Omstebeurt duwen.....quote:
Ik had het in Praag qua vrouwen vrij hoog ingeschat, maar helaas was het -16 buiten dus iedereen die binnen kon blijven bleef binnen...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier is het gestopt met sneeuwen inmiddels
[..]
En zweedse fans
[ afbeelding ]
en nee, niet die kerel![]()
quote:
Hmmm, een Praags terrasje bij 20+quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:25 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik had het in Praag qua vrouwen vrij hoog ingeschat, maar helaas was het -16 buiten dus iedereen die binnen kon blijven bleef binnen...
In de zomer maar een keer terug dan.
Ach als je bij die club zit waarom zou dan geen gebruik maken van de middelen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:25 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
No way! Ik zit bij de KLu.
We gaan al liever met een vliegtuig van Eindhoven naar Leeuwarden dan met een auto. Laat staan op glij ijzers naar Ramstein.
Jij snapt het. Die kisten moeten toch vliegen om de vliegers aan hun uren te laten komen. Dus kunnen ze net zo goed mij naar een werkplek brengen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:27 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ach als je bij die club zit waarom zou dan geen gebruik maken van de middelen.
Als ik weer eens een toernooi over de grens hebt wil jij ons dan ook brengen en halen?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij snapt het. Die kisten moeten toch vliegen om de vliegers aan hun uren te laten komen. Dus kunnen ze net zo goed mij naar een werkplek brengen.
Niet zo goed. De operatie was goed gegaan, maar de dag erna kreeg ze last van haar been. Dat had ze al vaker, maar nu kan ze dat been niet meer gebruiken. Gister heb ik haar maar heel kort gesproken, omdat ze zo'n pijn had. In elk geval zou de arts langskomen gisteravond. Ze gaat me terugbellen een dezer dagen, als ze wat minder pijn heeft en ook wat rustiger kan vertellen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:23 schreef Cobra4 het volgende:
Soempie? Hoe is het met je zus?
Alleen als What's her name er is en ik met haar mag stappen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:30 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Als ik weer eens een toernooi over de grens hebt wil jij ons dan ook brengen en halen?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet zo goed. De operatie was goed gegaan, maar de dag erna kreeg ze last van haar been. Dat had ze al vaker, maar nu kan ze dat been niet meer gebruiken. Gister heb ik haar maar heel kort gesproken, omdat ze zo'n pijn had. In elk geval zou de arts langskomen gisteravond. Ze gaat me terugbellen een dezer dagen, als ze wat minder pijn heeft en ook wat rustiger kan vertellen.
Afwachten dus weer. Maar wel schrikken. We weten dat het steeds slechter zal gaan, maar het ging zo langzaam en dit is nu plots zo 'zichtbaar'.
Maargoed, dat met die wervel is wel goed gegaan.
Shit, nu heb ik spijt dat ik je in dat andere topic heb lastig gevallen.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:31 schreef Soempie het volgende:
[..]
Niet zo goed. De operatie was goed gegaan, maar de dag erna kreeg ze last van haar been. Dat had ze al vaker, maar nu kan ze dat been niet meer gebruiken. Gister heb ik haar maar heel kort gesproken, omdat ze zo'n pijn had. In elk geval zou de arts langskomen gisteravond. Ze gaat me terugbellen een dezer dagen, als ze wat minder pijn heeft en ook wat rustiger kan vertellen.
Afwachten dus weer. Maar wel schrikken. We weten dat het steeds slechter zal gaan, maar het ging zo langzaam en dit is nu plots zo 'zichtbaar'.
Maargoed, dat met die wervel is wel goed gegaan.
Die punkster die mij gister gerost heeft?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:31 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Alleen als What's her name er is en ik met haar mag stappen.
Misschien. ( Pics? )quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:34 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die punkster die mij gister gerost heeft?
Ze heeft kanker. Het is uitgezaaid en het enige wat ze nog kunnen doen is rekken en de pijn bestrijden. Dat gaat op zich al heel lang goed.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:32 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Sterkte Soemp!
Waar heeft je zus eigenlijk last van Soemp?
Ah Kyra... daar wil ik zelf wel mee uit....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:35 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Misschien. ( Pics? )![]()
Maar zeker die vrouw waar je laatste foto's van hebt gepost.
Dat hoeft helemaal niet slecht te zijn.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Kyra... daar wil ik zelf wel mee uit....
De punkster doet erg haar best om op Nina Hagen te lijken:
[ afbeelding ]
Ach shit zeg... Net als bij mijn die vriendin van me die onlangs is heengegaan.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ze heeft kanker. Het is uitgezaaid en het enige wat ze nog kunnen doen is rekken en de pijn bestrijden. Dat gaat op zich al heel lang goed.![]()
Maar Sven zit vol ongeduld op me te wachten, dus ik ga weer.
Lief dat jullie ernaar vragen.
Fiets anders?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Ik hoor net dat er morgen ochtend bij mij in de buurt geen OV gaat rijden. Ik ga dus morgen om 0500 de deur uit om te voet naar mijn werk te gaan.
quote:
Opzich niets mis met lekker naar je werk lopen maar met die sneeuwijslaag is dat toch ook rukquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Gezien de weersomstandigheden gaat lopen sneller.
Tenzij je het rubber van je banden haalt. Dan heb je een schaatsfiets.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Gezien de weersomstandigheden gaat lopen sneller.
Gelukkig valt er nu verse sneeuw. Dus als ik buiten bestaande sporen blijf zal het wel goed gaan lukken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Opzich niets mis met lekker naar je werk lopen maar met die sneeuwijslaag is dat toch ook ruk
Onder de 55 minuten moet toch lukken.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:46 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gelukkig valt er nu verse sneeuw. Dus als ik buiten bestaande sporen blijf zal het wel goed gaan lukken.
Mijn record voor 7km door de sneeuw staat op 1 uur en 5 minuten. (zonder ijzige plekken onder de sneeuw)
Eens kijken of ik de tijd wat scherper kan zetten.
Daar zit geen gratis vlucht aan verbonden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Ah Kyra... daar wil ik zelf wel mee uit....
Maar wel een mogelijk een leuke nacht!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Daar zit geen gratis vlucht aan verbonden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |