abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 30 januari 2010 @ 01:06:21 #76
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 01:36:20 #77
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77439606

Kan iemand op http://wieisdemol.hyves.nl even die losers keihard uitlachen en terechtwijzen?

Over de site www.nietsiswathetlijkt.com, waar 'wij' hier er al snel achter kwamen dat het gewoon een site is van de club IT

Because I am so handsome and I am so bored
So entertain me, tell me a joke
Make it long, make it last
Make it cruel just make me laugh
pi_77439654
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:

Kan iemand op http://wieisdemol.hyves.nl even die losers keihard uitlachen en terechtwijzen?

Over de site www.nietsiswathetlijkt.com, waar 'wij' hier er al snel achter kwamen dat het gewoon een site is van de club IT
[ afbeelding ]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
  zaterdag 30 januari 2010 @ 01:56:37 #79
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77439921

*fap* *fap* *fap*
pi_77443110
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_77443337
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
pi_77444301
Sjonge sjonge, ik ben echt niet onder de indruk van de kandidaten dit jaar. Met zulke kandidaten heb je geen mol nodig. Om ze lui, dom en zelfingenomen te noemen is misschien iets teveel van het goede, maar het komt aardig in de buurt. Frits is de enige die het spel speelt, en Arjan is de enige die het spel snapt. De rest? Beeldvulling.

Anyway, mijn vermoeden is nog steeds hetzelfde vanaf aflevering 2; Erik is voor mij de mol. Zijn taktiek is vrij consistent: anderen fouten laten maken, anderen snel steunen wanneer ze op het punt staan een fout te maken. En dat is bij deze groep erg makkelijk. Verder iedereen te vriend houden, op de vlakte blijven. Behulpzaam, maar niet te enthousiast. Erg vlak qua emoties. Bovendien vind ik nog steeds dat hij veel voorkennis lijkt hebben van de spellen. Hij neemt controle en brengt het spel op gang, maar geeft incomplete informatie waardoor anderen of niet blijven doordenken maar gewoon maar doen, of er ontstaan heftige groepsdiscussies waarin individuen hun zin willen doordrijven en daardoor fouten maken. Zijn commentaar tussen door is soms erg dubieus. In aflevering 3 gaf hij aan dat het echte werk nog niet begonnen was; we hadden inderdaad nog niet veel gezien van de mol. En in aflevering 4, wanneer hij zijn vriendschap met Frits bespreekt, praat hij met een listige glimlach om de winnaar heen. En ik kan maar niet vergeten dat Angela, een vrij ervaren vrouw in dit spel, overtuigd was dat Erik de mol is (al liet ze zich erg snel schikken naar Karel zijn mening).

Ik denk dat Arjen een heel sterk vermoeden heeft dat Erik de mol is. En Erik wordt hier erg nerveus van. Let maar eens op zijn reactie als Arjan hem confromteert met mollenacties.

Overigens vind ik Erik wel een goeie mol, hij lijkt een stratgie ontworpen te hebben waardoor hij onder de radar vliegt.

Just my 2 cents.
  zaterdag 30 januari 2010 @ 11:55:56 #83
162388 Bragi
GOD-VER-DOMME!
pi_77444500
Ik ben al een tijdje voor Erik als mol en Arjen als winnaar.
  Moderator zaterdag 30 januari 2010 @ 11:58:02 #84
42184 crew  DaMart
pi_77444560
Ik vind Erik ook zeker verdacht. Maar Sanne blijft voor mij wat verdachter voorlopig.
pi_77444592
Ik denk dat Hind wel eens de winnares zou kunnen zijn..
bekijkt stil alles vanaf een afstandje en is er nog steeds in
(en ze zeurde ook niet bij het tillen van die zakken zand )
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 30 januari 2010 @ 12:09:37 #86
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_77444846
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Umami het volgende:

Anyway, mijn vermoeden is nog steeds hetzelfde vanaf aflevering 2; Erik is voor mij de mol. Zijn taktiek is vrij consistent: anderen fouten laten maken, anderen snel steunen wanneer ze op het punt staan een fout te maken. En dat is bij deze groep erg makkelijk. Verder iedereen te vriend houden, op de vlakte blijven. Behulpzaam, maar niet te enthousiast. Erg vlak qua emoties. Bovendien vind ik nog steeds dat hij veel voorkennis lijkt hebben van de spellen. Hij neemt controle en brengt het spel op gang, maar geeft incomplete informatie waardoor anderen of niet blijven doordenken maar gewoon maar doen, of er ontstaan heftige groepsdiscussies waarin individuen hun zin willen doordrijven en daardoor fouten maken. Zijn commentaar tussen door is soms erg dubieus. In aflevering 3 gaf hij aan dat het echte werk nog niet begonnen was; we hadden inderdaad nog niet veel gezien van de mol. En in aflevering 4, wanneer hij zijn vriendschap met Frits bespreekt, praat hij met een listige glimlach om de winnaar heen. En ik kan maar niet vergeten dat Angela, een vrij ervaren vrouw in dit spel, overtuigd was dat Erik de mol is (al liet ze zich erg snel schikken naar Karel zijn mening).
Vergeet niet dat Angela en Karel alleen de kandidaten hebben gezien aan tafel. Zij hadden toen de eerdere afleveringen natuurlijk nog niet gezien.
Dus om echt een waardeoordeel te geven aan de meningen van hun twee.... Ik vind het riskant
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_77445234
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Hind wel eens de winnares zou kunnen zijn..
bekijkt stil alles vanaf een afstandje en is er nog steeds in
(en ze zeurde ook niet bij het tillen van die zakken zand )
Dat mag ook wel, fun to watch
Zo niet.. dan toch!
pi_77445247
Kan iemand mij het volgende uitleggen:

Als er een hint gevonden wordt zijn er twee commentaren mogelijk:

1. Goede hint, maar het ligt er te dik bovenop.
2. Leuk gevonden, maar te ver gezocht.

Stelling: wie is de mol-kijkers, zijn zeikers

Maar dat maakt het dus wel leuk
*verwijderd door Admin*
pi_77446135
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 12:28 schreef JanJanJan het volgende:

Stelling: wie is de mol-kijkers, zijn zeikers

Hmm, leuk gevonden, maar iets te ver gezocht denk ik.
pi_77446176
de enige theorie die ik tot nu toe vind kloppen, is die van de beginletters van de moldagboeken, de rest vind ik leuk om te lezen, maar is nog niet overtuigend genoeg

ben het trouwens wel met Umami eens: alle kandidaten zijn al zó beroerd het spel aan spelen, dat er geen eens een mol nodig is. Dat is in de voorgaande jaren ook wel het geval geweest, volgensmij was er een seizoen (met Georgina Verbaan erin?) meen ik, dat de echte mol vrijwel niets gedaan had, maar alle andere kandidaten meer gemold hadden dan de mol zelf. Jammer is dat, want dan wordt het spel naar mijn mening niet goed gespeeld. Ik verdenk op dit moment ook Erik het meest, maar IEDEREEN is aan het mollen op het ogenblik, dus het zou nogsteeds iedereen kunnen zijn.. niemand doet een opdracht écht goed..

op die foto hierboven: Hind heeft alwéér iets roods aan............... maar geen idee wat het te betekenen heeft, misschien houdt ze gewoon wel van rode kleding
  zaterdag 30 januari 2010 @ 13:04:53 #91
279947 Cosmo.
Don't be bitter bitch.
pi_77446245
Gebruikte Hind make-up in aflevering 3?
pi_77446361
Maar mensen die Sanne verdenken. Wat heeft zij de afgelopen afleveringen dan voor mol acties gedaan? Alleen omdat ze dat zinnetje in de bus zegt verdenken jullie haar? Voor mij doet ze niet fanatiek mee omdat ze ook serieus denkt dat anderen het beter kunnen.
Bij de schoolopdracht blijft ze na het foute antwoord al meteen achter omdat ze denkt dat de anderen meer weten. Zou de mol dat doen?
Bij het zand sjouwen maakt ze een goede constructie waardoor ze misschien juist wel heel ver die kant van de 500.000 hadden kunnen komen. Die anderen waren immers met zijn driéën.
Die laatste opdracht zegt verder weinig want de vrouwen waren sowieso niet van plan om in het bos te slapen. Was duidelijk dat Frits dit voor zichzelf al had opgezet. Maximale winst voor hem want geld in de pot en hij is sowieso door. Hij gaat puur voor de winst.

Ik blijf vanaf het begin nog altijd op Erik en vind Hind een eventuele 2de verdachte omdat de mol aan de andere kant ook best nog maar weinig heeft hoeven doen.
pi_77446448
Waarom veilt die twitterveiling voor haiti geen rood scherm voor Kim? Godskolere wat is dat een iritant wijf, denk dat je met dat geld heel huisjes neer kunt zetten.
pi_77448024
Ik weet het ook allemaal niet meer, iedereen kan het zijn. Irritant zeg..
  zaterdag 30 januari 2010 @ 14:17:45 #95
28609 Veerboot
Mensoverbrengschuit
pi_77448233
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 13:11 schreef Groningert het volgende:
Waarom veilt die twitterveiling voor haiti geen rood scherm voor Kim? Godskolere wat is dat een iritant wijf, denk dat je met dat geld heel huisjes neer kunt zetten.

(Vind haar inderdaad ook de meest onsympathieke kandidaat van dit jaar.)
pi_77448243
@ groningert, wat is er zo irritant aan haar dan?
pi_77448246
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef Nizno het volgende:

[..]

kwam er minder geld in de pot... dus Frits is niet uit te sluiten door die vrijstelling.
Wel. De mol heeft er nix aan om tot het eind te blijven staan. Of hij heeft een vrijstelling (en moet hij een nacht in het bos slapen). Of hij/zij zorgt ervoor dat er extra geld in de pot zit. Daarom vind ik het verdacht dat Hind zich heel makkelijk weg liet zetten door Frits.
De zwemmer zwemt, hij zwemt in zee
pi_77449374
De mol heeft daar wel degelijk iets aan, want met iedere sleutel kwam er geld bij voor de pot, steeds het dubbele van het vorige bedrag.

De laatste in de reeks kan dus de grootste schade aanrichten qua geld weghouden, die vrijstelling doet er dan niet eens toe.
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_77451379
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 15:01 schreef Jabberwocky het volgende:
De mol heeft daar wel degelijk iets aan, want met iedere sleutel kwam er geld bij voor de pot, steeds het dubbele van het vorige bedrag.

De laatste in de reeks kan dus de grootste schade aanrichten qua geld weghouden, die vrijstelling doet er dan niet eens toe.
Klopt toch niet? Ik had het zo begrepen: hoe eerder je de vrijstelling pakt, hoe eerder het bedrag ophoudt met zich verdubbelen, de overgebleven spelers zitten dan ook allemaal nog vast. Dus als mol kan je beter wat vroeger die vrijstelling pakken. Nog handiger was dus geweest voor Frits, om juist niet als laatste te gaan. Dan hadden de anderen ook niet geraden wie van overgebleven spelers nu had gesaboteerd, en heb je dus minder kans op repressailles (koffer verstoppen )
  Moderator zaterdag 30 januari 2010 @ 16:48:09 #100
42184 crew  DaMart
pi_77452695
quote:
Op zaterdag 30 januari 2010 16:04 schreef Laureline het volgende:

[..]

Klopt toch niet? Ik had het zo begrepen: hoe eerder je de vrijstelling pakt, hoe eerder het bedrag ophoudt met zich verdubbelen, de overgebleven spelers zitten dan ook allemaal nog vast. Dus als mol kan je beter wat vroeger die vrijstelling pakken. Nog handiger was dus geweest voor Frits, om juist niet als laatste te gaan. Dan hadden de anderen ook niet geraden wie van overgebleven spelers nu had gesaboteerd, en heb je dus minder kans op repressailles (koffer verstoppen )
Dan nog hadden degenen die na Frits zouden komen geweten dat hij de vrijstelling had gepakt. Zij konden hem zien en zouden dan met hem blijven vastzitten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')