Hm, dat is waar. Dan zouden de bonuspunten afgeschaft moeten worden...quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:54 schreef hp38guser het volgende:
Eigenlijks vind ik dat er in de laatste ronde er teveel punten zijn te verdienen. Immers hoef je nog maar 1 keuze te maken. Desalniettemin ben ik erg tevreden met mijn 13e plaats

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op donderdag 25 maart 2010 21:56 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hm, dat is waar. Dan zouden de bonuspunten afgeschaft moeten worden...

Jij trakteert een rondje bierquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:04 schreef mrSPLIFFY het volgende:
Thnx Tegan voor alle tijd en moeite
Was weer leuk... enne wat was de prijs ook al weer voor de 30e plek????
![]()
![]()

quote:Op donderdag 25 maart 2010 21:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Maar dat kan ook haast niet anders. Of had je een voorstel?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:09 schreef hp38guser het volgende:
Ik zou de bonuspunten zeker erin houden. Maar het is nu erg moeilijk om de bonus binnen te slepen in de eerste afleveringen, terwijl de finale-afleveringen makkelijker goed te raden zijn.
Overigens ook mijn complimenten voor de pronowebsite.

Het was deze keer wel lekker makkelijk te zienquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:55 schreef Meddo het volgende:
Was de hele dag weg, fijn dat je de gemiddelde hebt gedaan teganBen ook vergeten zelf te stemmen terwijl ik nu wel wist dat het Kim was
![]()
Goed om te zien dat deze nieuwe opzet gewerkt heeft

X factor?quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het was deze keer wel lekker makkelijk te zien.
En ik ben ook blij dat het gewerkt heeft, met wat kinderziektes. Nu ff een weekje rusten en dan ga ik een andere prono doen
.

Voor aflevering een t/m zes kreeg je 50, 45, 40, 35, 30 en 25 punten voor Sanne als verliezer, bij de finale kreeg je nog 15 punten voor Frits als winnaar, dat is samen 240 punten.quote:Op donderdag 25 maart 2010 23:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
X factor?
(kun je me misschien ff uitleggen hoe ik aan zoveel punten kom ineens?)

Owquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:09 schreef Tegan het volgende:
[..]
Voor aflevering een t/m zes kreeg je 50, 45, 40, 35, 30 en 25 punten voor Sanne als verliezer, bij de finale kreeg je nog 15 punten voor Frits als winnaar, dat is samen 240 punten.

PM's elke weekquote:Op donderdag 25 maart 2010 23:01 schreef tim. het volgende:
Pl
Dank voor het organiseren en de PM's elke week, Tegan. En gefeliciteerd Freezor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |