abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84235566
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:53 schreef HaagsMeissie het volgende:

[..]

ik zou ook wegtrekken als ik in limburg zou wonen, desnoods met een knapzak op mijn rug. alles liever dan ooit nog een keer in die achterstandsprovincie te moeten komen
Typisch Haags kutvolk. Je woont zeker in de schilderswijk?
  Licht Ontvlambaar maandag 19 juli 2010 @ 14:58:20 #202
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84235649
quote:

[..]

ik zou ook wegtrekken als ik in limburg zou wonen, desnoods met een knapzak op mijn rug. alles liever dan ooit nog een keer in die achterstandsprovincie te moeten komen
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_84235742
quote:
Op maandag 19 juli 2010 14:50 schreef Dyll het volgende:

[..]

Heus niet iedereen in Limburg heeft op de pvv gestemd. Het kom omdat er heel veel ouderen/bejaarden in Limburg wonen en die stemmen uiteraard op de pvv. Veel jongeren trekken tegenwoordig ook weg uit Limburg. Totale vergrijzing dus.
Vreemd, al die bejaarden die toch de WO II hebben meegemaakt. Zouden toch beter moeten weten.

Ik ben van (ver) na de oorlog en ik houd dat ook graag zo eigenlijk.

¡Libertad para Gerardo Hernández • René González • Antonio Guerrero • Ramon Labañino • Fernando González ahora! Free the Five of Cuba. http://www.freethefive.org/
¡Que viva Simon Bolivar, libertador del nuestra patria!
pi_84238067
quote:
Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef subcomandante_Marcos het volgende:

[..]

Vreemd, al die bejaarden die toch de WO II hebben meegemaakt. Zouden toch beter moeten weten.

Ik ben van (ver) na de oorlog en ik houd dat ook graag zo eigenlijk.

Precies. Die mensen weten dus nog veel beter dan jij de verschillen tussen Hitler en Wilders en het politieke stelsel toen en nu. De redenen voor deze mensen om op Wilders te stemmen heb ik een paar posts hier boven al uitgelegd maar dat ontwijk je weer mooi. Inderdaad, wie ben jij om de bejaarden die de oorlog hebben meegemaakt te bekritiseren? Kortom, je bent niet serieus te nemen. Next!
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84238332
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:15 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Precies. Die mensen weten dus nog veel beter dan jij de verschillen tussen Hitler en Wilders en het politieke stelsel toen en nu. De redenen voor deze mensen om op Wilders te stemmen heb ik een paar posts hier boven al uitgelegd maar dat ontwijk je weer mooi. Inderdaad, wie ben jij om de bejaarden die de oorlog hebben meegemaakt te bekritiseren? Kortom, je bent niet serieus te nemen. Next!
Jij komt niet eens uit Limburg.
pi_84238597
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:22 schreef Dyll het volgende:

[..]

Jij komt niet eens uit Limburg.
En? Kan ik het zeiken op Limburg nog wel belachelijk vinden.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  maandag 19 juli 2010 @ 16:39:49 #207
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_84239031
Limburg
Brabant
Friesland
Holland
Nederland
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_84239823
Nou jongens, allemaal even vragen waar jpg97 dan wel niet woont, is hij ook weer blij..

Dus jpg97, waar woon jij dan weer?
  maandag 19 juli 2010 @ 17:00:50 #209
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_84240064
quote:
Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef BlackLining het volgende:
Nou jongens, allemaal even vragen waar jpg97 dan wel niet woont, is hij ook weer blij..

Dus jpg97, waar woon jij dan weer?
in Limburg
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_84240403
Het zoveelste janken-op-Limburg-topic... best slaapverwekkend eigenlijk.. Waar gaat het heen met de originaliteit...
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_84240636
Holland !!!
Jullie hebben het gemaakt wil je zeggen ?

Jan Linders, dsm, nedcar, etc pro! Go Limburg!

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-07-2010 17:14:39 ]
  maandag 19 juli 2010 @ 17:50:32 #212
167595 mirved
Infobesitas
pi_84242164
Altijd grappig dit soort topics. Laat de onwetendheid zien van al die huilanders.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_84242226
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:50 schreef mirved het volgende:
Altijd grappig dit soort topics. Laat de onwetendheid zien van al die huilanders.
huilanders

verhuis toch naar belgie man
pi_84242258
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:51 schreef HaagsMeissie het volgende:

[..]

huilanders

Waarom zou men naar België verhuizen als het in Zuid-Limburg ook prima is?
  maandag 19 juli 2010 @ 17:53:12 #215
167595 mirved
Infobesitas
pi_84242270
quote:

[..]

Haha je komt uit den haag en durft dan zoiets te typen Ben je überhaupt ooit wel eens buiten den haag geweest? Anders wist je wel in wat voor een pauperstad je nu woont.
  maandag 19 juli 2010 @ 17:54:24 #216
167595 mirved
Infobesitas
pi_84242319
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:51 schreef HaagsMeissie het volgende:

[..]

huilanders

hoezo? Ik heb niets tegen Nederlanders. Alleen tegen randstadtokkies zoals jou met een grote mond maar 0 verstand. Die noemen we huilanders.
  maandag 19 juli 2010 @ 17:55:02 #217
215962 ThaTim
Hatjoe !
pi_84242337
Limburg is stoer!
I think universal harmony is a pipedream and it may be more productive to focus on more modest goals, like a ban on yodeling.
pi_84242776
Onze provincie is kut, om over ons zelf maar te zwijgen!

Als ik jullie was, zou ik fijn boven de Moerdijk blijven en me nooit in onze achterlijke provincie vertonen. Gelukkig zijn wij Limburgers dan weer zo aardig om jullie (hardhandig) aan die belofte te houden als het water jullie in de toekomst tot aan de lippen staat door de gestegen zeespiegel...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_84242896
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
Onze provincie is kut, om over ons zelf maar te zwijgen!

Als ik jullie was, zou ik fijn boven de Moerdijk blijven en me nooit in onze achterlijke provincie vertonen. Gelukkig zijn wij Limburgers dan weer zo aardig om jullie (hardhandig) aan die belofte te houden als het water jullie in de toekomst tot aan de lippen staat door de gestegen zeespiegel...
Sorry, mensen met een Limbo-accent kan ik niet serieus nemen. Overigens veel succes met de komende overstromingen van de Maas. Waarschijnlijk komen jullie weer janken om hulp, dat geven wij dan ook graag.

Je moet de zwakkeren altijd een helpende hand bieden
  maandag 19 juli 2010 @ 18:14:42 #220
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_84243017
Ik kan mensen met een van de Randstad-accenten niet serieus nemen. Overigens veel succes met de komende dijkdoorbraak daar ergens bij die Noordzee. Waarschijnlijk komen jullie weer janken om hulp, dat geven wij dan ook graag.

Je moet de zwakkeren inderdaad altijd een helpende hand bieden.
Tics van je petten.
pi_84243195
quote:
Op maandag 19 juli 2010 17:54 schreef mirved het volgende:

[..]

hoezo? Ik heb niets tegen Nederlanders. Alleen tegen randstadtokkies zoals jou met een grote mond maar 0 verstand. Die noemen we huilanders.
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_84243260
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef nattermann het volgende:
Ik kan mensen met een van de Randstad-accenten niet serieus nemen. Overigens veel succes met de komende dijkdoorbraak van de Noordzee. Waarschijnlijk komen jullie weer janken om hulp, dat geven wij dan ook graag.

Je hebt helemaal gelijk, afwijkingen van Algemeen Nederlands en accenten zijn vreselijk. Zie ook het kaartje hoe dat Limbo-tuig de mooie Nederlandse taalt verkwanselt met niet alleen dat half gare accent, maar ook woorden die niet tot het Nederlands gerekend mogen worden.

Kan je aangeven wanneer er een dijkdoorbraak is geweest waar de Randstad last van heeft gehad?
Je hebt het over 'weer janken om hulp' kan je dat verduidelijken? Ik kan mij niet voorstellen dat de Randstad ooit hulp nodig heeft van Limburg. Die hele provincie zit immers zo vol met uitkeringstrekkers dat ik gewoon medelijden heb met de normale mensen daar.
pi_84243403
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef nattermann het volgende:
Ik kan mensen met een van de Randstad-accenten niet serieus nemen. Overigens veel succes met de komende dijkdoorbraak daar ergens bij die Noordzee. Waarschijnlijk komen jullie weer janken om hulp, dat geven wij dan ook graag.

Kutprovinciaal
  maandag 19 juli 2010 @ 18:33:44 #224
11102 knep
Mountainfreak
pi_84243589
Jammer dat mijn mede Limburgers telkens moeten verwijzen naar een, niet eens zeker, toekomstig doemscenario genaamd het stijgen van de zeespiegel.
Het zou toch voldoende moeten zijn om simpelweg onze superieure Limburgse cultuur te noemen.
  maandag 19 juli 2010 @ 18:35:07 #225
167595 mirved
Infobesitas
pi_84243627
quote:
Op maandag 19 juli 2010 18:22 schreef Rapaille het volgende:

[..]

Je hebt helemaal gelijk, afwijkingen van Algemeen Nederlands en accenten zijn vreselijk. Zie ook het kaartje hoe dat Limbo-tuig de mooie Nederlandse taalt verkwanselt met niet alleen dat half gare accent, maar ook woorden die niet tot het Nederlands gerekend mogen worden.

Kan je aangeven wanneer er een dijkdoorbraak is geweest waar de Randstad last van heeft gehad?
Je hebt het over 'weer janken om hulp' kan je dat verduidelijken? Ik kan mij niet voorstellen dat de Randstad ooit hulp nodig heeft van Limburg. Die hele provincie zit immers zo vol met uitkeringstrekkers dat ik gewoon medelijden heb met de normale mensen daar.
Zachte G komt voor van zuid Nederland tot aan Griekenland Het feit dat je überhaupt waarde oordelen hebt over mensen die met een andere klank spreken is al zeer triest te noemen. Denk eens logisch na over wat je zegt. Andere mensen als minder beschouwen omdat ze met een andere klank spreken (een klank die voor de helft van Europa vrij normaal is). Het enige wat het laat zien is een onverdiende arrogantie dat voor een of andere reden jullie uitspraak beter zou zijn dan de onze. Wat gewoon een subjectief iets is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')