abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 januari 2010 @ 16:50:08 #101
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77452761
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:04 schreef Laureline het volgende:

[..]

Klopt toch niet? Ik had het zo begrepen: hoe eerder je de vrijstelling pakt, hoe eerder het bedrag ophoudt met zich verdubbelen, de overgebleven spelers zitten dan ook allemaal nog vast. Dus als mol kan je beter wat vroeger die vrijstelling pakken.
Dat klopt op zich.
quote:
Dan hadden de anderen ook niet geraden wie van overgebleven spelers nu had gesaboteerd, en heb je dus minder kans op repressailles (koffer verstoppen )
Dat klopt dan weer niet.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77452861
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:

[..]

Dan nog hadden degenen die na Frits zouden komen geweten dat hij de vrijstelling had gepakt. Zij konden hem zien en zouden dan met hem blijven vastzitten.
Ja, maar de reeds vrijgesleutelden zouden het dan níet weten, wie van de achterblijvers had geknoeid, als er meer dan één achterbleven.
En uiteindelijk weet iedereen het de volgende dag toch wel, als jij een vrijstelling pakt. Je kan alleen veel meer schade aanrichten door dat vroeg in het spel te doen, niet als allerlaatste. Maar waarschijnlijk durfde Frits het ook niet aan een nacht in het bos door te brengen met nog een aantal woedende medespelers naast je die aan hun kettingen rammelen
pi_77453895
Erik het moet wel dat hij de mol is hm.
Te veel hints die gewoon simpelweg zijn kant opwijzen.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 17:30:55 #104
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77454039
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:25 schreef DeParo het volgende:
Erik het moet wel dat hij de mol is hm.
Te veel hints die gewoon simpelweg zijn kant opwijzen.
Goede beredenering.
Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77454896
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 17:30 schreef Bragi het volgende:

[..]

Goede beredenering.
Genoeg topics waarin de hints duidelijk aan het licht kwamen .
Als hij het is ben ik er trots op dat ik zijn gebarentaal heb gevonden.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 19:38:29 #106
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77457985
Hind was vanmiddag op radio 2 bij Troscafé..ze zei dat ze volgende week opname hebben met alle kandidaten
dan wordt de Mol bekend gemaakt. En krijgen wij dat later te zien..
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 30 januari 2010 @ 20:11:14 #107
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77459065
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Hind was vanmiddag op radio 2 bij Troscafé..ze zei dat ze volgende week opname hebben met alle kandidaten
ik zag idd de uitnodiging van Manuel via zijn twitter op zn hyves.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_77460031
ik ga steeds meer naar Erik toe leunen.
Met het etentje bijvoorbeeld, Erik werd als eerste meegenomen naar de kamer (door de begeleiding dus, de volgorde hierna werd gekozen door de spelers) en hij koos toen de brief met de telefoon. Vervolgens vertelde hij ook dat hij de telefoon had. Ik vind het te verdacht dat juist hij als eerste mocht, de telefoon koos, door heeft dat hij de rest moet vertellen van zijn telefoon. En bovendien is het vreemd dat één specifiek persoon de gsm krijgt, wat als die persoon geëlimineerd wordt? Juist, de gsm moet in het spel blijven, en daarom moet Erik ook in het spel blijven, i.a.w. hij is de mol
pi_77460144
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
Met het etentje bijvoorbeeld, Erik werd als eerste meegenomen naar de kamer (door de begeleiding dus, de volgorde hierna werd gekozen door de spelers) en hij koos toen de brief met de telefoon. Vervolgens vertelde hij ook dat hij de telefoon had. Ik vind het te verdacht dat juist hij als eerste mocht, de telefoon koos, door heeft dat hij de rest moet vertellen van zijn telefoon. En bovendien is het vreemd dat één specifiek persoon de gsm krijgt, wat als die persoon geëlimineerd wordt? Juist, de gsm moet in het spel blijven, en daarom moet Erik ook in het spel blijven, i.a.w. hij is de mol
Goed punt.

Verder ben ik het eens met wat al meer gezegd is, iedereen loopt zo te kutten dat er niet eens een mol nodig is.
*verwijderd door Admin*
pi_77460349
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
De pot wisselt toch ook van speler? En de telefoon heeft z'n nut nog niet bewezen, dus zo sterk is je punt niet echt...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77460517
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De pot wisselt toch ook van speler? En de telefoon heeft z'n nut nog niet bewezen, dus zo sterk is je punt niet echt...
Denk niet dat die telefoon voor niets in het spel zit.
*verwijderd door Admin*
pi_77463943
tvp
  zaterdag 30 januari 2010 @ 22:52:18 #113
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_77464300
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef Nizno het volgende:

[..]

ik zag idd de uitnodiging van Manuel via zijn twitter op zn hyves.
Ik heb Manuel niet op twitter
pi_77466819
Erik is dus de mol waarschijnlijk, maar wat wel grappig is bij Frits, eerst zit hij te zeiken (en terecht) dat iedereen voor de pot moet gaan een keer en dan doet hij het zelf niet .
pi_77467419
Dagboek van de Mol aflevering 4
quote:
Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen. Jammer Barbara. Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in.
Niet alleen psychisch maar ook fysiek. Zandzakken sjouwen, een slechte nacht en het vertrouwen is ook wel weg.
Frits was diegene die net een nacht buiten had doorgebracht.
pi_77467877
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef Mestras het volgende:
[..]

Ah kom... heb je gezien op wat voor matrasjes de anderen moesten slapen? Ik krijg al last van m'n rug als ik daar aan denk...

Hind had nog nooit gekampeerd trouwens. Zij zou geen slechte nacht hebben gehad?
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_77468053
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
dacht dat het pas eind Feb werd opgenomen
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_77468759
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Umami het volgende: Frits is de enige die het spel speelt, en Arjan is de enige die het spel snapt. De rest? Beeldvulling.
Hahah, goeie post .
Ik denk ook al een tijdje dat Frits, Arjen en Erik met z'n drie de finale halen, ben heel benieuwd!
pi_77468988
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De telefoon is al wel gebruikt. Erik werd daar namelijk op gebeld ivm die opdracht in een school, dat ze teams moesten maken. Maar dat is nou ook niet echt ontzettend nuttig. Vraag me dus wel af waarom die telefoon nou echt in een van die zakjes zat, want er wordt amper wat mee gedaan.
To be yourself in a world that is constantly trying to make you something else is the greatest accomplishment.
pi_77469250
zodat wij vreemde complet theoriën gaan bedenken
pi_77469922
Opvallendste vond ik dat Arjen half buiten beeld vond dat ie ook wel even zijn zandzakjes mocht laten vallen....mijns inzien was dit of:
-Arjen wil Erik laten weten dat ook hij opzichtig/overdreven zandzakjes kan laten vallen
-Arjen achteraan loopt, half buiten beeld van de camera en denkt dit is een goed moment om te mollen en net als Erik meer zandzakjes te verliezen/kapot te maken
Harry?......Harry?!
What?!
It's an inanimate fucking object.
You're an inanimate fucking object!!!
pi_77474252
quote:
Op zondag 31 januari 2010 01:52 schreef Faerie het volgende:

[..]

De telefoon is al wel gebruikt. Erik werd daar namelijk op gebeld ivm die opdracht in een school, dat ze teams moesten maken. Maar dat is nou ook niet echt ontzettend nuttig. Vraag me dus wel af waarom die telefoon nou echt in een van die zakjes zat, want er wordt amper wat mee gedaan.
Een MOLbiel???
pi_77474874
of z'n zandzakjes vielen er per ongeluk af.
pi_77475107
quote:
Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef Mestras het volgende:
[..]

Ik vind dat laatste zinnetje net iets interessanter meen ik.
Het vertrouwen is weg, bedoelt Erik hier dat het vertrouwen weg is met Frits, moet wel hm.
  zondag 31 januari 2010 @ 13:31:57 #125
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_77475409
Ik heb echt al 3 afleveringen achter elkaar een andere Mol moeten zoeken omdat die van mij er steeds uitvliegt!

Tim, Manuel, Barbara
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')