Niet op het schiereiland.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:46 schreef DaMart het volgende:
Lekker tijdrovend om mensen eerst van eiland te laten wisselen, terwijl er al mensen staan.

Dan nog hadden ze niet zo veel mensen hoeven te verplaatsenquote:
 .
. 

quote:
 Las ik vorige week ook al opmerkingen over. Het is hier toch echt allemaal prima verstaanbaar.
 Las ik vorige week ook al opmerkingen over. Het is hier toch echt allemaal prima verstaanbaar.

Inderdaad, volgens mij hoef je alleen 1 iemand op dat schiereiland te zetten en dan kun je onderdelen gaan vervoeren.quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan nog hadden ze niet zo veel mensen hoeven te verplaatsen.

Wie zegt dat ze het niet rustig aan heeft gedaan op dat eiland?quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef Bragi het volgende:
Als Sanne de Mol was, had ze minder moeite kunnen doen met dat onderdeel optillen. Niemand die haar op dat moment zag.

Nu gaat het wel, maar bij de intro leek de bas veel te hardquote:Op donderdag 4 februari 2010 20:48 schreef TAV74 het volgende:
[..]

TUNNELVISIE!!!!quote:Op donderdag 4 februari 2010 20:50 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wie zegt dat ze het niet rustig aan heeft gedaan op dat eiland?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |