Dat zijn van die simpele instinkers. de mol zal zich op die wijze echt niet verraden.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik zit nog steeds op Frits. Net het dagboek nog een keer gelezen en er wordt aangegeven dat de Mol een zware nacht heeft gehad...
Frits zou jij niet 1-2-3 verdenken en dat maakt hem een goeie mol.
Frits is wel fanatiek..Help op wie moet ik stemmen als mol Erik of Fritsquote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef iggyinthehouse het volgende:
Ik zit nog steeds op Frits. Net het dagboek nog een keer gelezen en er wordt aangegeven dat de Mol een zware nacht heeft gehad...
Frits zou jij niet 1-2-3 verdenken en dat maakt hem een goeie mol.
Dat moet jij zelf weten, hè.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Frits is wel fanatiek..Help op wie moet ik stemmen als mol Erik of Frits
Ik heb respect voor Frits gekregenquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Tja... dat kan overal over gaan natuurlijk. Misschien was het moeilijk om molacties uit te voeren omdat het anders te obvious zou worden en had die het daarom zwaar. Of zo.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 14:18 schreef iggyinthehouse het volgende:
Als Erik de mol is, eet ik mijn hoed opquote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:02 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Deze quote ik even.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:19 schreef sverbern het volgende:
[..]
Als Erik de mol is, eet ik mijn hoed op
Hoop met je meequote:Op dinsdag 2 februari 2010 15:43 schreef n0ir het volgende:
Ik heb in mijn vriendenkring weddenschappen (rondjes bier) gezet op dat Kim er donderdag uitvliegt, ik ga met extra spanning kijken.
Fototheorie?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 11:55 schreef SMutzskii het volgende:
Wie gaat er volgens de ''foto-theorie'' uit?
Als WIDM-'reviewer' moet je toch wel op de hoogte zijn van alle theorieën in deze topicreeks...quote:
Ja, maar deze ken ik nog nietquote:Op dinsdag 2 februari 2010 17:33 schreef Bragi het volgende:
[..]
Als WIDM-'reviewer' moet je toch wel op de hoogte zijn van alle theorieën in deze topicreeks...
Dan zoek je maar even terug.quote:
zoals ik het zie staat Hind verder naar voren.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:00 schreef MrManiak het volgende:
[ afbeelding ]
Wie is...de Mol? #13 - Met held Frits!
Kim...?
Ja Hind staat ietsje verder naar voren ..maar wat heeft het met de mol te maken ?quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:04 schreef Nizno het volgende:
[..]
zoals ik het zie staat Hind verder naar voren.
de volgende afvaller.quote:Op dinsdag 2 februari 2010 19:11 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ja Hind staat ietsje verder naar voren ..maar wat heeft het met de mol te maken ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |