Geweldig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef RED-WHITE-FOOOK-ARMY het volgende:
Hoi wil mezelf even voorstellen
ben dus nieuw op fok, mijn naam is stefano ferreira.
geboren in livorno, volgend jaar seizoenskaart inter.
Ik lees al een behoorlijk tijdje mee in KLB omdat ik het leuk vind in tegenstelling tot dat onz
Nou dit is mijn eerste post, ik zie boven een admin posten met de naam remlof
hoi remlof jij beheerd dit forum ?

Dat beseft hij nog nietquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Geweldig.Je laat me toch wel lachen, alleen je weet wel dat je het erger maakt zo he?

Hoi NG.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef RED-WHITE-FOOOK-ARMY het volgende:
Ik lees al een behoorlijk tijdje mee in KLB omdat ik het leuk vind in tegenstelling tot dat onz

Dat ga ik niet uitleggen, de Palestijnen zijn fout, de Israëliërs ook. Maar ik zou ook behoorlijk gek worden als mijn familie word uitgemoord terwijl ze niks hebben gedaan, en vervolgens mijn huis word ingepikt van mensen die ik niks heb aangedaan.quote:

WHY DO YOU BLOW MY COVER??!!quote:

MAAR HET IS DE SCHULD VAN ENGELANDquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat ga ik niet uitleggen, de Palestijnen zijn fout, de Israëliërs ook. Maar ik zou ook behoorlijk gek worden als mijn familie word uitgemoord terwijl ze niks hebben gedaan, en vervolgens mijn huis word ingepikt van mensen die ik niks heb aangedaan.
Zou er bijna een bom van om mijn middel doen om ze vervolgens helemaal kapot te maken.

Schattigquote:

quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat ga ik niet uitleggen, de Palestijnen zijn fout, de Israëliërs ook. Maar ik zou ook behoorlijk gek worden als mijn familie word uitgemoord terwijl ze niks hebben gedaan, en vervolgens mijn huis word ingepikt van mensen die ik niks heb aangedaan.
Zou er bijna een bom van om mijn middel doen om ze vervolgens helemaal kapot te maken.

Same. Beide zijn kut. Beter maken we er een enclave van.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]

Mag ik ook weten wat je daar mee opschiet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]

JA, EN. ALLEEN OMDAT ENGELAND ZE DAA NEER HEEFT GEZET, BETEKEND DAT NIET DAT ZE ZOMAAR LAND IN MOGEN PIKKEN.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
MAAR HET IS DE SCHULD VAN ENGELAND

Oh.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
JA, EN. ALLEEN OMDAT ENGELAND ZE DAA NEER HEEFT GEZET, BETEKEND DAT NIET DAT ZE ZOMAAR LAND IN MOGEN PIKKEN.

JALALALALALALALLAALLquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]

Sowieso, maar beide partijen zijn schuldig inderdaad.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:47 schreef Mozy het volgende:
[..]

Niks, maar ik heb er wel begrip voor, dat je jezelf opblaast omdat je niks meer hebt, alles van je is afgepakt, en iedereen waar je van houd en omgeeft is vermoord.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik ook weten wat je daar mee opschiet?

Wanneer men je alles heeft afgenomen heeft je leven geen enkele waarde meer. Dan kan je het beter gebruiken als geweldadig protest tegen de overheerser.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik ook weten wat je daar mee opschiet?

quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:37 schreef remlof het volgende:
Leghorn. idem.

Je doet nu precies wat je mij ooit afraadde.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:44 schreef RED-WHITE-FOOOK-ARMY het volgende:

Inderdaad. De beste oplossing is dan om jezelf op te blazen in een bus vol met mensen die ook niks hebben gedaan. Maar hey, die mensen komen wel uit hetzelfde land als de daders! Dat is ook wat waard!quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niks, maar ik heb er wel begrip voor, dat je jezelf opblaast omdat je niks meer hebt, alles van je is afgepakt, en iedereen waar je van houd en omgeeft is vermoord.

Overlevingsdrang van de mens hè.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:48 schreef Mozy het volgende:
[..]
JA, EN. ALLEEN OMDAT ENGELAND ZE DAA NEER HEEFT GEZET, BETEKEND DAT NIET DAT ZE ZOMAAR LAND IN MOGEN PIKKEN.

Ik schold hem niet eens uit.quote:

Inderdaadquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. De beste oplossing is dan om jezelf op te blazen in een bus vol met mensen die ook niks hebben gedaan. Maar hey, die mensen komen wel uit hetzelfde land als de daders! Dat is ook wat waard!

Dat heeft wel iets schattigs.quote:

Maar als jij er niks mee opschiet hoezo zou je het dan willen doen?quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:49 schreef Mozy het volgende:
[..]
Niks, maar ik heb er wel begrip voor, dat je jezelf opblaast omdat je niks meer hebt, alles van je is afgepakt, en iedereen waar je van houd en omgeeft is vermoord.

KIJK UIT WAT JE ZEGT. U MIGHT BE NEXTquote:

Dat is ook fout, maar ik weet zeker dat jij ook gekke dingen zal doen als alles je niks meer hebt om voor te leven.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:50 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Inderdaad. De beste oplossing is dan om jezelf op te blazen in een bus vol met mensen die ook niks hebben gedaan. Maar hey, die mensen komen wel uit hetzelfde land als de daders! Dat is ook wat waard!

Dat snap ik, maar ik vroeg wat hij er mee op zou schieten als hij dat zou gaan doenquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:49 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Wanneer men je alles heeft afgenomen heeft je leven geen enkele waarde meer. Dan kan je het beter gebruiken als geweldadig protest tegen de overheerser.

Ze hebben geen reden nodig natuurlijk. Ze zijn immers de baas. Die ene vergelijking blijft constant op gaan, maar dat mag je nooit zeggen.quote:

quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:50 schreef Foghorn. het volgende:
HEEFT IEMAND HET E-MAIL ADRES VAN REMLOF?????????~```````````~```!!1!!@EINZWEI

Niks, maar een dier in het nauw maakt rare sprongen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar ik vroeg wat hij er mee op zou schieten als hij dat zou gaan doen

Bannen voor de lol is als eieren bakken zonder ei.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben geen reden nodig natuurlijk. Ze zijn immers de baas. Die ene vergelijking blijft constant op gaan, maar dat mag je nooit zeggen.

'ook fout'. Op zo'n manier blijft het natuurlijk inderdaad nog duizend jaar doorgaan daar. Ik snap oprecht niet hoe je respect kunt hebben voor mensen die zichzelf opblazen in een bus vol met mensen die er niks mee te maken hebben en gewoon hun dagelijkse leven aan het leiden zijn.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:50 schreef Mozy het volgende:
[..]
Dat is ook fout, maar ik weet zeker dat jij ook gekke dingen zal doen als alles je niks meer hebt om voor te leven.

Iddquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef Siniti het volgende:
Toch weer een succes, dat verwijderen van de SC. Bijna net zo'n succes als het verwijderen van het VBL subforum toendertijd.

quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:51 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben geen reden nodig natuurlijk. Ze zijn immers de baas. Die ene vergelijking blijft constant op gaan, maar dat mag je nooit zeggen.

quote:

hoe waaromquote:

Ik heb respect voor de Palestijnen, omdat zij niet de gene zijn die het land van de andere inpikken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
'ook fout'. Op zo'n manier blijft het natuurlijk inderdaad nog duizend jaar doorgaan daar. Ik snap oprecht niet hoe je respect kunt hebben voor mensen die zichzelf opblazen in een bus vol met mensen die er niks mee te maken hebben en gewoon hun dagelijkse leven aan het leiden zijn.
Puur omdat ze uit hetzelfde land komen als een stel smerige oorlogsmisdadigers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |