Maar ik eet nooit meer pannekoeken, jaren geleden voor het laatst.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 09:33 schreef krioro het volgende:
Pannekoek, stroop erover, oprollen, poedersuiker erover, eten met mes en vork. The only way to go for me.
Nee dat is in mijn ogen juist goed. dan leer je tenminste fatsoenlijk eten. Dat je het later anders doet is niet erg zolang het bij gelegenheden maar netjes kan.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 00:08 schreef bajesklant het volgende:
[..]
Wat een vreselijke peuterspeelzaal dan
Ik at op de mijne altijd pannekoeken met mn handen
Brood met bestek eten ziet er niet alleen belachelijk uit, het heeft ook helemaal niks met fatsoen te maken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:38 schreef Gewoonik het volgende:
[..]
Ik wel want dat doe ik dus behalve bij dubbele boterhammen. Zo is het bij mij met de paplepel ingegoten en dat is blijven hangen. Vindt het als ik ergens anders ben ook niet meer dan fatsoenlijk om met bestek te eten.
Ik heb iemand het weleens zien doen, vond het erg strangequote:Op donderdag 28 januari 2010 21:59 schreef Noodly het volgende:
Ik had nog nooit gehoord van mensen die brood met mes en vork eten. Anyone?
Zelf pannenkoeken wel met bestek.
HAHAHAHAHAHAHAHA!!!!11!!1111!!quote:Op zaterdag 30 januari 2010 20:47 schreef Daffodil31LE het volgende:
Af en toe met stroop, af en toe met jam, af en toe met suiker.
Pannekoeken met bestek zijn zo knapperig en moeilijk te verteren. En pannekoeken met m'n handen...? Nee; ik heb m'n handen nog langer nodig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |