Tering.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Na 3 kratten nog niet.
Die opmerking/quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Na 3 kratten nog niet.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Na 3 kratten nog niet.
[ afbeelding ]
Na 3 kratten nog niet.
Die smiliequote:
Ze is een slecht voorbeeld voor jonge meisjes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:45 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik snap dat niet zo goed. Okee, het is geen superlekker wijf, maar om nou te zeggen een heks, nee toch ook niet.
Geef mij maar Amstel. Of heineken. Maar al drink ik een ton whiskey, dan nog zou ik haar niet doen.quote:Ik zou haar best doen na een half kratje Brand, want Amstel is rotzooi.
Ik vind veel van die liedjes juist irritant.quote:Daarnaast zijn haar platen best wel goed te luisteren en mee te zingen en heeft ze een aparte jaren 20 stem.
Ik zal haar zonder één druppel alcohol op doen, vooral anaal want, ik heb zo het gevoel dat ze daar heel goed in is, ik weet eigenlijk ook niet waarom.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:46 schreef Jahr00n het volgende:
[ afbeelding ]
Na 3 kratten nog niet.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Is er ook een lady Gaga smilie?
[ afbeelding ]
Na 3 kratten nog niet.
Op sommige foto's sta je gewoon slecht. Madonna of Pamela Anderson wel eens gezien op een slechte foto?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:55 schreef Zooootje het volgende:
[..]
![]()
Of de TS heeft een bril nodig, of dit moet 'm wel hebben overtuigd...
Zij staat er een beetje verdacht vaak slecht op.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:56 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Op sommige foto's sta je gewoon slecht. Madonna of Pamela Anderson wel eens gezien op een slechte foto?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |