Dan moet je eens op wieisdemol.com kijken.. een heel forum er voor... nou ja oke een onderdeel... maar wel grootquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:42 schreef Bragi het volgende:
[..]
Omdat er met X-Factor over elke deelnemer wordt gepraat. Hier hoeft dat niet zo.
dan hadden de anderen niet de kleren kunnen jattenquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef DeParo het volgende:
Ik was ook gewoon voor die vrijstelling gegaan. Maar niet als laatste kon je andere mee laten genieten in het bos![]()
.
Buhviirbeekdquote:Op donderdag 28 januari 2010 22:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
dan hadden de anderen niet de kleren kunnen jatten
Daarom is frits ook niet de mol. Als hij de mol zou zijn zou hij als eerste willen en direct de vrijstelling pakken. Dan was het 0 euro voor de pot.quote:Op donderdag 28 januari 2010 22:44 schreef DeParo het volgende:
Ik was ook gewoon voor die vrijstelling gegaan. Maar niet als laatste kon je andere mee laten genieten in het bos![]()
.
Of juist voorkomen dat de grootste verdubbeling plaats gaat vinden.. van 1600 naar 3200quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:07 schreef stijn_ het volgende:
[..]
Daarom is frits ook niet de mol. Als hij de mol zou zijn zou hij als eerste willen en direct de vrijstelling pakken. Dan was het 0 euro voor de pot.
Wát?quote:
Ja, maar dat hangt er dus heel erg van af of de rest door mocht spelen wanneer één iemand een vrijstelling had gepakt..quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:09 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Of juist voorkomen dat de grootste verdubbeling plaats gaat vinden.. van 1600 naar 3200
Inderdaad.. iemand hier antwoord op?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:11 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ja, maar dat hangt er dus heel erg van af of de rest door mocht spelen wanneer één iemand een vrijstelling had gepakt..
ZOU BARBARA MISSCHIEN DE MOL ZIJN?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Mol = Barbara wat als antwoord stond bij dat examen gedoe was toch opzettelijk he ?
Als iemand de vrijstelling had moest iedereen de hele nacht aan de ketting blijven, ergo geen extra geld meer dus.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Inderdaad.. iemand hier antwoord op?
het bovenste streepje was de mol en het onderste streepje was barbara.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
De Mol = Barbara wat als antwoord stond bij dat examen gedoe was toch opzettelijk he ?
I think soquote:
elke keer kon de voorste de ketting verlaten... en dus de mensen achter zich een kans geven... dus mijn aanname is dat niemand er dan uit had gekund...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Inderdaad.. iemand hier antwoord op?
Er was geen voorste of achterst... iedereen kon elk moment de ketting verlaten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
elke keer kon de voorste de ketting verlaten... en dus de mensen achter zich een kans geven... dus mijn aanname is dat niemand er dan uit had gekund...
dus met andere woorden, hij zegt het verkeerde antwoord?!quote:
oke dan heb ik dat iets gemist.. ik dacht dat het een lange kabel was.. geen ronde....quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:35 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Er was geen voorste of achterst... iedereen kon elk moment de ketting verlaten.
valt ook weer wat voor te zeggen... maar wat ik irri vind is dat Frits zowat bij alles zegt of denkt... zullen we de rest even in de war maken?quote:
Wanneer heb je hem dat nog eerder horen zeggen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:38 schreef Nizno het volgende:
[..]
oke dan heb ik dat iets gemist.. ik dacht dat het een lange kabel was.. geen ronde....
[..]
valt ook weer wat voor te zeggen... maar wat ik irri vind is dat Frits zowat bij alles zegt of denkt... zullen we de rest even in de war maken?
Dat ik hem er ook voor aan zie om de kijkers in de war te maken....
Trek je eigen conclusie...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
dus met andere woorden, hij zegt het verkeerde antwoord?!
was hij het niet samen met kim bij alle voorwerpen langs?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:39 schreef Bragi het volgende:
[..]
Wanneer heb je hem dat nog eerder horen zeggen?
Aflevering 1 bedoel je? Dat was toch Erik met Kim?quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:43 schreef Nizno het volgende:
[..]
was hij het niet samen met kim bij alle voorwerpen langs?
dat ze zogenaamd samen de anderen in verwarring wilden brengen?
ow sorry ik dacht dat het frits was...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:44 schreef Bragi het volgende:
[..]
Aflevering 1 bedoel je? Dat was toch Erik met Kim?
www.wieisdemol.com/index.php?p=widm10-verslag-afl1quote:Bij deze voorwerpen moeten ze een foto plaatsen van degene waarvan zij denken dat ... Daarna Erik en Kim en Tim en Frits. Als alle vier de koppels de route van de ... Twintig vragen over de identiteit van de Mol. En wie bij deze test de ...
niet de namen door elkaar halen... verkeerde persoon in mn kop...quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:46 schreef Bragi het volgende:
![]()
't Is niet de eerste keer dat mensen namen door elkaar halen. En zo heiliger overtuigd zijn van hun theorieën.
Get your facts straight, people.
Jaaaa, oké, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:48 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet de namen door elkaar halen... verkeerde persoon in mn kop...
Dan is ze thuis meteen weer vrijgezelquote:Op donderdag 28 januari 2010 23:54 schreef n0ir het volgende:
[..]
Ik denk op Sanne of Hind in dat tentje met z'n vieren![]()
pvd, JA, ze moet eigenlijk in een burka rondlopen zodat mensen niet op haar stemmen als mol, maar om het programma nog kijkers te lokken moet ze blijven (en waarschijnlijk valt ze ook pas laat af of is finalist).quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:32 schreef TheVulture het volgende:
Hind is gewoon een bloedmooie vrouw
Gefeliciteerd, je bent de tigste die dat zegtquote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef De_Dash het volgende:
Ik blijf erbij dat het Hind is. Ik weet niet of iemand dit bewijs al eens eerder gezien heeft. Maar in de eerste aflevering moesten erik en tim sleutels op bepaalde plekken leggen. Als ze een camera view nemen van de sleutels zie je duidelijk dat Hind haar sleutellabel ROOD gekleurd is. Je denkt misschien zijn de witte labeltjes op maar ze droeg tijdens die opdracht toevallig ook geheel rode kleding. Dit kan gewoon geen toeval zijn omdat in vorige afleveringen de mol ook vaak rode kleding droeg.
Aflevering 1, vanaf 23:00 minuten.
[ afbeelding ]
en dan nogquote:
Het enige wat me vandaag opviel aan Hind was haar "Lara Croft" Outfit zoals Erik het noemdequote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:35 schreef De_Dash het volgende:
Ik blijf erbij dat het Hind is. Ik weet niet of iemand dit bewijs al eens eerder gezien heeft. Maar in de eerste aflevering moesten erik en tim sleutels op bepaalde plekken leggen. Als ze een camera view nemen van de sleutels zie je duidelijk dat Hind haar sleutellabel ROOD gekleurd is. Je denkt misschien zijn de witte labeltjes op maar ze droeg tijdens die opdracht toevallig ook geheel rode kleding. Dit kan gewoon geen toeval zijn omdat in vorige afleveringen de mol ook vaak rode kleding droeg.
Aflevering 1, vanaf 23:00 minuten.
[ afbeelding ]
Erik, draagt ook meestal zwart en heeft vaak een zonnebril op (wat meerdere "mollers" doen, dus zegt niks). Dat geneuzel over die sleutels kan allerichtingen uitwijzen. Hind is een leukequote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:41 schreef Kidney_bean01 het volgende:
Elke keer zeggen we hier thuis ook, 'Hind draagt elke keer rode kleding'.. echt elke aflevering heeft ze wel iets roods aan... maar wat zou er voor strategie achter zitten?
<edit> oh schijnbaar is dat al vaker gezegd, zag het in de laatste posts van de laatste pagina's verder niet
Je krijgt bij die test alleen een groen scherm als je wat gewonnen hebt, zelfs al heb je alles goed..quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:30 schreef edcetera het volgende:
Just for the record, ik heb in de mol test van wieisdemol.nl volledig op Erik ingevuld. 3 vragen zonder zeker heid: 2 vragen: wat deed de volgende verliezer (ik had Kim en twijfelde tussen haar en Barbara) too late!!) en een vraag over welke kleur de Mol had op de auto in de rijexamen opdracht (niet nagekeken).
Wie heeft in die test een groen scherm gehad?? klopt dit??
Daarom, Frits is de anti-held of juist de held, hij brengt spanning in het programma, door al die nep-mollen hun plaats te wijzen, De andere kandidaten gaan hem haten en daardoor weet Frits, wie de mol is (als ie het nog niet weet). Laatste 3 zit Frits bij. Let erop!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 01:39 schreef Terreros85 het volgende:
Ik had vanavond even wat anders. Daarom nu pas de aflevering gekeken. Mijn handen eraf als Frits de mol is. Die man wil winnen. Overduidelijk. En hij doet niets molligs. Hind, Arjen en Erik bij elkaar. Daar zit de mol bij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |