Volgens mij is dat middels jurisprudentie vast komen te staan, waarbij artikel 137c van het wetboek van strafrecht de grond vormt, en is er geen apart artikel voor.quote:Op woensdag 3 februari 2010 23:39 schreef Q.E.D. het volgende:
Na de holocaust hebben wij apart in de wet opgenomen dat (daarom) anti-semitisme verboden is.
Ben wel benieuwd wat ze over Jesse Jackson gaan zeggen, ik denk dat ik nog eens inschakelquote:Op donderdag 4 februari 2010 19:04 schreef golfer het volgende:
Geen interessante gasten vanavond voor mij.
Mwah, ik vind Engelstaligen nooit zo geslaagd bij P&W eigenlijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:58 schreef Jac0bus het volgende:
Verder erg benieuwd naar Jesse Jackson!
Ohja, je hebt gelijk.quote:Op donderdag 4 februari 2010 16:40 schreef Iblis het volgende:
[..]
Volgens mij is dat middels jurisprudentie vast komen te staan, waarbij artikel 137c van het wetboek van strafrecht de grond vormt, en is er geen apart artikel voor.
Klopt.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
Jesse Jackson, wat een held is dat. Zijn tranen na de verkiezing van Obama waren zeer indrukwekkend.
Ik denk dat zijn oortje te hard staat.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Klopt.![]()
De microfoon van Jackson staat te hard.
Dat dus.quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
Jesse Jackson, wat een held is dat. Zijn tranen na de verkiezing van Obama waren zeer indrukwekkend.
quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:03 schreef Plato1980 het volgende:
Niet alleen vandaag, of...quote:Op donderdag 4 februari 2010 23:04 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
De microfoon van Jackson staat te hard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |