abonnement Unibet Coolblue
pi_77410297
Omdat wij eindelijk ook zijn voorzien van een mooie Playstation (*O*) mag onze oude 'setup' eruit om een andere fokker blij mee te maken. Het gaat om:

Een Aristona Dvd-speler met Scart, Component, Composite aansluitingen en audio (ook digitaal, maar geen spdif) uit. Het type is ADV436. Afstandsbediening incl batterijen zit erbij. Weet niet wat het (nog) waard is, maar omdat vraagprijs verplicht is, 20 euro? Voor dat geld krijg je de scart- en audiokabel erbij van mij, omdat ik tof ben

Dan een Netgear mediaspeler. Hij heeft Component, Composite en audio uit. Er zit een Wireless 54g aansluiting op en hij neemt SD, MMC, XD, Compactflash, en, nog handiger, ook USB sticks/schijven aan .
Als je het gratis programma Tvsersity installeert (http://tversity.com/) streamt hij je films gewoon over het draadloze netwerk vanaf je pc. Ik heb dat ook gedaan en je hoeft verder geen ingewikkelde instellingen te maken, het apparaat wijst zichzelf. Via Component aangesloten gehad, herkent netjes de 1080i HDready tv die we hebben en speelt af met heel scherp beeld. Audio gaat via 2 kanalen naar buiten maar een prologic versterker maakt hier gewoon netjes 5.1 van. Afstandsbediening incl batterijen is inbegrepen, evenals component, composiet én audiokabel. Wat wil je nog meer Vraagprijs: 40 euro.

Beiden zijn 100% werkend getest, hebben geen noemenswaardige gebruikerssporen of beschadigingen en zijn af te halen in Breda.







Ik ben ook in de markt voor een extra Playstation 3 controller (wel een echte, geen namaak) en leuke games daarvoor. We hebben al Little Big Planet maar ik zoek bv een leuke actie- en/of race game.
pi_77410651
Wat is precies het type van die Netgear?
pi_77411331
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:03 schreef nerd4sale het volgende:
Wat is precies het type van die Netgear?
NPX100, maar ik garandeer je dat je die nergens gaat vinden ik heb die speciaal via netgear zelf verkregen.
pi_77411399
Er zit geen LAN uitgang op de Netgear ?
Krijg je dan geen last van bufferen ?

En stream je dan rechtstreeks van de pc naar de netgear, of gaat het eerst via de router ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_77411519
even voor de goede orde over het netgear appartaatje

wanneer ik mijn externe harddisk in de usb plug, welke bestandstype film kan ik dan allemaal op de tv bekijken? (avi? mkv?, vob)?

(enigszins belangstelling)
pi_77412317
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:22 schreef junkiexp het volgende:
Er zit geen LAN uitgang op de Netgear ?
Krijg je dan geen last van bufferen ?

En stream je dan rechtstreeks van de pc naar de netgear, of gaat het eerst via de router ?
Het kan allebei, heb beide geprobeerd en beide gaan prima. Tvsersity creëert een PnP device op je netwerk welke de netgear gewoon oppikt. 54g is meer dan genoeg voor streamen, vooropgesteld dat je dat netwerk niet nog met 5 anderen hoeft te delen natuurlijk. Wij hebben alleen een draadloze laptop + telefoon verder.

Er zit geen wired LAN aansluiting op.
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:25 schreef dogsmile het volgende:
even voor de goede orde over het netgear appartaatje

wanneer ik mijn externe harddisk in de usb plug, welke bestandstype film kan ik dan allemaal op de tv bekijken? (avi? mkv?, vob)?

(enigszins belangstelling)
Ik heb eigenlijk alleen maar AVI gebruikt en MPEG, met beide Divx codering. MKV en Vob durf ik je echt niet te vertellen.
pi_77412398
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:47 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Het kan allebei, heb beide geprobeerd en beide gaan prima. Tvsersity creëert een PnP device op je netwerk welke de netgear gewoon oppikt. 54g is meer dan genoeg voor streamen, vooropgesteld dat je dat netwerk niet nog met 5 anderen hoeft te delen natuurlijk. Wij hebben alleen een draadloze laptop + telefoon verder.

Er zit geen wired LAN aansluiting op.
Ok, en kun je vanaf de Netgear als je een film wilt afspelen gewoon je harde schijf verkennen, of moet je nog een hoop handelingen op je pc uitvoeren ?
Er even vanuit gaande dat je pc aanstaat .

*.srt files ook geen probleem ?
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_77424098
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 12:49 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Ok, en kun je vanaf de Netgear als je een film wilt afspelen gewoon je harde schijf verkennen, of moet je nog een hoop handelingen op je pc uitvoeren ?
Er even vanuit gaande dat je pc aanstaat .

*.srt files ook geen probleem ?
Je moet zelf in de TVsersity server aangeven welke mappen jij beschikbaar wilt stellen op het netwerk, standaard pakt hij alles in 'mijn documenten' (video's, muziek, etc). Overigens heb je deze software helemaal niet nodig als je Windows 7 hebt (en volgens mij lukt het met Vista ook al). Je kunt dan zelf al aangeven dat je jouw pc als mediaserver beschikbaar wilt stellen. De Netgear pikt dat ook op.

Srt-files - ik weet niet eens wat dat zijn
pi_77424131
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:37 schreef Wiebelkont het volgende:

[..]

Je moet zelf in de TVsersity server aangeven welke mappen jij beschikbaar wilt stellen op het netwerk, standaard pakt hij alles in 'mijn documenten' (video's, muziek, etc). Overigens heb je deze software helemaal niet nodig als je Windows 7 hebt (en volgens mij lukt het met Vista ook al). Je kunt dan zelf al aangeven dat je jouw pc als mediaserver beschikbaar wilt stellen. De Netgear pikt dat ook op.

Srt-files - ik weet niet eens wat dat zijn
Aha, ik heb Windows 7,
SRT files zijn ondertiteling bestanden

Ik bied 40 inclusief
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_77426364
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:39 schreef junkiexp het volgende:

[..]

Aha, ik heb Windows 7,
SRT files zijn ondertiteling bestanden

Ik bied 40 inclusief
Ik vind dat ik er al een hele schappelijke prijs op heb gezet, gezien wat het dingetje kan! Maak er 40 exclusief van en je hebt een deal!
pi_77429052
Prima, voor 47,50 koop ik hem van je.
Stuur me maar een pm met je gegevens
R.I.P. nachtburgemeester van Rotterdam, 1944-2019
pi_77443542
Mediaspeler verkocht aan Junkie!

Dan blijft over een mooie dvd speler!
pi_77511657
Kom mensen, niemand meer voor een goede, goedkope dvd speler inclusief alle kabels?
pi_77514417
10 euro en dan kom ik 'm ophalen zonder je mooie kabels
pi_77515440
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:28 schreef santiagojwz het volgende:
10 euro en dan kom ik 'm ophalen zonder je mooie kabels
Die kabels zijn hooguit 5 euro waard 15 euro?
pi_77515695
als je 'm zou moeten versturen kom je op 16 euro oid. Brandstof kost ook geld .

10 Euro!
pi_77519496
quote:
Op maandag 1 februari 2010 15:59 schreef santiagojwz het volgende:
als je 'm zou moeten versturen kom je op 16 euro oid. Brandstof kost ook geld .

10 Euro!
Ja, maar toch... mijn gevoel vind 10 euro voor een nette, 100% goeie dvd speler toch een beetje weinig.

12.50 vind ik dan een mooie middenweg! Ik wil hem nog voor je aansluiten ook, dat je hem hier nog even test voor je hem meeneemt.
pi_77520433
Prima, die rijksdaalder extra is oké
pi_77699222
Allebei verkocht! Mag dicht!
pi_77749096
Slotje!
Powered by Janetje®
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')