Niet op het schiereiland.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:46 schreef DaMart het volgende:
Lekker tijdrovend om mensen eerst van eiland te laten wisselen, terwijl er al mensen staan.
Dan nog hadden ze niet zo veel mensen hoeven te verplaatsenquote:
quote:
Inderdaad, volgens mij hoef je alleen 1 iemand op dat schiereiland te zetten en dan kun je onderdelen gaan vervoeren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog hadden ze niet zo veel mensen hoeven te verplaatsen.
Wie zegt dat ze het niet rustig aan heeft gedaan op dat eiland?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef Bragi het volgende:
Als Sanne de Mol was, had ze minder moeite kunnen doen met dat onderdeel optillen. Niemand die haar op dat moment zag.
Nu gaat het wel, maar bij de intro leek de bas veel te hardquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Las ik vorige week ook al opmerkingen over. Het is hier toch echt allemaal prima verstaanbaar.
TUNNELVISIE!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het niet rustig aan heeft gedaan op dat eiland?
Dat wil ze alleen laten denken, hoop ikquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef Pistoleke het volgende:
Jezus die Hind is echt zo debiel bezig. Wil ze duidelijk maken dat ze de mol is ofzo?!
Ja, dat moet je af en toe ook niet vergeten inderdaad. Al dacht ik bij eerdere seizoenen dat bijvoorbeeld die Miloushka gewoon dom was, maar dat bleek toch anders te zijn.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:52 schreef Tegan het volgende:
Nou, ieder jaar verbaas ik me dat er dus echt domme mensen zijn...
Ik zie juist meer aanwijzingen voor Sanne!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:53 schreef TheVulture het volgende:
Ik neig nu toch wel heel erg naar Arjen als Mol
Want?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:51 schreef marcodej het volgende:
Op basis van deze opdracht zijn Sanne en Arjen verdacht. Dat is duidelijk.
Anniek vorig jaar was ook echt dom. En niet eens de molquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:53 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, dat moet je af en toe ook niet vergeten inderdaad. Al dacht ik bij eerdere seizoenen dat bijvoorbeeld die Miloushka gewoon dom was, maar dat bleek toch anders te zijn.
Het had simpeler gekund, natuurlijk. En er werd aardig wat tijd verspild, met name door Sanne, maar ook door Arjen die aan het begin voorstelde om rustig de tijd te nemen om na te denken over de opdracht.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:55 schreef Bragi het volgende:
[..]
Want?
Ze hadden een goed schema.
Alleen qua personen klopte het niet. Maar dat is niet hun schuld. Sommigen wilden nou eenmaal varen en anderen niet.
Of heb ik iets over het hoofd gezien?
Dat is niet gek.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het had simpeler gekund, natuurlijk. En er werd aardig wat tijd verspild, met name door Sanne, maar ook door Arjen die aan het begin voorstelde om rustig de tijd te nemen om na te denken over de opdracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |