Die takkedingen zijn ook ontiegelijk hard.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Puck doodt ijshockeyscheidsrechter
Triest dit
Maar om de laatste zin in het artikel even te beantwoorden: een puck in z'n nek is de meest aannemelijke oorzaak
Aiquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:04 schreef TradeMarkie het volgende:
Puck doodt ijshockeyscheidsrechter
Triest dit
Maar om de laatste zin in het artikel even te beantwoorden: een puck in z'n nek is de meest aannemelijke oorzaak
En Zweden en Noorwegen toch ook?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:36 schreef Cobra4 het volgende:
Maar dat brengt ons wel weer bij de OS van komende maand.![]()
IJshockey tussen de VS, Canada en Rusland.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef TradeMarkie het volgende:
Het heeft hier net weer gesneeuwd en ik moet zo naar Alkmaar, het zal mij benieuwen of de wegen een beetje begaanbaar zijn
En Tjechiëquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Zweden en Noorwegen toch ook?
Ook goede IJshockeyers idd.quote:
Hier is het gestopt met sneeuwen inmiddelsquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zijn ze druk me bezig. Of het helpt weet ik niet, het sneeuwt nog steeds.
En zweedse fansquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:37 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
En Zweden en Noorwegen toch ook?
Ja misschien toch maar weer eens naar Zweden..... lang geleden....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier is het gestopt met sneeuwen inmiddels
[..]
En zweedse fans
[ afbeelding ]
en nee, niet die kerel![]()
Crap. Terwijl ik in Finland zit zijn zij natuurlijk naar Canada.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:41 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Hier is het gestopt met sneeuwen inmiddels
[..]
En zweedse fans
[ afbeelding ]
en nee, niet die kerel![]()
Omboeken in een reis naar Canada?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Crap. Terwijl ik in Finland zit zijn zij natuurlijk naar Canada.![]()
Dan heeft het ook geen zin even naar Zweden te gaan.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Omboeken in een reis naar Canada?
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]Dan ga ik wel het Finse nachtleven in. De Finse meiden zijn (nog) dol op Karaoke. Ik ga wel even met m'n dronken kop "Geef mij maar Amsterdam" staan bléren. Dan komt alles goed.
Smakelijkquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:54 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
![]()
Ik ga even eten. Ben zo terug
Dank je! Het heeft gesmaakt!quote:
Mooi.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:15 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Dank je! Het heeft gesmaakt!
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:17 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Ik hoor net dat er morgen ochtend bij mij in de buurt geen OV gaat rijden. Ik ga dus morgen om 0500 de deur uit om te voet naar mijn werk te gaan.
Morgen werk ik toevallig (quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:18 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Die Hard! Hoe ver is je werk van je woning af gelegen?
Beetje lullig als je ineens naar Ramstein in Duitsland had gemoeten......quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Morgen werk ik toevallig () dichtbij. Maar 7 km.
Dan hadden we wel contact opgenomen met de collegae van de Landmacht voor iets met rupsbanden.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:20 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Beetje lullig als je ineens naar Ramstein in Duitsland had gemoeten......
Of met glij-ijzers....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:21 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dan hadden we wel contact opgenomen met de collegae van de Landmacht voor iets met rupsbanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |