quote:De ketting opdracht was een kopie van de vijfde serie van de Amerikaanse mol.
Daar zat destijds een duidelijke aanwijzing over wie de mol was in de achtergrond van de locatie.
Misschien is er deze keer ook zoiets te vinden, al is het wel een heel andere locatie dan toen.

Indeed, dan is het meteen opgelost.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is idd ook wel handig om te vermelden ja

Bijna goed:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:15 schreef Ooi86 het volgende:
Ik hoorde net dat je kan bieden op weten wie de mol is.
www.twitterveiling.nl
http://www.twitterveiling(...)09-6891-2d2bda6899baquote:Vanaf vandaag bieden wij iemand de kans om de opnames van aflevering 10 bij te wonen.

Nu hadden ze vogelgeluiden... Sanne Vogel dus?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:47 schreef iBenny het volgende:
[..]
dat is idd ook wel handig om te vermelden ja
 .
.  

Wat gebeurde er als de vrijstelling gepakt zou worden?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:45 schreef miieejj het volgende:
frits is het niet, anders gaat ie toch niet voor een vrij stelling .. ? ?

Als je vrijstelling pakt zoals Frits gisteren deed..dan mag je iig blijven..Iemand die een vrijstelling heeft hoeft nooit naar huis.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat gebeurde er als de vrijstelling gepakt zou worden?

kwam er minder geld in de pot... dus Frits is niet uit te sluiten door die vrijstelling.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat gebeurde er als de vrijstelling gepakt zou worden?

Ja daarom ook...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
kwam er minder geld in de pot... dus Frits is niet uit te sluiten door die vrijstelling.

!
!

ik heb dan ook maar 1 aflvering gezien, ga ze nog eens een keer inhalen als ik tijd heb.
 ik heb dan ook maar 1 aflvering gezien, ga ze nog eens een keer inhalen als ik tijd heb.

Welke kraai?quote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:37 schreef Kinga het volgende:
Die kraai komt wel vaak terug trouwens...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |