kun je het dan niet beter verven ? Bleek bij ons ook beter te gaanquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:02 schreef geppie het volgende:
Heeft iemand nog handige tips om horizontaal te gaan behangen?
Haha, ja dat heb ik ook nooit begrepen waarom er altijd verticaal behangen wordt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:02 schreef geppie het volgende:
Heeft iemand nog handige tips om horizontaal te gaan behangen?
Strepen verven of gewoon verven? Het eerste ga ik maar helemaal niet aan beginnenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:15 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
kun je het dan niet beter verven ? Bleek bij ons ook beter te gaan
Ja het heeft sowieso met de zwaartekracht te maken. Verticaal behangen is op zich niet zo heel moeilijk. Maar ik wil nu een strepenbehang en die strepen wil ik horizontaal.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:20 schreef Paginabeheerder het volgende:
[..]
Haha, ja dat heb ik ook nooit begrepen waarom er altijd verticaal behangen wordt.
Het zal iets met de zwaartekracht te maken hebben... maar met een lange lat, een paar klemmen en wat hulp van mensen die het kunnen vasthouden (of mbv van verschuifbare staanders) moet het wel lukken.
Zo moeilijk is het niet.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:25 schreef geppie het volgende:
[..]
Ja het heeft sowieso met de zwaartekracht te maken. Verticaal behangen is op zich niet zo heel moeilijk. Maar ik wil nu een strepenbehang en die strepen wil ik horizontaal.
Ik dacht meer aan tips van hoe je het zo recht mogelijk krijgt. Ik gok iets met een waterpas ofzo. Verdomd weinig te vinden op Google. Overal staat dat het de ruimte verbreedt, ja zover was ik ook al
Thnxquote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:50 schreef Poeke het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet.
- Koop of leen een brede waterpas..
- Bepaal het midden van je muur en zet over de hele breedte van de muur een lijn met de waterpas (deze is altijd recht zolang je op het belletje let)
- Plak de eerste strook op of onder de de lijn
- Plak de volgen de strook erboven/onder etc
Lijkt me alleen niet een klus die je alleen kan doen (misschien met 2 of zelfs 3en)
Strepen verven idd :-)quote:Op zaterdag 30 januari 2010 02:21 schreef geppie het volgende:
[..]
Strepen verven of gewoon verven? Het eerste ga ik maar helemaal niet aan beginnenen gewoon verven tja...ik was er eigenlijk al over uit dat ik wilde behangen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |