We zijn een zeer intelligente en humorvolle man verloren die soms misschien wat te extreem was, maar ik was het toch vaak met je eens. ![]()
Dader ->
Mijn medeleven aan familie en vrienden....
[Dit bericht is gewijzigd door Jerommeke op 06-05-2002 19:52]
pim bedankt voor je inzet in de Nederlandse politiek en het wakker schudden van Nederland,
Door jou is politiek nederland nooit meer hetzelfde
Het gaat je goed..
Ik hoop dat hij "in overgave" gestorven is, zoals hij zelf in een interview zei...
Wat een schok.
Ik ben SP-er in hart en nieren maar heb hierom zitten janken. Dit is zo onwerkelijk!
Wat is er nu nog over van onze democratie?
Je hebt geschiedenis geschreven en Nederland is voorgoed veranderd !
Je hebt geschiedenis geschreven en Nederland is voorgoed veranderd !
U had een visie, u had lef en u heeft zeker veel te weeg gebracht en wellicht veranderd in de nederlandse politiek door te verwoorden wat veel mensen blijkbaar voelden. Maar een probleem mogen benoemen en er vervolgens gezamelijk een oplossing voor vinden is iets anders dan het probleem en zijn betrokkenen te elimineren. Problemen komen namelijk ergens vandaan. Ik zou van z'n levensdagen niet op u gestemd hebben.
U gaf veel mensen een stem, toch stond u misschien verder van mensen af dan wie dan ook. Uw heerlijke huis en verwende leventje maakten u moedig, maar ook hoogmoedig. U maakte mensen bang. En dat is u noodlottig geworden.
Een allerlaatste veer in uw achterste: ik vind het vre-se-lijk wat er is gebeurd en zeg meteen datt ik dit soort barbaarse praktijken niet in Nederland wil. Ik hoop alleen dat uw volgelingen en degenen die na u komen er niet nog ongenuanceerder over gaan denken.
Chapeau voor een bijzondere persoonlijkheid.
[Dit bericht is gewijzigd door Manono op 06-05-2002 19:59]
Rest in Peace...
Iemand met een duidelijke visie,
Jammer dat dit in nederland kan...
RIP Pim... i won't forget you... Ever...
quote:Met dit soort uitingen ben je geen haar beter dan de dader..
Op maandag 06 mei 2002 19:55 schreef miker2000 het volgende:
Is geband
[Dit bericht is gewijzigd door buzzer op 06-05-2002 20:05]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |