Nou ja zeg!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:15 schreef Dibble het volgende:
verpats die doos en haal een degelijke gamingrig or GFTO
hoe bedoel je? Ze hebben het grafisch express naar beneden geschroefd. De final build zal volgens mij veel beter gepolished zijn. Dit is eerder een stresstest en bugs oplossen.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:21 schreef Solique het volgende:
Ik zal als ik vanavond wat meer potjes gespeeld hebt een beter oordeel kunnen vellen.
Enige minpunt is grafisch misschien, maar gameplay telt zwaarder.
Vaag, ik heb alles hetzelfde behalve CPU. Die van mij is zelfs trager. En kan alles op high draaien.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:27 schreef japjaan het volgende:
Mijn pc scoort overal goed op behalve CPU (volgens can you run it heb je een quad core nodig). Ik moet nu alles op minimum zetten met:
Core 2 Duo 3,4ghz
Radeon 5770
4gig geheugen
is toch niet normaal :|
Weet ik, maar dat kunnen mensen in de beta wel als minder punt ervaren.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Ze hebben het grafisch express naar beneden geschroefd. De final build zal volgens mij veel beter gepolished zijn. Dit is eerder een stresstest en bugs oplossen.
Nou, ik speel op 1920x1200, met de bovenstaande specs maar het loopt echt niet soepel als ik gewoon op high speel. Op modern warfare 2 heb ik alles op EXTRA en gewoon max fps. Ligt het dan echt aan mijn cpu of is er iets anders aan de hand? Ben wel benieuwd naar jouw/jullie specs als het vloeiend loopt?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:37 schreef CantFazeMe het volgende:
[..]
hoe bedoel je? Ze hebben het grafisch express naar beneden geschroefd. De final build zal volgens mij veel beter gepolished zijn. Dit is eerder een stresstest en bugs oplossen.
Zal vanavond eens een goede test draaien incl. fraps als dit lukt.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:41 schreef japjaan het volgende:
[..]
Nou, ik speel op 1920x1200, met de bovenstaande specs maar het loopt echt niet soepel als ik gewoon op high speel. Op modern warfare 2 heb ik alles op EXTRA en gewoon max fps. Ligt het dan echt aan mijn cpu of is er iets anders aan de hand? Ben wel benieuwd naar jouw/jullie specs als het vloeiend loopt?
Heb Windows 7 btw.
En DX9 mode doe ik waar?
Heb net Fraps ff geprobeert maar de FPS overlay werkt (nog) niet?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:42 schreef Solique het volgende:
[..]
Zal vanavond eens een goede test draaien incl. fraps als dit lukt.
En dx9 heb je als je op Win. xp draait. (zoals ik)
dx10 en/of dx11 kan je gebruiken bij vista en 7. (weet alleen niet of beta deze al ondersteund)
Zolang je Windows Vista of 7 hebt, zie hieronder:quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:47 schreef CantFazeMe het volgende:
Waar haal ik DX11? heb ook een 5770.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |