De vraag is natuurlijk: beleeft zo'n merrie er ook genot aan? Zo niet, dan mag dat boertje wel es beter zijn best doen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is uiteraard alleen verkeerd als het boertje er genot bij beleeft. Als het is om de merrie ontvankelijker te maken voor KI is het prima.
Net zoals het prima is om een hengst af te trekken en het sperma te gebruiken om een merrie te insemineren, maar oh-wee als er iets ontuchtigs mee doet. Seksueel is tot daar aan toe, maar ontuchtig, dat gaat te ver.
Ja, laat hem een stok pakken om in de vagina van de merrie te porrenquote:Op woensdag 3 februari 2010 12:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: beleeft zo'n merrie er ook genot aan? Zo niet, dan mag dat boertje wel es beter zijn best doen.En is alleen dat lummelige leutertje niet genoeg om die hinnikende sekspartner te bevredigen.
quote:Een inwoner van Heiloo is door de rechtbank in Alkmaar maandag veroordeeld tot een werkstraf van 200 uur en een half jaar voorwaardelijke celstraf wegens dierenmishandeling. De man molesteerde merries voor zijn eigen seksuele gerief. Naast de werkstraf moet de man een verplichte therapie ondergaan. De rechter legde de maximale proeftijd van drie jaar op.
De dader, de 22-jarige Sjoerd G., werd een jaar geleden door de politie aangehouden na het aanranden van een merrie in een stal van paardenpension Sprenkeling aan de Hogeweg. Hij had daar een stoel bij een paard geplaatst en een afgebroken leuning voor de penetratie gebruikt. De man verzette zich hevig bij zijn aanhouding.
Tijdens de rechtszitting bleek dat G. vorig jaar diverse keren seksueel aan zijn trekken kwam door met een arm of een stok merries vaginaal te penetreren. Dat was in verschillende paardenstallen in zijn woonplaats gebeurd. De dieren liepen daarbij verwondingen op. Zo werd in november 2003 in een stal een riem van G. aangetroffen. Toen maakte hij gebruik van een kistje en een afgebroken bezemsteel.
G. blijkt een notoire 'paardenneuker' te zijn, want zes jaar geleden heeft hij zich ook al aan soortgelijke delicten schuldig gemaakt. Indertijd werd hij echter niet vervolgd, mede door zijn toen jeugdige leeftijd.
De dader zei tegen de rechter dat hij telkens tot zijn daden was gekomen na het nuttigen van teveel alcohol en drugs. Volgens zijn advocaat is de kans op herhaling klein omdat hij nu een vriendin heeft en een psychische behandeling ondergaat.
Als ze er überhaupt iets van merkt.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:55 schreef matthijst het volgende:
Misschien is de merrie wel blij dat er voor de verandering eens niet zo'n gigantische paardelul in gefrot wordt
Dierenmishandeling. Bestaat al lang een wet tegen.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ja, laat hem een stok pakken om in de vagina van de merrie te porren![]()
![]()
Klopt, maar daarom gebruikt men in de bioindustrie voor varkens ook vibrators, dat schijnt goed te werken. En gelukkig is dat ook niet ontuchtig. Het mag zelfs in het Duits:quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:52 schreef Ringo het volgende:
[..]
De vraag is natuurlijk: beleeft zo'n merrie er ook genot aan? Zo niet, dan mag dat boertje wel es beter zijn best doen.En is alleen dat lummelige leutertje niet genoeg om die hinnikende sekspartner te bevredigen.
Zodra je hier een kwijlende smiley bijzet ben je strafbaar, ik neem aan dat je dat beseft? Ik plaats dit louter informatief.quote:Der MS Reflexator wurde speziell zur Stimulation der Sauen während der künstlichen Besamung entwickelt. Dieses Gerät wird einfach an die Pipette gehängt. Es erzeugt Vibrationen, die über die Pipette bis in die Gebärmutter der Sau übertragen werden. Dies sorgt für eine noch bessere Nachahmung der natürlichen Besamung und somit für eine bessere Aufnahme des Spermas.
Dat was toch ook de strekking van het verhaal van Midas Dekkers?quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:50 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is uiteraard alleen verkeerd als het boertje er genot bij beleeft. Als het is om de merrie ontvankelijker te maken voor KI is het prima.
Net zoals het prima is om een hengst af te trekken en het sperma te gebruiken om een merrie te insemineren, maar oh-wee als er iets ontuchtigs mee doet. Seksueel is tot daar aan toe, maar ontuchtig, dat gaat te ver.
Dat was gelukkig al strafbaar.quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja, laat hem een stok pakken om in de vagina van de merrie te porren![]()
![]()
[..]
Deze wet sucks!quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef Ringo het volgende:
[..]
Dierenmishandeling. Bestaat al lang een wet tegen.
quote:Een inwoner van Heiloo is door de rechtbank in Alkmaar maandag veroordeeld tot een werkstraf van 200 uur en een half jaar voorwaardelijke celstraf wegens dierenmishandeling.
Ik wil het best doen hoor, op eigen rekening, louter informatief:quote:Op woensdag 3 februari 2010 12:59 schreef Iblis het volgende:
[..]
Klopt, maar daarom gebruikt men in de bioindustrie voor varkens ook vibrators, dat schijnt goed te werken. En gelukkig is dat ook niet ontuchtig. Het mag zelfs in het Duits:
Besamungstechnik:
[..]
Zodra je hier een kwijlende smiley bijzet ben je strafbaar, ik neem aan dat je dat beseft? Ik plaats dit louter informatief.
O, jij wou hem ondersteboven met een mes in zijn buik aan de Waalbrug ophangen?quote:
Nee, want dat shockeert andere mensen. Ik zou hem TBS met dwangerverpleging willen zien hebben. Deze kerel is namelijk weer op vrije voeten en dat is iets dat niet klopt. Hij is ziek.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:03 schreef Ringo het volgende:
[..]
O, jij wou hem ondersteboven met een mes in zijn buik aan de Waalbrug ophangen?
Dieren zijn louter objecten voor de wet. Dat is heel Christelijk:quote:
quote:Wat de CDA-fractie betreft, past het concept rechten van het dier niet in de mens- en maatschappijvisie van de christendemocratie. De verhouding van mens tot dier is bepaald door de opdracht van de mens in de Schepping en die wordt, ook in de relatie tot het dier, in belangrijke mate vertaald in rentmeesterschap. Daarbij past niet toekenning aan dieren van individualiseerbare, min of meer subjectieve rechten zoals noodzakelijkerwijs voortvloeit uit het concept van rechten van een dier.
Ik zeg: levenslang. Dat zal hem leren, de schavuit.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, want dat shockeert andere mensen. Ik zou hem TBS met dwangerverpleging willen zien hebben. Deze kerel is namelijk weer op vrije voeten en dat is iets dat niet klopt. Hij is ziek.
Hij heeft iemands eigendom kapot gemaakt. Dieren hebben voor de wet niet echt rechten (zie hierboven). Iemand die zijn eigen dier mishandelt is nog veel lastiger aan te pakken.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Nee, want dat shockeert andere mensen. Ik zou hem TBS met dwangerverpleging willen zien hebben. Deze kerel is namelijk weer op vrije voeten en dat is iets dat niet klopt. Hij is ziek.
Christenen eten toch ook het meeste vlees?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dieren zijn louter objecten voor de wet. Dat is heel Christelijk:
[..]
Jij bent een ontuchtige smeerpijp die ziek is en die we moeten opsluiten! Ga eens de kost verdienen met iets fatsoenlijks zoals apparaten ontwikkelen die trillingen tot in de baarmoeder van het varken opwekken!quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Ik wil het best doen hoor, op eigen rekening, louter informatief:
Gelukkig hoeven we volgens Taurus-lief niet bang te zijn voor fatsoensrakkers.
Dus: Voor de wet is dierenmishandeling gelijk aan vandalisme?quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:05 schreef Iblis het volgende:
[..]
Dieren zijn louter objecten voor de wet. Dat is heel Christelijk:
[..]
Juist als wetenschapper mag je dat zeggen, als God bestond was dat wetenschappelijk allang aangetoond. Ik vind jou redenatie trouwens een onzinredenatie, anders kun je dat overal wel over zeggen, dus Blauwe Aardmannetjes en Gele Marskamelen bestaan ook? Het niet-bestaan is immers nooit aangetoond. Een niet-bestaan kun je nooit aantonen. Een wel bestaan wel.quote:Op woensdag 3 februari 2010 00:54 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Als burger mag je dat vinden, maar in de hoedanigheid van wetenschapper vind ik het een trieste opmerking. Aangezien het vrij duidelijk is dat het bestaan en het niet bestaan van God niet aan te tonen is.
Nee, ik stoorde mij eraan dat hij daar als bioloog zit en zegt "GOD BESTAAT NIET".quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:47 schreef bloodymary het volgende:
[..]
Juist als wetenschapper mag je dat zeggen, als God bestond was dat wetenschappelijk allang aangetoond. Ik vind jou redenatie trouwens een onzinredenatie, anders kun je dat overal wel over zeggen, dus Blauwe Aardmannetjes en Gele Marskamelen bestaan ook? Het niet-bestaan is immers nooit aangetoond. Een niet-bestaan kun je nooit aantonen. Een wel bestaan wel.
Niet helemaal, maar uiteindelijk is dat van oudsher wel de insteek, alhoewel een paar wetten zijn die ook kennelijke inherente rechten aan een dier toekennen. Het CDA doet daar altijd zeer moeilijk over.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:15 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dus: Voor de wet is dierenmishandeling gelijk aan vandalisme?
Het gaat ook vooral om de manier waarop die wet is vormgegeven en welke consequenties dat kan hebben, en dat het eigenlijk niets met dierenwelzijn te maken heeft.quote:Op woensdag 3 februari 2010 13:48 schreef bloodymary het volgende:
Niet te geloven trouwens dat er een discussie is over sex met dieren....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |