abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 3 april 2000 @ 21:24:00 #1
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257106
Hoe kan de redactie nu al Aziz z'n jas hebben meegenomen voordat ie zelf wist dat ie zijn spullen moest pakken?????
Klopt weer helemaal niets van, volgens mij.

Lafayette

  maandag 3 april 2000 @ 22:44:00 #2
2764 Trainspotter
Nu mèt goedkope zonnebril
pi_257107
Ik denk dat de familie van Aziz naarstig op zoek was naar vervangende woonruimte.
pi_257108
quote:
op 04-03-2000 om 09:24 PM schreef Lafayette het volgende:
Hoe kan de redactie nu al Aziz z'n jas hebben meegenomen voordat ie zelf wist dat ie zijn spullen moest pakken?????
Klopt weer helemaal niets van, volgens mij.

Lafayette


Wat een blunder he, zo is maar weer bewezen dat niet alles te manipuleren valt; toen ze de jas pakten en dit door een paar andere passagiers werd gezien konden ze hen toch moeilijk gaan waarschuwen dat ze hier niet over mochten praten omdat dat het bewijs was dat zij dus kennelijk al wisten dat Aziz er uit zou worden gestemd en buiten op de schommelbank plaats zou gaan nemen.

pi_257109
Ik vond het ook een blunder van het hoogste niveau. Maar ja, aan de andere kant had ik ook kunnen bedenken dat als Jop en Aziz op de bank zouden plaatsnemen dat Aziz en zijn rode jas er dan uit zouden vliegen. Dus in hoeverre is het manipuleren en in hoeverre is het gewoon een hoge mate van voorspelbaarheid. Of ben ik nu heel naief
Het leven van een student gaat ook niet altijd over rozen

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')