quote:Oog om oog, tand om tand methode? Mijns inziens barbaars. Ja net als de moord maar daarom hoeven anderen geen moordenaar te worden om van dat satanskind af te komen.
Op maandag 06 mei 2002 21:06 schreef lauraEM500 het volgende:
, wat mij betreft mag het leven van de dader op brute wijze ontnomen worden.

Zowel mijn medeleven naar de naasten van Fortuyn, als naar degenen die hem steunden...

quote:Tuurlijk mag het niet, ik liet mijn gevoelens de vrije loop, ik voel er overigens nog steeds hetzelfde bij, wat mij betreft mag het nog steeds, of het ons beter doet voelen? nee, of we er iets mee opschieten? nee, maar een emotie is een emotie en die heb je zelf niet in de hand.
Op maandag 06 mei 2002 21:08 schreef DarkElf het volgende:[..]
Oog om oog, tand om tand methode? Mijns inziens barbaars. Ja net als de moord maar daarom hoeven anderen geen moordenaar te worden om van dat satanskind af te komen.

Jouw mening was vaak omstreden, jouw charisma onmiskenbaar.
Ik had geen boodschap aan jouw idealen, maar toch kon ik jouw charmante verschijning waarderen.
Jij was degene die politiek Nederland met een enorme schop onder de kont liet ontwaken en zo voor een ongekende impact zorgde.
Wat betreurenswaardig dat jouw rol nu al is 'uitgespeeld', zo abrupt uit het leven gereten door een gek met een pistool.
Rust zacht, Pim..

rest in peace...
[Dit bericht is gewijzigd door red-dragon op 06-05-2002 21:17]

Rust zacht Pim.

quote:van mij mag het. en als niemand het wil doen, dan doe ik het. ergens moet een statement in onze maatschappij gezet worden dat dit soort dingen gewoon niet kunnen. mensen zijn gewoon nergens bang meer voor, dat is te triest voor woorden. als dit een maatschappij is waar paars trots op is dat ze het zelf zo gemaakt hebben dan mogen ze van de tyfus krijgen. sorry maar vandaag is het gewoon een stap te ver.
Op maandag 06 mei 2002 21:08 schreef DarkElf het volgende:[..]
Oog om oog, tand om tand methode? Mijns inziens barbaars. Ja net als de moord maar daarom hoeven anderen geen moordenaar te worden om van dat satanskind af te komen.

Mocht dit niet genoeg zijn: dit IS een condoleance-register.

quote:
Door MrCaBLeGuY - maandag 06 mei 2002 21:50--------------------------------------------------------------------------------
Beste Mensen,
Waarschijnlijk niet de eerste maar uit respect wel een condoleanceregister.[url]http://condoleance.politici.biz[url]
Bedankt ...

Maar in Nederland hebben wij recht van meningsuiting en iedereen mag dat gebruiken. Mits het juridisch toelaatbaar is.
Fortuyns recht is hem ontnomen. Ik kan niets anders zeggen dan: waardeloos.
Waardeloos dat dit moest gebeuren, is gebeurt. Politieke gevechten moeten in debatten worden gevoerd, niet daarbuiten.

Pim zal niet snel vergeten worden...

Hoe je ook over hem dacht, Pim Fortuyn was een opvallende persoonlijkheid. Dit had niet mogen gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |