:
Avatar is wel mooi, maar het verhaal is nogal voorspelbaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |