quote:
Dus eigenlijk was je een soort van Yetina ?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:24 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Daar fietste ik doorheen... Voelde me net de verschrikkelijke sneeuwvrouw
alles wel met u ?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu al? En het is nog niet eens carnaval!
Ja maar het is tussen twee blokken in, Utrecht houdt geen rekening met carnaval.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:36 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nu al? En het is nog niet eens carnaval!
Met carnaval weer flink aan de bak dus?quote:Op maandag 1 februari 2010 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja maar het is tussen twee blokken in, Utrecht houdt geen rekening met carnaval.
Alles prima hoorquote:
Heyquote:Op maandag 1 februari 2010 09:24 schreef Vlarp het volgende:
Oh, gadverdamme wat is het weer vies weer!
Het sneeuwt weer keihard hier nu.
en klant tevreden kunnen stellen ?quote:Op maandag 1 februari 2010 15:08 schreef Xiance het volgende:
TADAAAAAAAAAAAAAAAAA
I DROVVEEEEE AAALLLLLL NNNNIIIIGGGGGHHHHHTTTTT TOOOO GET TO YOOOOUUUUUU!!![]()
![]()
en met dat weer van de afgelopen dagen ben je inderdaad al snel heel de nacht bezig om bij iemand te arriverenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:08 schreef Xiance het volgende:
TADAAAAAAAAAAAAAAAAA
I DROVVEEEEE AAALLLLLL NNNNIIIIGGGGGHHHHHTTTTT TOOOO GET TO YOOOOUUUUUU!!![]()
![]()
de klant en moi gaan zaken doenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en met dat weer van de afgelopen dagen ben je inderdaad al snel heel de nacht bezig om bij iemand te arriveren
Hier nu ook in Eindhoven met bijna een strak baluwe luchtquote:Op maandag 1 februari 2010 15:17 schreef Nuno_G het volgende:
goedemorgen allemaal![]()
![]()
![]()
de zon schijnt hier
quote:Op maandag 1 februari 2010 08:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
gelijk geregeld dat ze volgende maand weer terugkomen ?
ik ga denk ik zo op het terras zittenquote:Op maandag 1 februari 2010 15:29 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hier nu ook in Eindhoven met bijna een strak baluwe lucht
we envy you...quote:Op maandag 1 februari 2010 15:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga denk ik zo op het terras zitten
je gaat je gang maarquote:Op maandag 1 februari 2010 15:35 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
ik ga denk ik zo op het terras zitten
Net een grieks standbeeld!quote:Op maandag 1 februari 2010 16:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[ afbeelding ]
Ook een soort gadget
Jongens met krulletjes hebben bij mij al een streepje voor.quote:
quote:Op maandag 1 februari 2010 16:57 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Jongens met krulletjes hebben bij mij al een streepje voor.
Mja.quote:
Wat ben je dan wel?quote:Op maandag 1 februari 2010 17:01 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O, ik ben geen jongen
Ik zit echt al weken te zieken dat de vorige kapper mijn haat verneukt heeft en ik het nooi goed krijg. Ga ik zometeen naar een nieuwe kapper... heb ik godsamme een good hairday da's niet normaal
IK WIL NIET MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
Ga je weg?quote:
Uh..... nou ja... 31 is toch geen "jongen" meer?quote:
Je hebt ook geen babyface idd.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Uh..... nou ja... 31 is toch geen "jongen" meer?
Een uuh.... man?
Nee geen babyface, maar ook geen 31 facequote:Op maandag 1 februari 2010 18:19 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Je hebt ook geen babyface idd..
En 'teringduur' drukken we uit in een bedrag van?quote:Op maandag 1 februari 2010 18:18 schreef Ang3l het volgende:
De nieuwe kapsalon was lief. Ten eerste is het 20 meter lopen.... en ten tweede hebben ze er massagestoelen en massage-homo'sIk voelde me bijna ongemakkelijk tijdens het haren wassen, zo intiem ging 't
En ten derde ken ik 1 van de eigenaressen want dat is het buurmeisje van mijn peettante geweest in 't dorp. Zij heeft me ook geknipt en we konden ff heerlijk bijkletsen
En ik schrok niet eens vd prijs want ik had echt een heeeel groot bedrag verwacht aangezien Faces in de stad bekend staat als teringduur.
Idd! Jammer alleen dat er een naakte vent vast zat in die struik toen ze de foto gingen nemen.quote:
Jongeman.quote:Op maandag 1 februari 2010 18:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee geen babyface, maar ook geen 31 face
Wat zit er tussen jongen en man?
Tilburg ook niet.quote:Op maandag 1 februari 2010 11:42 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja maar het is tussen twee blokken in, Utrecht houdt geen rekening met carnaval.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |