abonnement Unibet Coolblue
  maandag 3 april 2000 @ 21:28:00 #1
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_257110
Nou, het onvermijdelijke is gebeurd. Aziz moest weg en heeft géén eerlijke kans gekregen. De verwachte confrontatie tussen hem en Tessa is uitgebleven, door op het laatste moment de 'gevarenzone' in te krimpen van 3 naar 2 personen en hierdoor viel zij er net buiten. Onvoorstelbaar! Wat een totaal gebrek aan respect voor zowel de Busbewoners als voor de kijkers. Wat een ranzige, walgelijke vertoning!!

Over de motieven van SBS (nou ja, 3-3 verhouding vrouwen/mannen behouden?) wil ik in mijn ontzetting eigenlijk niet nadenken, maar...dit muisje verdient absoluut een staartje. Een totale aanfluiting!!

  maandag 3 april 2000 @ 21:46:00 #2
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257111
Denk dat hij er niet zo rouwig om is. Kan die arme jongen eindelijk weer met zijn benen op de grond staan.

Lafayette

pi_257112
quote:
op 04-03-2000 om 09:28 PM schreef Meister het volgende:
Nou, het onvermijdelijke is gebeurd. Aziz moest weg en heeft géén eerlijke kans gekregen. De verwachte confrontatie tussen hem en Tessa is uitgebleven, door op het laatste moment de 'gevarenzone' in te krimpen van 3 naar 2 personen en hierdoor viel zij er net buiten. Onvoorstelbaar! Wat een totaal gebrek aan respect voor zowel de Busbewoners als voor de kijkers. Wat een ranzige, walgelijke vertoning!!

Over de motieven van SBS (nou ja, 3-3 verhouding vrouwen/mannen behouden?) wil ik in mijn ontzetting eigenlijk niet nadenken, maar...dit muisje verdient absoluut een staartje. Een totale aanfluiting!!


Wat je zegt Meister, ongelooflijk, wat een overmoedelijke en openlijke daad van SBS. Op het amateuristische af!! Manipulatie van de hoogste orde. Gewoon een grof schandaal, waar blijven die kamervragen!!!

Eerst zo'n lage en smerige streek met Seki uithalen, en nu wordt Aziz recht in z'n bek uitgelachen door Sylvana en haar collaborerende verraders van SBS. Net doen of het allemaal vanzelfsprekend is zo'n nieuwe regel, heel smakeloos...
Wat moet er nog gebeuren, wil heel normaal nadenkend Nederland deze BUS het land uitjagen, met Sylvana op de voor op de bumper vastgebonden...
Dit kan niet zo doorgaan...ik ga onmiddellijk die Bussite met emails bestoken...ze zijn nog niet van mij af

gratis en voor niet
  maandag 3 april 2000 @ 22:02:00 #4
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257113
1 ding moeten jullie toegeven, er is absoluut over nagedacht door sbs.

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda® (Datum 03 April 2000).]

  maandag 3 april 2000 @ 22:11:00 #5
2646 webber
Enough already
pi_257114
quote:
op 04-03-2000 om 09:54 PM schreef TomBombadil het volgende: ... Sylvana en haar collaborerende verraders van SBS.

NSBs6?

  maandag 3 april 2000 @ 22:13:00 #6
2705 cynix
is verdwaald
pi_257115
quote:
op 04-03-2000 om 09:46 PM schreef Lafayette het volgende:
Denk dat hij er niet zo rouwig om is. Kan die arme jongen eindelijk weer met zijn benen op de grond staan.

Nee, die gaat dolgelukkig met een aantal messen in z'n rug (van m.n. SBS/JdMP) in z'n afgebrande huis zitten...

Eerst nog een feessie met z'n boezemvrienden ("hier is Stefan...","Joaah, die ken ik joah"), die z'n adres niet weten en z'n telefoonnummer niet hebben...

Hier moeten Correlatie en/of het RIAGG zo snel mogelijk ingeschakeld worden of Aziz gaat gekke dingen doen, van geluk natuurlijk!

pi_257116
By the way: is je huis net afgebrand, komt Sylvana je vertellen dat je 'warm onthaald'zult worden..... En wat moest de redaktie trouwens met zijn jas???
kafka didn't have a lot of fun either
pi_257117
Tot overmaat van ramp rollen er nog wat "hoogtepunten" voorbij. Kan NSBS nog wat bij klussen met wat Tae Bo reclame spotjes (nou ja spotje dat gehijg gaat de hele nacht door)...

Kom, wie weet er nog een leuke bijverdienste voor deze sympatieke Lobbes.

Je weet het vaak soms nooit

  maandag 3 april 2000 @ 22:25:00 #9
2994 Prime
Geen gezeik, iedereen rijk!
pi_257118
quote:
op 04-03-2000 om 09:28 PM schreef Meister het volgende:
Nou, het onvermijdelijke is gebeurd. Aziz moest weg en heeft géén eerlijke kans gekregen. De verwachte confrontatie tussen hem en Tessa is uitgebleven, door op het laatste moment de 'gevarenzone' in te krimpen van 3 naar 2 personen en hierdoor viel zij er net buiten. Onvoorstelbaar! Wat een totaal gebrek aan respect voor zowel de Busbewoners als voor de kijkers. Wat een ranzige, walgelijke vertoning!!

Over de motieven van SBS (nou ja, 3-3 verhouding vrouwen/mannen behouden?) wil ik in mijn ontzetting eigenlijk niet nadenken, maar...dit muisje verdient absoluut een staartje. Een totale aanfluiting!!


quote:
Tombombadil schreef het volgende:

Wat je zegt Meister, ongelooflijk, wat een overmoedelijke en openlijke daad van SBS. Op het amateuristische af!! Manipulatie van de hoogste orde. Gewoon een grof schandaal, waar blijven die kamervragen!!!

Eerst zo'n lage en smerige streek met Seki uithalen, en nu wordt Aziz recht in z'n bek uitgelachen door Sylvana en haar collaborerende verraders van SBS. Net doen of het allemaal vanzelfsprekend is zo'n nieuwe regel, heel smakeloos...
Wat moet er nog gebeuren, wil heel normaal nadenkend Nederland deze BUS het land uitjagen, met Sylvana op de voor op de bumper vastgebonden...
Dit kan niet zo doorgaan...ik ga onmiddellijk die Bussite met emails bestoken...ze zijn nog niet van mij af



Ik ben er helemaal mee eens. Het zijn de woorden uit m'n mond!

It's not where you're from, it's where you're at.


  maandag 3 april 2000 @ 22:29:00 #10
2705 cynix
is verdwaald
pi_257119
Misschien een ideetje om die site van NSBs plat te leggen. Zelf weet ik niet zo goed hoe, maar we hebben toch wel wat hekkers in onze gelederen?
pi_257120
Ik vond dit ook weer zo een vage reactie van sbs. bah net zoals dat er nu geen nieuwe bewoners in komen.
Desondanks denk ik dat Tessa er dan alsnog in had gebleven. En dus Aziz er uit.
Bullent op Tessa maar thats it dan hadden Jop en Aziz de zelfde hoeveelheid stemmen maar Aziz er alsnog uit omdat het duidelijk is dat hij de minste stemmen hadden.

Maar sbs manipuleert. Zij wilden Aziz er uit hebben daar kan ik het wel mee eens zijn.

  maandag 3 april 2000 @ 23:02:00 #12
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_257121
SBS had een hoop doorzichtigheid kunnen voorkomen door wel er wel drie op de bank te zetten maar dan gewoon Antonnette erbij, daarvan weet je toch dat niemand haar zal wegstemmen. Had ook verdacht geweest maar toch iets minder doorzichtig als deze kutstreek.
pi_257122
quote:
op 04-03-2000 om 09:28 PM schreef Meister het volgende:
Nou, het onvermijdelijke is gebeurd. Aziz moest weg en heeft géén eerlijke kans gekregen. De verwachte confrontatie tussen hem en Tessa is uitgebleven, door op het laatste moment de 'gevarenzone' in te krimpen van 3 naar 2 personen en hierdoor viel zij er net buiten. Onvoorstelbaar! Wat een totaal gebrek aan respect voor zowel de Busbewoners als voor de kijkers. Wat een ranzige, walgelijke vertoning!!



Het is inderdaad niet zo fraai, maar wat ik niet begrijp is dat ze het nomineren niet precies hetzelfde hebben gelaten als in Big Brother.

Dan was Aziz er vandaag op een eerlijke manier uitgevlogen, en mischien was het dan ook eerder en onvrijwillig "Vamos" geweest.

Slecht nagedacht van SBS,met stemmen van kijkers kan je vrij ongemerkt manipuleren

greetz Kruimel

pi_257123
quote:
op 04-03-2000 om 09:54 PM schreef TomBombadil het volgende:
Wat je zegt Meister, ongelooflijk, wat een overmoedelijke en openlijke daad van SBS. Op het amateuristische af!! Manipulatie van de hoogste orde. Gewoon een grof schandaal, waar blijven die kamervragen!!!

Eerst zo'n lage en smerige streek met Seki uithalen, en nu wordt Aziz recht in z'n bek uitgelachen door Sylvana en haar collaborerende verraders van SBS. Net doen of het allemaal vanzelfsprekend is zo'n nieuwe regel, heel smakeloos...
Wat moet er nog gebeuren, wil heel normaal nadenkend Nederland deze BUS het land uitjagen, met Sylvana op de voor op de bumper vastgebonden...
Dit kan niet zo doorgaan...ik ga onmiddellijk die Bussite met emails bestoken...ze zijn nog niet van mij af


Beste Tombombadil,
dank voor je reactie - lekker pittig enzo.
Maar... ik heb een probleem. Waarom voel ik me nou ineens op het eind - door het (door mij dikgedrukt weergegeven) slot-gedeelte van je post 'belazerd' ? Is het mijn wantrouwen (gooi het daar maar op) of kun jij me eerlijk zeggen dat je intelligentie waar je andere posts van getuigen, niet verder gaat dan deze eind-reactie ? Je zou toch beter moeten weten, denk ik dan ?

Ik lig er echt wakker van - al weken - maar heb geen Jop om erover te praten midden in de nacht. Verlos mij van deze afschuwelijke twijfel, ok ?

Wat dan??? zal je vragen. Nou, ff bot dan maar: ik denk dat je soms niet echt meent wat je schrijft! En dan dus - zoals je al eens eerder hebt toegegeven - alleen post om hier 'tot pittigheid aan te zetten'. Mijn vraag is dan: wat denk jij er wérkelijk van ?
Of mogen we dat niet weten ?

Voor het geval ik je niet tot een argument kan overhalen, hier vast wat persoonlijke kenmerken van Moor, die je dan kunt gebruiken om ff 'flink over me heen te vallen':
wantrouwig, rechtlijnig, kort-door-de-bocht, moraliserend, haarklovend, bedisselend, arrogant, breedvoerig, scheldend (mijn beruchte 'xenofobie-insinuatie'), over-kritisch, paranoïde, enz.enz.
De vraag is vriendelijk bedoeld, zodat ik beter met je kan communiceren.

On-topic:

quote:
op 04-03-2000 om 09:28 PM schreef Meister het volgende:
<snip>
Over de motieven van SBS (nou ja, 3-3 verhouding vrouwen/mannen behouden?) wil ik in mijn ontzetting eigenlijk niet nadenken, maar...dit muisje verdient absoluut een staartje. Een totale aanfluiting!!

Ik denk, Meister, dat die motieven - behalve het makkelijk wegkrijgen van Aziz en slim behouden van Tessa natuurlijk - nog pas in hun volle omvang zullen blijken, als we gaan zien waarvoor die 'vakantie' wordt ingelast... heeft vast met een 'nominatie-ronde' te maken.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 04 April 2000).]

  dinsdag 4 april 2000 @ 06:42:00 #15
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_257124
van de Aziz - FansiteAziz weer thuis!!!! [4/4/2000 | Marjolein-Monique | nieuw! ]
Aziz zit hier momenteel naast me en geeft aan dag hij een ongelofelijke gezellige tijd in de bus heeft gehad. Uiteraard vind hij het jammer dat hij de bus uit is.
Woorden van Aziz: Ik hoop dat de mensen de humor van mij gaan missen.
Morgen hebben we een groot feest voor hem en daar hoor je later meer over. Voorlopig is het 03:00 uur en gaan we maar eens even slapen!!!!

Tot later.....

  † In Memoriam † dinsdag 4 april 2000 @ 07:13:00 #16
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_257125
quote:
op 04-03-2000 om 10:11 PM schreef webber het volgende:
NSBs6?


* just me vindt dat bovenstaand écht niet kan! .

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 4 april 2000 @ 08:30:00 #17
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_257126
Het is hierboven waarschijnlijk ook al gezegd, maar ik moet het kwijt:
AZIZ IS DOOR SBS GENAAID!!! (en wij trouwens ook).
Wat een smerige streek om pas op het laatste moment te beslissen dat er slechts 2 op de bank hoeven. Wanneer dat aan het begin van de 2 stemweken bekend wordt gemaakt, dan had ik er mee kunnen leven. Maar eerst de uitslag afwachten en vervolgens zo'n beslissing nemen in ontzettend laf.
Wanneer je logisch nadenkt, weet je dat anders Tessa weg had gemoeten, maar dat wilde SBS blijkbaar niet.
Wat een rotstreek trouwens ook van Tessa, die (zoals we in de 1e uitzending konden zien) eerst even Aziz zieltje won door hem te vertellen 'dat hij zich geen zorgen hoeft te maken' m.a.w. dat zij niet op hem zal stemmen en hem vervolgens toch de neksteek te geven.

Dit wilde ik even kwijt. Voor mij is de lol er nu echt vanaf v.w.b. de Bus.

[Dit bericht is gewijzigd door Rocket Ride (Datum 04 April 2000).]

  dinsdag 4 april 2000 @ 08:39:00 #18
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257127
Ik vermoed dat de stemming al lang voor de uitzending heeft plaats gevonden.

Lafayette

  dinsdag 4 april 2000 @ 08:59:00 #19
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_257128
Ik vind het een heel erg lage streek van sbs.. wat een kutklotepiep streek...
ik denk dat ik ze eens een paar niet zo vriendelijke mailtjes ga sturen...

gegroet

Frenk

  dinsdag 4 april 2000 @ 09:00:00 #20
3023 lica
fan of...
pi_257129
quote:
op 04-04-2000 om 08:30 AM schreef Rocket Ride het volgende:
Het is hierboven waarschijnlijk ook al gezegd, maar ik moet het kwijt:
AZIZ IS DOOR SBS GENAAID!!! (en wij trouwens ook).
Wat een smerige streek om pas op het laatste moment te beslissen dat er slechts 2 op de bank hoeven. Wanneer dat aan het begin van de 2 stemweken bekend wordt gemaakt, dan had ik er mee kunnen leven. Maar eerst de uitslag afwachten en vervolgens zo'n beslissing nemen in ontzettend laf.
Wanneer je logisch nadenkt, weet je dat anders Tessa weg had gemoeten, maar dat wilde SBS blijkbaar niet.
Wat een rotstreek trouwens ook van Tessa, die (zoals we in de 1e uitzending konden zien) eerst even Aziz zieltje won door hem te vertellen 'dat hij zich geen zorgen hoeft te maken' m.a.w. dat zij niet op hem zal stemmen en hem vervolgens toch de neksteek te geven.

Dit wilde ik even kwijt. Voor mij is de lol er nu echt vanaf v.w.b. de Bus.


Waarschijnlijk zouden Esmeralda en Bullent op Tessa gestemd hebben, Antonette en Iwan op Aziz en zou Job geen stemmen hebben gehad. Zou Job zich dat nu ook beseffen? Nah, denk 't niet. Maar zo zie je maar weer wat voor invloed het heeft wanneer je i.p.v. 3, 2 personen op de bank zet. Flauw hoor.

En ik maar wachten op het moment dat de nieuwe passagiers de bus in zouden gaan. Begreep er helamaal niets van, vooral omdat Sylvana er niets over meldde.
Ik snap ook wel dat het voor het moment beter is om de passagiers de gelegenheid te geven afscheid van Aziz te nemen, maar hadden ze dit niet tijdens de utzending aan de kijkers kunen uitleggen?
En nu is de busperiode voor de nieuwe passagier nog korter!
"NSBs6" gaat voor mij te ver, maarre ze spelen daar wel een raar spelletje.


Sad but true....
  dinsdag 4 april 2000 @ 09:05:00 #21
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257130
Goed dan: SSbs6
  dinsdag 4 april 2000 @ 09:20:00 #22
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_257131
TeSSBS6
pi_257132
quote:
op 04-04-2000 om 09:00 AM schreef lica het volgende:
En ik maar wachten op het moment dat de nieuwe passagiers de bus in zouden gaan. Begreep er helamaal niets van, vooral omdat Sylvana er niets over meldde.
Ik snap ook wel dat het voor het moment beter is om de passagiers de gelegenheid te geven afscheid van Aziz te nemen, maar hadden ze dit niet tijdens de utzending aan de kijkers kunen uitleggen?
En nu is de busperiode voor de nieuwe passagier nog korter!
"NSBs6" gaat voor mij te ver, maarre ze spelen daar wel een raar spelletje.

Denk dat je dan net ff te laat heb afgestemd op sbs6 want helemaal in het begin van het programma heeft Sylvana meegedeeld dat er geen nieuwe passagiers de bus in zouden gaan zoals aangekondigd was, dit om reden dat er dan geen tijd was om normaal afscheid te nemen van degene die er uit zou moeten.

Wou ik toch even rechtzetten, de hele uitzending was te nagemaakt voor woorden, dus we zullen 't maar niet erger maken dan het al was.

pi_257133
Nu Aziz eruit is, houd je "3 stelletjes" over!!!!!!
Als er deze week dan een nieuwe bijkomt, geef ik het hem of haar te doen; probeer je plekje maar eens te vinden tussen/bij die "3 stelletjes"!

Ben het trouwens met de meesten eens, dat het een laffe streek van SBS was door ipv 3 genomineerde er maar 2 op de bank te zetten; hoezo "spelregels??????"

  dinsdag 4 april 2000 @ 12:11:00 #25
2705 cynix
is verdwaald
pi_257134
quote:
op 04-04-2000 om 10:03 AM schreef santorini het volgende:
...hoezo "spelregels??????"

Het gore winstbejag van SBS6 waarvoor de buspassagiers genadeloos misbruikt worden en het kijkerspubliek schaamteloos geminacht wordt, kent helemaal geen 'spelregels'.
Het is dan ook geen spelletje. Mijn woede zit hem er in dat ik bang ben dat sommige kijkers het gemanipuleer niet doorhebben. Misschien verdient die kijkersgroep ook wel dit soort programma's, maar toch...

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')