quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:![]()
![]()
Kan iemand op http://wieisdemol.hyves.nl even die losers keihard uitlachen en terechtwijzen?
Over de site www.nietsiswathetlijkt.com, waar 'wij' hier er al snel achter kwamen dat het gewoon een site is van de club IT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 01:36 schreef Bragi het volgende:![]()
![]()
Kan iemand op http://wieisdemol.hyves.nl even die losers keihard uitlachen en terechtwijzen?
Over de site www.nietsiswathetlijkt.com, waar 'wij' hier er al snel achter kwamen dat het gewoon een site is van de club IT
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Vergeet niet dat Angela en Karel alleen de kandidaten hebben gezien aan tafel. Zij hadden toen de eerdere afleveringen natuurlijk nog niet gezien.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:47 schreef Umami het volgende:
Anyway, mijn vermoeden is nog steeds hetzelfde vanaf aflevering 2; Erik is voor mij de mol. Zijn taktiek is vrij consistent: anderen fouten laten maken, anderen snel steunen wanneer ze op het punt staan een fout te maken. En dat is bij deze groep erg makkelijk. Verder iedereen te vriend houden, op de vlakte blijven. Behulpzaam, maar niet te enthousiast. Erg vlak qua emoties. Bovendien vind ik nog steeds dat hij veel voorkennis lijkt hebben van de spellen. Hij neemt controle en brengt het spel op gang, maar geeft incomplete informatie waardoor anderen of niet blijven doordenken maar gewoon maar doen, of er ontstaan heftige groepsdiscussies waarin individuen hun zin willen doordrijven en daardoor fouten maken. Zijn commentaar tussen door is soms erg dubieus. In aflevering 3 gaf hij aan dat het echte werk nog niet begonnen was; we hadden inderdaad nog niet veel gezien van de mol. En in aflevering 4, wanneer hij zijn vriendschap met Frits bespreekt, praat hij met een listige glimlach om de winnaar heen. En ik kan maar niet vergeten dat Angela, een vrij ervaren vrouw in dit spel, overtuigd was dat Erik de mol is (al liet ze zich erg snel schikken naar Karel zijn mening).
Dat mag ook wel, fun to watchquote:Op zaterdag 30 januari 2010 11:59 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat Hind wel eens de winnares zou kunnen zijn..
bekijkt stil alles vanaf een afstandje en is er nog steeds in
(en ze zeurde ook niet bij het tillen van die zakken zand)
Hmm, leuk gevonden, maar iets te ver gezocht denk ik.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:28 schreef JanJanJan het volgende:
Stelling: wie is de mol-kijkers, zijn zeikers
quote:Op zaterdag 30 januari 2010 13:11 schreef Groningert het volgende:
Waarom veilt die twitterveiling voor haiti geen rood scherm voor Kim? Godskolere wat is dat een iritant wijf, denk dat je met dat geld heel huisjes neer kunt zetten.
Wel. De mol heeft er nix aan om tot het eind te blijven staan. Of hij heeft een vrijstelling (en moet hij een nacht in het bos slapen). Of hij/zij zorgt ervoor dat er extra geld in de pot zit. Daarom vind ik het verdacht dat Hind zich heel makkelijk weg liet zetten door Frits.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam er minder geld in de pot... dus Frits is niet uit te sluiten door die vrijstelling.
Klopt toch niet? Ik had het zo begrepen: hoe eerder je de vrijstelling pakt, hoe eerder het bedrag ophoudt met zich verdubbelen, de overgebleven spelers zitten dan ook allemaal nog vast. Dus als mol kan je beter wat vroeger die vrijstelling pakken. Nog handiger was dus geweest voor Frits, om juist niet als laatste te gaan. Dan hadden de anderen ook niet geraden wie van overgebleven spelers nu had gesaboteerd, en heb je dus minder kans op repressailles (koffer verstoppenquote:Op zaterdag 30 januari 2010 15:01 schreef Jabberwocky het volgende:
De mol heeft daar wel degelijk iets aan, want met iedere sleutel kwam er geld bij voor de pot, steeds het dubbele van het vorige bedrag.
De laatste in de reeks kan dus de grootste schade aanrichten qua geld weghouden, die vrijstelling doet er dan niet eens toe.
Dan nog hadden degenen die na Frits zouden komen geweten dat hij de vrijstelling had gepakt. Zij konden hem zien en zouden dan met hem blijven vastzitten.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 16:04 schreef Laureline het volgende:
[..]
Klopt toch niet? Ik had het zo begrepen: hoe eerder je de vrijstelling pakt, hoe eerder het bedrag ophoudt met zich verdubbelen, de overgebleven spelers zitten dan ook allemaal nog vast. Dus als mol kan je beter wat vroeger die vrijstelling pakken. Nog handiger was dus geweest voor Frits, om juist niet als laatste te gaan. Dan hadden de anderen ook niet geraden wie van overgebleven spelers nu had gesaboteerd, en heb je dus minder kans op repressailles (koffer verstoppen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |