quote:Hierbij in de bijlage oefeningen voor maandag die je met de dynaband
(ja, inderdaad, dat paarse onding) kan doen. Doe van elke oefening
drie setjes van 20 herhalingen.
De sportieve mazzel!
Jaaa!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:59 schreef ColdFeet het volgende:
Nou, kom maar eten dan, ritualsIk ga zo eens even boodschappen doen.
Oké, geen aanrader dusquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:05 schreef Laureline het volgende:
Where the wild things are is vreselijk! Als je tenminste net zoveel van Max en de Maximonsters houdt als ik. Die regisseur heeft er een ontzettend agressief Amerikaans gescheiden-ouders-ADHD-jongen-familiedramagedoe van gemaakt. En de monsters zijn ook destructieve rotbeesten geworden. Arme Maurice Sendak
Up in the air van de week gezien en dat is een aanrader. Die andere 2 kenknie, dus dat weet ik niet. Zag wel een trailer van een Moulin Rouge achtige film die binnenkort komt: Nine en die wil ik wel heul graag in de bios zien!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:02 schreef Goodbye het volgende:
Nooit bedenken? Ik vind het juist supergezellig. Lekker thee drinken met popcorn ofzo en dan twee leuke films kijken. We zijn al een poosje niet meer geweest en zo voorkomen we ook dat er geen films uit de bios zijn voor we ze gezien hebben![]()
![]()
Ik zit te twijfelen tussen deze:
Where the wild things are
Up in the air
Edge of darkness
Even kijken wat het beste uitkomt/combineert.
Jaaaaaa, ik ook!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:09 schreef conleche het volgende:
[..]
Up in the air van de week gezien en dat is een aanrader. Die andere 2 kenknie, dus dat weet ik niet. Zag wel een trailer van een Moulin Rouge achtige film die binnenkort komt: Nine en die wil ik wel heul graag in de bios zien!!
Ik voel een mini filmmeet aankomenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:10 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaaa, ik ook!![]()
En toen ik die trailer echt zo zat te kijken "![]()
![]()
" Keek mijn vriend me echt zo aan van "Nee echt, moet dat
"
![]()
Same herequote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:58 schreef Rituals het volgende:
Sushi! Oohh daar heb ik zin in!![]()
Ik heb vandaag een enorm luie zaterdag. Ik werd om 1 uur wakker en zit nu nog steeds in mijn badjas. Ik ga zo douchen en even actief doen.
Dat laatste is ook veel te herkenbaar!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:13 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Same here. Al heb ik mn badjas aan over mn normale kleren, omdat ik het koud heb. Ik heb genoeg nuttige/actieve dingen die ik moet doen, maar momenteel is zelfs opstaan om wat te drinken te pakken teveel moeite
.
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:13 schreef Laureline het volgende:
[ afbeelding ]
Die!
Maar daar moet je een kind uit de 70-er jaren voor zijn denk ikWij zijn allemaal opgegroeid met Maurice Sendak, Madelief en Dr. Seuss
Die met al die leuke wezentjes, surrealistische landschappen en gebouwen en machientjes:quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:37 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Ik ben jarenlang zowat eenmaal per jaar naar de kinderboekhandel gelopen om te vragen of Max en de Maximonsters alweer herdrukt was. En nu heb ik 'm alweer een jaar of 15 in de kast.
Wie is Dr. Suess?
Oh ja? Vertel?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:04 schreef zwahiel het volgende:
Zeau, veeeeel te vroeg wakker geworden door die zon. Dat is een beetje jammer. Denk dat ik zo de stad nog even in ga.
Vond 't ook leuk om de overgebleven drie dames van de meet nog te zien gisteren. En nu weet ik ook waar dat gesprek over ging bij de bar met die mannen. En vannacht snapte ik die link ook niet met die lamp, maar die was dus voor P.F. Ach we hebben een garderobe bij Hofman, dus dat scheelde weer
Jieha!
mailtje van mijn trainer:
[..]
klinkt goed, nieuwjaarsetentje op 30 januariquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:33 schreef anna82 het volgende:![]()
Dat klink als een leuke meet!! Ik wil ook wel foto's zien
En fijn dat de avond nog leuk werd CF!Sta je nu ook anders tegenover je promotie, of was dat idee
geen opwelling?
Ik ga me voorbereiden op het "nieuwjaarsdiner" met vriendinnen! 't Is 30 januari, dus het kan nog netOh de voorbereiding bestaan vooralsnog uit het drinken van een Cosmopolitan met mijn vriendje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |