Dat klopt op zich.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Klopt toch niet? Ik had het zo begrepen: hoe eerder je de vrijstelling pakt, hoe eerder het bedrag ophoudt met zich verdubbelen, de overgebleven spelers zitten dan ook allemaal nog vast. Dus als mol kan je beter wat vroeger die vrijstelling pakken.
Dat klopt dan weer niet.quote:Dan hadden de anderen ook niet geraden wie van overgebleven spelers nu had gesaboteerd, en heb je dus minder kans op repressailles (koffer verstoppen)
Ja, maar de reeds vrijgesleuteldenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog hadden degenen die na Frits zouden komen geweten dat hij de vrijstelling had gepakt. Zij konden hem zien en zouden dan met hem blijven vastzitten.
Goede beredenering.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 17:25 schreef DeParo het volgende:
Erik het moet wel dat hij de mol is hm.
Te veel hints die gewoon simpelweg zijn kant opwijzen.
Genoeg topics waarin de hints duidelijk aan het licht kwamenquote:
ik zag idd de uitnodiging van Manuel via zijn twitter op zn hyves.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Hind was vanmiddag op radio 2 bij Troscafé..ze zei dat ze volgende week opname hebben met alle kandidaten
dan wordt de Mol bekend gemaakt. En krijgen wij dat later te zien..
Goed punt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik ga steeds meer naar Erik toe leunen.
Met het etentje bijvoorbeeld, Erik werd als eerste meegenomen naar de kamer (door de begeleiding dus, de volgorde hierna werd gekozen door de spelers) en hij koos toen de brief met de telefoon. Vervolgens vertelde hij ook dat hij de telefoon had. Ik vind het te verdacht dat juist hij als eerste mocht, de telefoon koos, door heeft dat hij de rest moet vertellen van zijn telefoon. En bovendien is het vreemd dat één specifiek persoon de gsm krijgt, wat als die persoon geëlimineerd wordt? Juist, de gsm moet in het spel blijven, en daarom moet Erik ook in het spel blijven, i.a.w. hij is de mol
De pot wisselt toch ook van speler? En de telefoon heeft z'n nut nog niet bewezen, dus zo sterk is je punt niet echt...quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:40 schreef KrentebolHooft het volgende:
ik ga steeds meer naar Erik toe leunen.
Met het etentje bijvoorbeeld, Erik werd als eerste meegenomen naar de kamer (door de begeleiding dus, de volgorde hierna werd gekozen door de spelers) en hij koos toen de brief met de telefoon. Vervolgens vertelde hij ook dat hij de telefoon had. Ik vind het te verdacht dat juist hij als eerste mocht, de telefoon koos, door heeft dat hij de rest moet vertellen van zijn telefoon. En bovendien is het vreemd dat één specifiek persoon de gsm krijgt, wat als die persoon geëlimineerd wordt? Juist, de gsm moet in het spel blijven, en daarom moet Erik ook in het spel blijven, i.a.w. hij is de mol
Denk niet dat die telefoon voor niets in het spel zit.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De pot wisselt toch ook van speler? En de telefoon heeft z'n nut nog niet bewezen, dus zo sterk is je punt niet echt...
Ik heb Manuel niet op twitterquote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik zag idd de uitnodiging van Manuel via zijn twitter op zn hyves.
Frits was diegene die net een nacht buiten had doorgebracht.quote:Met mij valt niet te sollen, dus dat moet je ook niet willen. Jammer Barbara. Ik kan wel een goede nacht slaap gebruiken nu, want het spel hakt er in.
Niet alleen psychisch maar ook fysiek. Zandzakken sjouwen, een slechte nacht en het vertrouwen is ook wel weg.
Ah kom... heb je gezien op wat voor matrasjes de anderen moesten slapen? Ik krijg al last van m'n rug als ik daar aan denk...quote:Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef Mestras het volgende:
Dagboek van de Mol aflevering 4
[..]
Frits was diegene die net een nacht buiten had doorgebracht.
dacht dat het pas eind Feb werd opgenomenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 19:38 schreef Haaibaaike het volgende:
Hind was vanmiddag op radio 2 bij Troscafé..ze zei dat ze volgende week opname hebben met alle kandidaten
dan wordt de Mol bekend gemaakt. En krijgen wij dat later te zien..
Hahah, goeie postquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Umami het volgende: Frits is de enige die het spel speelt, en Arjan is de enige die het spel snapt. De rest? Beeldvulling.
De telefoon is al wel gebruikt. Erik werd daar namelijk op gebeld ivm die opdracht in een school, dat ze teams moesten maken. Maar dat is nou ook niet echt ontzettend nuttig. Vraag me dus wel af waarom die telefoon nou echt in een van die zakjes zat, want er wordt amper wat mee gedaan.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:51 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De pot wisselt toch ook van speler? En de telefoon heeft z'n nut nog niet bewezen, dus zo sterk is je punt niet echt...
Een MOLbiel???quote:Op zondag 31 januari 2010 01:52 schreef Faerie het volgende:
[..]
De telefoon is al wel gebruikt. Erik werd daar namelijk op gebeld ivm die opdracht in een school, dat ze teams moesten maken. Maar dat is nou ook niet echt ontzettend nuttig. Vraag me dus wel af waarom die telefoon nou echt in een van die zakjes zat, want er wordt amper wat mee gedaan.
Ik vind dat laatste zinnetje net iets interessanter meen ik.quote:Op zondag 31 januari 2010 00:37 schreef Mestras het volgende:
Dagboek van de Mol aflevering 4
[..]
Frits was diegene die net een nacht buiten had doorgebracht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |