Voor wie?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Maar wel een mogelijk een leuke nacht!
Dat word de volgende dag besproken.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:02 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dat word de volgende dag besproken.
Okay. Je bent al vast op pad gegaan?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:06 schreef Cobra4 het volgende:
Voor jullie mij plots gaan missen, de accu van mijn PDA is bijna leeg. En ik kan 'm niet laden terwijl ik op internet zit.
Ik denk wel dat ik je een date kan bezorgen met Nina Hagen IIquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
No way. Voorafgaande aan de vlucht worden alle afspraken gemaakt.
Dat zou alvast een begin zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:08 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik denk wel dat ik je een date kan bezorgen met Nina Hagen II
Ik zal vrijdag vragen of ze een vriend heeft.quote:
En vergeet de echte foto van haar niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:10 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ik zal vrijdag vragen of ze een vriend heeft.
Zal ik ook vragen aan haar. Ze is nog vrij jong dat moet ik wel zeggen. 19 jaar oud.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:11 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En vergeet de echte foto van haar niet.
Ai, die zal wel niet willen daten met iemand van 37.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:13 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zal ik ook vragen aan haar. Ze is nog vrij jong dat moet ik wel zeggen. 19 jaar oud.
Misschien gezien haar muzieksmaak en klederdracht juist wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ai, die zal wel niet willen daten met iemand van 37.
Wat is haar muzieksmaak?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:19 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Misschien gezien haar muzieksmaak en klederdracht juist wel.
Ramones, Nina Hagen, Sex Pistols etc. In shirts van die bands traint ze.quote:
Nice!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ramones, Nina Hagen, Sex Pistols etc. In shirts van die bands traint ze.
Fitnessen/trainen in band shirts ?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ramones, Nina Hagen, Sex Pistols etc. In shirts van die bands traint ze.
Zij traint met kickboksen in die shirts. Ik zie het probleem niet, aangezien zij punk is en die outfits haar niet staan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:31 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Fitnessen/trainen in band shirts ?![]()
Ik mag toch hopen dat dit meer gebruikelijk is bij de sport zaal waar jij komt.
Wat betreft muziek is ze meer van de late 70's early eighties dus misschien ook wel qua mannenvoorkeur. (bouwjaar en niet qua leeftijd)quote:
Nouja we zien de pics wel verschijnen, dan volgt definitief oordeelquote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:35 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Zij traint met kickboksen in die shirts. Ik zie het probleem niet, aangezien zij punk is en die outfits haar niet staan.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:36 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Wat betreft muziek is ze meer van de late 70's early eighties dus misschien ook wel qua mannenvoorkeur. (bouwjaar en niet qua leeftijd)
Voor het geval mijn verbinding weg gaat vallen post Andy haar "specs" wel.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:37 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Nouja we zien de pics wel verschijnen, dan volgt definitief oordeel
1.65 lang. Rood haar met zwarte stroken (echte kleur weet ik niet) Wit geschminkt gezicht. Vrijwel altijd gekleed in een maillot met daarover heen een schotse kilt en daarover een zwarte turtleneck en een leren jack.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Voor het geval mijn verbinding weg gaat vallen post Andy haar "specs" wel.![]()
Dan lees ik die morgen ochtend wel.
Oh, ondanks dat ze me verrot zou schoppen bij een ruzie, is ze maar 20 cm korter dan ik ben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:42 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
1.65 lang. Rood haar met zwarte stroken (echte kleur weet ik niet) Wit geschminkt gezicht. Vrijwel altijd gekleed in een maillot met daarover heen een schotse kilt en daarover een zwarte turtleneck en een leren jack.
Dus ik moet zeggen een Luchtmachtofficier van 1,85, roker, liefhebber van sneeuwscooteren door lapland. En fan van Schotland.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Oh, ondanks dat ze me verrot zou schoppen bij een ruzie, is ze maar 20 cm korter dan ik ben.![]()
En aangezien ik van Schotland hou.
Ja wel, de accu van mijn pda doet het nog.
Ik ben maar sergeant-majoor.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 21:50 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dus ik moet zeggen een Luchtmacht onderofficier van 1,85, roker, liefhebber van sneeuwscooteren door lapland. En fan van Schotland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |