En toch ben ik wel een klein beetje benieuwd hoe Berlijn er uit had gezien als Speer zijn klus had kunnen klaren.quote:
Wat!? Niet naar de kroeg?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Etcetera het volgende:
@TT: ik denk dat het straks pizza Ulsana wordt, ben er nog niet over uit
Wij gaan naar Avatar vanavond. Nee, niet de 3d versie, zo luxe is onze bios niet
No shame in that. De autobahnen zijn goede snelwegen maar wel een product van dat regime. Maar dat doet niks af aan het feit dat ze goede wegen zijn. In Die Welle komt dat duidelijk naar voren dat een autocratie niet alleen slecht is maar ook hele fijne kanten kan hebben. Mooie film, aanrader voor iedereen!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En toch ben ik wel een klein beetje benieuwd hoe Berlijn er uit had gezien als Speer zijn klus had kunnen klaren.
Misschien daarna nogquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:05 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Wat!? Niet naar de kroeg?
En wat is een pizza Ulsana?
Als dat Spaanse Pepers zijn dan is het wel een pizza die ik zou lusten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:16 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Misschien daarna nog
Pizza Ulsana is bij onze pizzeria een pizza met (uit m'n hoofd, kan me vergissen) salami, spek, ui, paprikaIk mis 1 ding geloof ik, weet het niet meer
Zo zijn er wel meer goede dingen die we aan hen te danken hebben.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:07 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
No shame in that. De autobahnen zijn goede snelwegen maar wel een product van dat regime. Maar dat doet niks af aan het feit dat ze goede wegen zijn. In Die Welle komt dat duidelijk naar voren dat een autocratie niet alleen slecht is maar ook hele fijne kanten kan hebben. Mooie film, aanrader voor iedereen!
Volkswagen en BMW.....quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:39 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Zo zijn er wel meer goede dingen die we aan hen te danken hebben.
Ik dacht meer hier aan; Vuurwapens, Tanks en Artillerie.quote:
Panzerfaust, dat was ook een goede uitvinding van ze...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht meer hier aan; Vuurwapens, Tanks en Artillerie.![]()
[ afbeelding ]
En de Panzerfaust 2.0 is nog in gebruik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:48 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Panzerfaust, dat was ook een goede uitvinding van ze...
Zo..iemand moest wat compenserenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik dacht meer hier aan; Vuurwapens, Tanks en Artillerie.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..iemand moest wat compenseren
Mogguhquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh!
Lekker lang geslapenNu met mn naamgenootje bellen
Hoi PSquote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:01 schreef Puntenslijpsel het volgende:
mogguh!
Lekker lang geslapenNu met mn naamgenootje bellen
Debbie does Galesburg?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi PS
Ik zag een film liggen bij de FRS en moest direct aan je denken.....
Uhmmm de oudstequote:
welke?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 18:04 schreef mr_anonimous het volgende:
[..]
Hoi PS
Ik zag een film liggen bij de FRS en moest direct aan je denken.....
quote:
Ahhhhhhhhhh,quote:
Ik dacht als PS weer eens depri is posten we gewoon dat plaatje.quote:
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zo..iemand moest wat compenseren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |