Je denkbeelden waren niet de mijne, je menselijkheid wel.
quote:tja, dit is 1 dag, vraag me af hoeveel dagen er nog zullen komen.
Op maandag 06 mei 2002 20:01 schreef Sanshine het volgende:
Dit is een zwarte dag voor de Nederlandse geschiedenis.Rust zacht Pim
Bij deze wil ik mijn medeleven betuigen aan alle nabestaanden.
R.I.P.
ROEN.
Rust in Vrede Pim Fortuyn.
rust in vrede
[Dit bericht is gewijzigd door Mielz op 06-05-2002 20:07]
Ik vind het vreselijk voor de familie en vrienden van Pim Fortuyn en ook voor de medewerkers van Radio 3FM en voor alle mensen achter de LPF.
Ik wens iedereen alle sterkte toe en dat we met z'n allen hopelijk (tegen beter weten in???) dit op een rustige manier met elkaar verwerken (en dus niet al onze woede en frustraties en onmacht gaan botvieren op elkaar!!!).
Soms baal ik er gewoon van dat ik in dit ***land woon met zoveel loslopende debielen (sorry, ik heb er geen andere woorden voor).
Wens zijn nabestaanden en vrienden veel sterkte toe.
vaarwel pim... ontzettende hoop respect van mij!
quote:* SolidArt feels the same....
Op maandag 06 mei 2002 20:09 schreef daburnd88 het volgende:
Pim met jou is mijn hoop gestorven. Mij hebben ze mijn hoop misschien ontnomen, maar ik zal er alles voor doen om jou voort te laten leven in mijn hart. Ik zal je ideen bij mij bewaren en ik zal altijd aan je blijven denken. Rust in vrede, ik hoop dat je naar een betere oord bent gegaan.
quote:Als je er nou eens alles aan doet om dit een betere maatschappij te maken ipv die onnuttige sentimenten vast te houden zonder iets productiefs voort te brengen.
Op maandag 06 mei 2002 20:09 schreef daburnd88 het volgende:
Pim met jou is mijn hoop gestorven. Mij hebben ze mijn hoop misschien ontnomen, maar ik zal er alles voor doen om jou voort te laten leven in mijn hart. Ik zal je ideen bij mij bewaren en ik zal altijd aan je blijven denken. Rust in vrede, ik hoop dat je naar een betere oord bent gegaan.
Waanzin, onnodig en ongeloofelijk.
Pim, we will remember U!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |