Twentse Vlagquote:Dôar lig tuss'n Déénkel en Regge 'n laand
oons mooie en neerige Twèènte
't Laand van katoen en 't laand van d'n es
den greun is in wéénter en lèènte.
Doar ruust de rouw op d'n kaamp in de wéénd
geet 't rad van de möl in de bekke gezwéénd
Dôar steet nöast d'n eek'n d'n beuk en de dan
Dat is oons zo leeve land Twèènte (2x)
quote:-_Guitarist_- = David
ACT-F = Teun / Mr.T / Harry
bambino = Sjoerd
Blawh = Bas
Bob-B = Bob
Chr1st1aan = Christiaan
Damzkieee = Gijs
Daywalk3r = Jeffrey
Drizzt_DoUrden = Justin
haaKon = Machiel
Lamzak_ = Timo
LilDutchPrincess = Andrea
MarkoAlmelo = Marko
Mdrop = Martijn
MinderMutsig = Kirsten
norich = Henrike
Oldenzaal = Daniël
Panzerknacker666 = Sander
Ratelslangetje = Selma
Redbaron = Bas
ReMcOrE = Remco
Rikketik = Bart
Robinhoo = Robin
Roycooooo = Roy
rulerofdeath = Wouter
Rumille = Peter
Samzz = San
STTSJT = Steven
TheGirlNextDoor = Nathalie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zijn er ook Tukker-Regels?
JA!
- Om in de wall of fame te komen moet je in minstens 15 delen actief gepost hebben! (hoeft niet aansluitend te zijn)
- Ook is het noodzakelijk af en toe te blijven posten, anders word je uit de WoF verwijderd, en moet je weer 15 delen actief zijn.
- Maak je het deeltje vol, open dan wel een nieuw deeltje, of vraag het iemand anders
De OP vind je onder deze link!
- Post niet alleen maar onzin, zeg af en toe ook eens wat zinnigs
- Heb veel lol met elkaar!
Tukkers op Fok! wiki door Sjoerd geperfectioneerd
Brutal. Fucking. Metal.
er staat ook onder: Close up of speedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Hier ligt wel wat sneeuw ja![]()
Maar nu zie ik aan de bestandsnaam dat het drugs is
wel eens van bommetjes gehoord?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:21 schreef Daywalk3r het volgende:
Je moet het ook niet in je mond stoppen
valt wel mee hoor.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:25 schreef James-Hetfield het volgende:
tering wat een snelheid weer
Heb amper tijd om te werken zo tijdens het internettenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
valt wel mee hoor.
toen ik hier in 't begin postte ging het pas snel! ik kon het toen niet eens bijhouden.
Die moet je gelijk doorslikkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:24 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
wel eens van bommetjes gehoord?
Viel wel mee toch?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:27 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
valt wel mee hoor.
toen ik hier in 't begin postte ging het pas snel! ik kon het toen niet eens bijhouden.
ze kunnen het maken?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:58 schreef Samzz het volgende:
Zo, pareltjes weggebracht. Nu wat eten bij de La Place
nou.. er waren wel snelle momenten hoorquote:
Wat ziet mijn oog... Een nieuwelingquote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:42 schreef WillFerrell het volgende:
Zal ik dan ook maar eens gaan posten.
quote:
*diepe, diepe, jaloerse zucht*quote:
Ik zit boven, hoe laat ben je er?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
David, ik ben zo even op school om de laatste formulieren in te leveren. Zie ik je dan weer toevallig of deze keer niet?
We duimenquote:
Doe niet zo eng vrolijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
Malle Babbe, malle Babbe kom hier! Lekker stuk van een meid, lekker dier van plezier *zingt*
dat is nou eens een leuk liedje.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
Malle Babbe, malle Babbe kom hier! Lekker stuk van een meid, lekker dier van plezier *zingt*
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:19 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Doe niet zo eng vrolijk![]()
Zit nog op mijn werk
Ja hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:20 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
dat is nou eens een leuk liedje.
Waarschijnlijk kom je in de verkeerde kroegenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja heIk hoor m alleen nooit met uitgaan. Beetje zonde
Ik kom uberhaupt niet snel in een kroegquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:24 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kom je in de verkeerde kroegen
Al mooie dingen gezien die je wilt hebben?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:18 schreef Samzz het volgende:
Vind je het gek dat je hem dan niet hoortquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom uberhaupt niet snel in een kroeg
feestcafe oid in disco'squote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je hem dan niet hoort
Ik zei ook niet dat ik het gek vind, ik zei dat ik het jammer vindquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:28 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Vind je het gek dat je hem dan niet hoort
ik doe met je meequote:
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:46 schreef Samzz het volgende:
Ik zit hier wel lekker met m'n broodje gezond, naar buiten kijkend hoe men bijna op de bek gaatBoekje erbij, BB in de aanslag. Heerlijk
La Place, boven de V&D. Straks een keertje naar de Bijenkorf, H&M en de Invito en zo. Maar nog geen zin, ik vermaak me goedquote:
ojaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
La Place, boven de V&D. Straks een keertje naar de Bijenkorf, H&M en de Invito en zo. Maar nog geen zin, ik vermaak me goed
Zwolle sneeuwt het nu ook al een tijdjequote:Op vrijdag 29 januari 2010 13:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
La Place, boven de V&D. Straks een keertje naar de Bijenkorf, H&M en de Invito en zo. Maar nog geen zin, ik vermaak me goed
Hoe komt het?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:01 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
oja
ik vermaak me minder goed
jij huilt wat af vandaag he?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:08 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Zwolle sneeuwt het nu ook al een tijdje
Zal wel glad zijn straks
Bleh, nogal jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:10 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
jij huilt wat af vandaag he?![]()
afstuderen hierquote:
Zo fucking herkenbaarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:15 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Bleh, nogal ja
Dramatische weken achter de rug op het werk hier en geestelijk een beetje aan het einde van mijn latijn.
Schrale troost, mijn collega's net zo.
Hard tijd voor weekend.
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
afstuderen hier
zit veel liever daar met jou te lachen om lui die onderuit gaan
*knuffel geeft*quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:15 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Bleh, nogal ja
Dramatische weken achter de rug op het werk hier en geestelijk een beetje aan het einde van mijn latijn.
Schrale troost, mijn collega's net zo.
Hard tijd voor weekend.
wat?quote:
quote:
Ik straal positiviteit uitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:26 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
Het begint een beetje te helpen![]()
*droogklootmode* moetie zelf niet te positief gaan denken, + en + word -quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik straal positiviteit uitZet 'm op he
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:34 schreef -AnneX- het volgende:
Vanuit het vorige topic: Hoi Wouter(moet ik je kennen?
)
gaaf, waar leer je dat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:37 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
*droogklootmode* moetie zelf niet te positief gaan denken, + en + word -
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:37 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ik zie je er al zitten:
MWOEAHAHAHAHAHAHA \m/
ik had je naam nog onthoudenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:38 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
nee zoiets dacht ik al, maar de hoi blijft staan hoor
tssss, doet meteen weer afbreuk aan mijn net stijgende gemotiveerde lijnquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:37 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
*droogklootmode* moetie zelf niet te positief gaan denken, + en + word -
eeh... nu?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Vanaf wanneer word het weer wat warmer? dus vriest het niet meer?
Vanaf een kilometer of 400 naar het zuiden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef Panzerknacker666 het volgende:
Vanaf wanneer word het weer wat warmer? dus vriest het niet meer?
zit ook niet veel vlees op ofwel?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:42 schreef James-Hetfield het volgende:
Zomer mag van mij inmiddels wel weer intreden![]()
[ afbeelding ]
niet echt, ribcount deluxequote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit ook niet veel vlees op ofwel?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:45 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
zit ook niet veel vlees op ofwel?
ik ben dr waquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:13 schreef rulerofdeath het volgende:
't is trouwens wel kats rustig hier
dit topic zakt steeds onmeunig weg
tjah, dat kan ik zo niet ruikenquote:
quote:
Ja, je krijgt niet weer een knuffel hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 14:39 schreef James-Hetfield het volgende:
[..]
tssss, doet meteen weer afbreuk aan mijn net stijgende gemotiveerde lijn
hmm, dan ben je eerder klaar dan mij, maar dat komt ook omdat ik er vanmorgen niet een half uur eerder uit wouquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:44 schreef Kreator het volgende:
Moet nog een uur..
Maar gelukkig ben ik in goed gezelschap.
Ik ken het probleem.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:48 schreef rulerofdeath het volgende:
hmm, dan ben je eerder klaar dan mij, maar dat komt ook omdat ik er vanmorgen niet een half uur eerder uit wou
Hoiquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:38 schreef Kreator het volgende:
Hoi.
het opstaan zelf is echt het moeilijkste onderdeelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik ken het probleem.. Ik wil er nooit uit.
Nouhou, nu ben ik weer zielig hoorquote:Op vrijdag 29 januari 2010 15:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, je krijgt niet weer een knuffel hoorBlijf bezig zeker.
Mag ik ook een knuffel?quote:
wie/wat komt d'r?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:05 schreef ReMcOrE het volgende:
nou mensen, ik ga morgenavond voor het eerst in m'n leven naar Atak![]()
SuperBash is er, hardstyle feestje met Spana, Heatzone, Dualdriven, B-Frontquote:
OMG, niet Showtekquote:
ah, geen avondje voor mij dusquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:14 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
SuperBash is er, hardstyle feestje met Spana, Heatzone, Dualdriven, B-Front![]()
en Noisecontrollers
[..]
OMG, niet Showtek![]()
inderdaad een juweeltje, vooral die 'pingeltjes' vanaf 02.15quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:09 schreef Robinhoo het volgende:
Tuurlijkquote:
"doe es vragen wat z'n voornaam is..." zei het buurmeisje net.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:19 schreef James-Hetfield het volgende:
nog 10 minuutjes en dan weekend
hallo kreaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:39 schreef Kreator het volgende:
Heb ik een keer tijd, post er niemand.
(ja, remcore...maar dat telt niet)
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:27 schreef ReMcOrE het volgende:
hallo voor alle nieuwe ToF-fers trouwens
jazekerquote:
tjah, op zo'n manier krijg je ook nooit werkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:48 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Nou zojuist gebeld door Kartplaza, ik kon over paar weken proef draaien(ze zouden midden januari al bellen erover)
Ik hebt maar afgezegd, geauwehoer met hun elke keer.
Ga je een mooi buikdansfilmpje (3 keer woordwaarde) voor ons opnemen, Selma? Of begrijp ik het nu niet goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:51 schreef Ratelslangetje het volgende:
jazekerben ff youtube aan 't afstruinen op zoek naar mooie buikdansfilmpjes.
het meeste is prut.
Buurmeisje?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:49 schreef Kreator het volgende:
Buurmeisje zegt: 'toch maar niet naar kartplaza?'
Ja buurmeisje wilde graag even kijken waar ik werk. En dat heeft ze gedaan. Of doet ze nog steeds, wat jij wil.quote:
dat klinkt goedquote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga je een mooi buikdansfilmpje (3 keer woordwaarde) voor ons opnemen, Selma? Of begrijp ik het nu niet goed..
Ik heb werk, en zoals ik al aangaf heb ik over 2 weken een sollicitatiegesprek voor ICT werkzaamheden.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:51 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
tjah, op zo'n manier krijg je ook nooit werk
Ah, I seequote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja buurmeisje wilde graag even kijken waar ik werk. En dat heeft ze gedaan. Of doet ze nog steeds, wat jij wil.
je begrijpt het niet goed.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:52 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ga je een mooi buikdansfilmpje (3 keer woordwaarde) voor ons opnemen, Selma? Of begrijp ik het nu niet goed..
spannend marko!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
Ik heb werk, en zoals ik al aangaf heb ik over 2 weken een sollicitatiegesprek voor ICT werkzaamheden.
hmm,quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:08 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
je begrijpt het niet goed.
misschien dat ik ooit tijdens een meeting een showtje weggeef![]()
Dankjewelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:09 schreef Ratelslangetje het volgende:
[..]
spannend marko!ik hoop dat het lukt.
Strak wagentje!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:46 schreef ReMcOrE het volgende:
pics van hoe mijn Polo nu is (meen dat ik nog geen foto's had geplaatst van na de verlaging)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hallo!quote:
dacht ik tochquote:
Stel van die booskijkers op de lampen zou wel vet staan denk ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dacht ik tochzal nog wel even foto maken van de voorkant en de grondspeling
op de koplampen bedoel je neem ik aan? denk ik niet, aangezien knipperlicht een apart blok is en een beetje aan de zijkant van de auto zit, daar zou je dan ook een stuk overheen moeten doen en dat lijkt me niet zo heel erg tof staanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:13 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Stel van die booskijkers op de lampen zou wel vet staan denk ik.
Oja, nog niet eens aan gedacht!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de koplampen bedoel je neem ik aan? denk ik niet, aangezien knipperlicht een apart blok is en een beetje aan de zijkant van de auto zit, daar zou je dan ook een stuk overheen moeten doen en dat lijkt me niet zo heel erg tof staan
wat je wel kunt doen is de achterlampen "black" maken, dat ze er zeg maar zwart uit zien maar rood brandenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:15 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
op de koplampen bedoel je neem ik aan? denk ik niet, aangezien knipperlicht een apart blok is en een beetje aan de zijkant van de auto zit, daar zou je dan ook een stuk overheen moeten doen en dat lijkt me niet zo heel erg tof staan
dat snap ik niet helemaal, wat bedoel je precies?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:37 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
wat je wel kunt doen is de achterlampen "black" maken, dat ze er zeg maar zwart uit zien maar rood brandenmaar dat snapte je denk ik wel
Inderdaad, kun je dat niet iets duidelijker uitleggen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:43 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat snap ik niet helemaal, wat bedoel je precies?
Zwart glaasje maar andere kleur lamp.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:46 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Inderdaad, kun je dat niet iets duidelijker uitleggen?
Huh?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zwart glaasje maar andere kleur lamp.
dus de kappen zwart spuiten (of zwarte kappen kopen) en een rood lampje erin doen... of wat?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zwart glaasje maar andere kleur lamp.
Ik snap het ook niet!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus de kappen zwart spuiten (of zwarte kappen kopen) en een rood lampje erin doen... of wat?
zoiets als ditquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dus de kappen zwart spuiten (of zwarte kappen kopen) en een rood lampje erin doen... of wat?
Helleu!quote:
Nog bij gerard geweest?quote:
dat vind ik zo verschrikkelijk lelijkquote:Op vrijdag 29 januari 2010 18:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
zoiets als dit
Is wel veel over te vinden, moet je ff zoeken op zwarte achterlichten!
Nee, ga ik zo naartoe!quote:
Heheh, avonturenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:01 schreef Assiej het volgende:
Ik zeg ' WEEKEND ! '
Ola iedereen
Damn wat was het glad op de weg vandaag!
Ik moest een bult af rijden en een auto voor mij gleed van de bult af
(voor hem stond er al 1 in het bos dus was van de weg af geknald )
Na mij kwam er bijna eentje in me rijden mar die week langs me heen en kwam
gelukkig tot stilstand bij het bos
damn, wat was dat even schrikken
En ik stond stil met mijn zomerbandjes![]()
__
@samzz, had je al meerdere pics bekeken ?
Doe 'm de groeten!quote:
Zijn veel van dat soort dingen te vinden, soms staat dat heel vet.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:07 schreef ReMcOrE het volgende:
ik vind die knalrode achterlicht-units wel mooi staan bij een verder zwarte auto
de meeste die ik tot nu toe gezien heb, kunnen me niet echt bekorenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:11 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Zijn veel van dat soort dingen te vinden, soms staat dat heel vet.
nicequote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zeu, ik heb een kamer in Amersfoort
Dat is die inderdaadquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:04 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Heheh, avonturen, toch niet toevallig in die haakse bocht daar hé, richting het station/langs de ortho?
Mijne is 1996, mijn schatje gaat het begeven ben ik bang van .....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
januari 2000mode 6N2 (dus 1 van de eerste 6N met facelift)
Zeker goede film, net sherlock holmes ofzo gedownload, iemand die al gezien?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kijk nu Crank, toffe film tot nu toe
je moet dan inderdaad de 9N2 hebben, die 9N is een vrouwen-modelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:55 schreef Assiej het volgende:
[..]
Mijne is 1996, mijn schatje gaat het begeven ben ik bang van .....
ik heb er nu eentje misschien op het oog van 2005
maar ik weet het nog niet
tis wel een smak geld weer enzo
Hoezo vooroordelenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:56 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
je moet dan inderdaad de 9N2 hebben, die 9N is een vrouwen-model![]()
en die van mij is ook niet helemaal 100% meer, maar komt nog wel door de APK etc. en wil sparen voor samenwonen, dus zolang er nog geen andere hoeft te komen, rijd ik deze strakke bak
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:57 schreef Samzz het volgende:
Avond
@ Assiej, ik heb ze bekeken, prachtig! Vooral die roze/paars
dan zeg ik het anders: ik heb nog nooit een man zien rijden in dat modelquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:04 schreef Assiej het volgende:
[..]
Hoezo vooroordelen![]()
En ze zeiden nog wel dat ik een mannen rijstijl had
Ik wil gewoon een stoere auto vrouw of geen vrouw
Dat is idd een mooie bocht jaquote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:52 schreef Assiej het volgende:
[..]
Dat is die inderdaad
damn eej, ze gleden gewoon de straat over
@Remcore, hoe oud is je polo? 2000 ?
Omdat echte mannen in BMW's rijden ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:06 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan zeg ik het anders: ik heb nog nooit een man zien rijden in dat model
deze dus: [ afbeelding ]
en dit is de facelift, de 9N2: [ afbeelding ]
dat zeg ik zeker niet! ik zeg alleen dat mannen dat model niet echt mooi vinden, maar voor de 9N2 gaan... that's allquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:08 schreef Assiej het volgende:
[..]
Omdat echte mannen in BMW's rijden ?
1 of 2 ?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:33 schreef ReMcOrE het volgende:
ik kijk nu Crank, toffe film tot nu toe
Ok supergoed.. Crack is gewoon leipe actie mede vanwege statham.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 19:55 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Zeker goede film, net sherlock holmes ofzo gedownload, iemand die al gezien?
Statham IS ook een heldquote:
Ik heb geen idee joh, kan maar zoquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:10 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dat zeg ik zeker niet! ik zeg alleen dat mannen dat model niet echt mooi vinden, maar voor de 9N2 gaan... that's all
Rip je citroen en mijn poloquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:13 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Mijn beestje (Citroën Xsara 19.TD van '98 ) zal het ook niet lang meer maken vrees ik. Er zit al redelijk wat slijtage in, dus met een jaar of 2 maar eens een nieuwe halen, al zal ik de Xsara wel gaan missen
Je eerste eigen auto ftw
echte liefde, dat was hetquote:
wel aardig wat kosten, maar een nieuwe auto kost nog veel meer... dus vandaar dat ik er nog steeds mee rijdquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:14 schreef Assiej het volgende:
heb je al veel drama met die van jou gehad?
Ben jij weer vrijgelaten uit de kliniek?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:22 schreef Robinhoo het volgende:
Je kan straat zijn, je mag met je homies smoken, maar toch zeg ik je doe nou niet gangster ouwe.
Oke, gaan we die zo maar is kijkenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:11 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Sherlock holmes is superspannend.
Lol, juiste instelling!quote:
Ik loop op straat en ze kijken me aan van wat gaat die doen of wat heeft die gedaan, ik zeg je bitche van mij hoef je nix te verwachten want ik leef mijn leven als een geboren verdachtequote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:29 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Ben jij weer vrijgelaten uit de kliniek?
Je bent vrijgelaten uit de kliniek en hebt onderweg een rappertje ontmoet die nu al je posts maakt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:37 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik loop op straat en ze kijken me aan van wat gaat die doen of wat heeft die gedaan, ik zeg je bitche van mij hoef je nix te verwachten want ik leef mijn leven als een geboren verdachte
Ik had het niet beter kunnen vertellen, Remco je bent ziek ofzo!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je bent vrijgelaten uit de kliniek en hebt onderweg een rappertje ontmoet die nu al je posts maakt?
spek glad idd..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:42 schreef Redbaron het volgende:
goedenavond, ook weer terug, net verdomme 4x dwars gestaan door ijsvlaktes midden op straat
Kon de tijd terug, dan zou ik het terug draaien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:42 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Je bent vrijgelaten uit de kliniek en hebt onderweg een rappertje ontmoet die nu al je posts maakt?
dat krijg je met zo'n gare japanner!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:42 schreef Redbaron het volgende:
goedenavond, ook weer terug, net verdomme 4x dwars gestaan door ijsvlaktes midden op straat
is het mogelijk normaal te doen?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Kon de tijd terug, dan zou ik het terug draaien.
En in plaats van wat haat meer geluk zaaien.
Met de vraag blijf ik wachten, op je antwoord van waarom liet je mij nou achter?
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:49 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
dat krijg je met zo'n gare japanner!
opel ftw!
ik ook niet, de hele winter nog niet (nouja, wel bewust), en dat op het goedkoopste stel zomerbanden wat er isquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:50 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
ik heb vandaag geen enkele keer dwars gestaan hoormaar ben vanaf 14.30 ook niet meer op de weg geweest
beetje slippen doe ik ook wel, maar nog niks oncontroleerbaars gehad... en rijd ook gewoon op zomerbandenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:52 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
ik ook niet, de hele winter nog niet (nouja, wel bewust), en dat op het goedkoopste stel zomerbanden wat er is
quote:
Avond.quote:
rijd op all season maar mijn hok is nogal stugg!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 20:53 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
beetje slippen doe ik ook wel, maar nog niks oncontroleerbaars gehad... en rijd ook gewoon op zomerbanden
klopt, valt niet heel erg op... zo was hij eerst:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:01 schreef Redbaron het volgende:
[..]
rijd op all season maar mijn hok is nogal stugg!
jou polo verlaagd jah? niet/nauwelijks te zien
oeh eerst 4x4 uitvoeringquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:05 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
klopt, valt niet heel erg op... zo was hij eerst:
[ afbeelding ]
en dit is zo laag als hij kon met veren, met een schroefset kan je veel meer, maar heb daar niet voor gekozen
mocht deze set banden versleten zijn, dan koop een 2de hands setje stalen velgen voor de winter en koop ik ook all season banden
Moet ik je soms billenkoek komen geven?quote:
oeh spannendquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet ik je soms billenkoek komen geven?![]()
Hoi, btw
Je moest je eigenlijk enigzins geintimideerd voelen, eigenlijk, een klein beetjequote:
neuh meer t gevoel van gonna like itquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moest je eigenlijk enigzins geintimideerd voelen, eigenlijk, een klein beetje
onmeunig geyl?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:40 schreef Kreator het volgende:
[..]
Leuk omschrijft het niet ehelemaal..
Laat je het ons weten?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee, dat maakt het ook niet compleet. Ik denk er nog even over na.
vroeg net ook al of je normaal kon doen....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:54 schreef Robinhoo het volgende:
Jij geeft me vleugels
Jij geeft me liefde
Jij geeft me stress
Jij geeft mij hoofdpijn
Jij geeft mij verdriet...
Jij geeft mij seks.
Jij geeft mij losse handjes en de haast onbedwingbare behoeften om je internet af te laten sluiten!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:54 schreef Robinhoo het volgende:
Jij geeft me vleugels
Jij geeft me liefde
Jij geeft me stress
Jij geeft mij hoofdpijn
Jij geeft mij verdriet...
Jij geeft mij seks.
Die gast begint op m'n zenuwen te werken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jij geeft mij losse handjes en de haast onbedwingbare behoeften om je internet af te laten sluiten!
Idd!, dat staat wel mooi denk ik.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:56 schreef ReMcOrE het volgende:
volgens mij werd hier net zoiets bedoeld, en dan rode lampjes zodat de 'verlichting' rood blijft zeg maar: http://www.winparts.nl/Ac(...)20LINKS%2010%7C99%2B
[ afbeelding ]
maar dan steken de koplampen zo fel af tegen de rest van de auto...quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:00 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Idd!, dat staat wel mooi denk ik.
Ik heb schijt aan wat jij vind, kijk de manier hoe ik spit ik weet ik ben de shitquote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:55 schreef Redbaron het volgende:
[..]
vroeg net ook al of je normaal kon doen....
Nou echt hequote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:57 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jij geeft mij losse handjes en de haast onbedwingbare behoeften om je internet af te laten sluiten!
Henig anquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:01 schreef ReMcOrE het volgende:
ik ben er vandoor, fijne avond nog allemaal
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:05 schreef Kreator het volgende:
Pas maar op voor Oldenzaal. Ik heb gehoord dattie bij het corps mariniers gaat. Ofzoiets.
Waarom citeer je nu dat bedroevend slechte nummer van Nino en Priester?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:03 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ik heb schijt aan wat jij vind, kijk de manier hoe ik spit ik weet ik ben de shit
Ik heb schijt aan wat jij vind, ze hebben zoveel te zeggen maar ze weten niet hoe 't zit.
Ik heb schijt aan wat jij vind, om te schijnen als de zon terwijl ik loop in de mist
Ik loop in mist
...zelfs ik vind het niet grappig. En ik ben toch wel de koning van het irritant zijn.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:12 schreef Robinhoo het volgende:
ga vooral door met serieus reageren dan redbaron.
Jij gaat nog vaker langs gerard dan mij, dus ik had je wel groter verwachtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jullie hadden allemaal zo'n dikke brede rambo verwacht natuurlijk!
Op z'n minst een Vin Diesel.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:11 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Jullie hadden allemaal zo'n dikke brede rambo verwacht natuurlijk!
ja, waar zit die gerard nu dan?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:14 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Jij gaat nog vaker langs gerard dan mij, dus ik had je wel groter verwacht, maarja dat train je er zo af.
Het moet ook juist niet grappig zijn heah.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
...zelfs ik vind het niet grappig. En ik ben toch wel de koning van het irritant zijn.
@Oldenzaal: Ik had wel een nerd verwacht hoor. Het is fok..
Onderaan de regenboog. Als 'n pot goud.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:19 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, waar zit die gerard nu dan?
Wat moet het dan wel zijn? Irritant? Want in dat geval, gefeliciteerd, you've done it!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:22 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Het moet ook juist niet grappig zijn heah.
Ik heb laatst een half uur door Oldenzaal heengereden op zoek naar Gerard. Samen met Sanquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:23 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Onderaan de regenboog. Als 'n pot goud.
Nee het moet reacties uitlokken.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet het dan wel zijn? Irritant? Want in dat geval, gefeliciteerd, you've done it!
En houd er dan nu maar mee op
Kan je dat dan niet op een leuke manier doen? Net als de rest? Want dit is gewoon echt baggerquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Nee het moet reacties uitlokken.
EN JA DAT IS OOK GELUKT.
Thnx all.
slaap lekkerquote:
doe ze de groeten daarquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:33 schreef ACT-F het volgende:
Gezellig hier![]()
Maar ik ga de kroeg eens van binnen bekijken
En dat is nou juist zn bedoeling.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 21:59 schreef Panzerknacker666 het volgende:
[..]
Die gast begint op m'n zenuwen te werken.
Was dan langs mijn huis gegaan! Ik woon er praktisch naast!!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:24 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
Ik heb laatst een half uur door Oldenzaal heengereden op zoek naar Gerard. Samen met San
ja, daar zijn we geweest. het moest bij een C1000 zijn volgens sanderquote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:48 schreef Oldenzaal het volgende:
[..]
Was dan langs mijn huis gegaan! Ik woon er praktisch naast!!
Klopt! Op de hoek!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 22:49 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ja, daar zijn we geweest. het moest bij een C1000 zijn volgens sander
quote:
welterusten en succes morgenquote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg trainen![]()
Trustequote:Op vrijdag 29 januari 2010 23:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ga slapen, morgen weer vroeg trainen![]()
het lijkt erop van welquote:Op zaterdag 30 januari 2010 00:35 schreef Redbaron het volgende:
moet ik m weer alleen gaan volmaken?
op wie?quote:
\m/quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |