Typisch Haags kutvolk. Je woont zeker in de schilderswijk?quote:Op maandag 19 juli 2010 14:53 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
ik zou ook wegtrekken als ik in limburg zou wonen, desnoods met een knapzak op mijn rug. alles liever dan ooit nog een keer in die achterstandsprovincie te moeten komen
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:53 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
ik zou ook wegtrekken als ik in limburg zou wonen, desnoods met een knapzak op mijn rug. alles liever dan ooit nog een keer in die achterstandsprovincie te moeten komen
Vreemd, al die bejaarden die toch de WO II hebben meegemaakt. Zouden toch beter moeten weten.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:50 schreef Dyll het volgende:
[..]
Heus niet iedereen in Limburg heeft op de pvv gestemd. Het kom omdat er heel veel ouderen/bejaarden in Limburg wonen en die stemmen uiteraard op de pvv. Veel jongeren trekken tegenwoordig ook weg uit Limburg. Totale vergrijzing dus.
Precies. Die mensen weten dus nog veel beter dan jij de verschillen tussen Hitler en Wilders en het politieke stelsel toen en nu. De redenen voor deze mensen om op Wilders te stemmen heb ik een paar posts hier boven al uitgelegd maar dat ontwijk je weer mooi. Inderdaad, wie ben jij om de bejaarden die de oorlog hebben meegemaakt te bekritiseren? Kortom, je bent niet serieus te nemen. Next!quote:Op maandag 19 juli 2010 15:01 schreef subcomandante_Marcos het volgende:
[..]
Vreemd, al die bejaarden die toch de WO II hebben meegemaakt. Zouden toch beter moeten weten.![]()
Ik ben van (ver) na de oorlog en ik houd dat ook graag zo eigenlijk.![]()
Jij komt niet eens uit Limburg.quote:Op maandag 19 juli 2010 16:15 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Precies. Die mensen weten dus nog veel beter dan jij de verschillen tussen Hitler en Wilders en het politieke stelsel toen en nu. De redenen voor deze mensen om op Wilders te stemmen heb ik een paar posts hier boven al uitgelegd maar dat ontwijk je weer mooi. Inderdaad, wie ben jij om de bejaarden die de oorlog hebben meegemaakt te bekritiseren? Kortom, je bent niet serieus te nemen. Next!
En? Kan ik het zeiken op Limburg nog wel belachelijk vinden.quote:
in Limburgquote:Op maandag 19 juli 2010 16:55 schreef BlackLining het volgende:
Nou jongens, allemaal even vragen waar jpg97 dan wel niet woont, is hij ook weer blij..
Dus jpg97, waar woon jij dan weer?
huilandersquote:Op maandag 19 juli 2010 17:50 schreef mirved het volgende:
Altijd grappig dit soort topics. Laat de onwetendheid zien van al die huilanders.
Waarom zou men naar België verhuizen als het in Zuid-Limburg ook prima is?quote:Op maandag 19 juli 2010 17:51 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
huilanders![]()
verhuis toch naar belgie man
Haha je komt uit den haag en durft dan zoiets te typenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:53 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
hoezo? Ik heb niets tegen Nederlanders. Alleen tegen randstadtokkies zoals jou met een grote mond maar 0 verstand. Die noemen we huilanders.quote:Op maandag 19 juli 2010 17:51 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
huilanders![]()
verhuis toch naar belgie man
Sorry, mensen met een Limbo-accent kan ik niet serieus nemen. Overigens veel succes met de komende overstromingen van de Maas. Waarschijnlijk komen jullie weer janken om hulp, dat geven wij dan ook graag.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:06 schreef DDDDDaaf het volgende:
Onze provincie is kut, om over ons zelf maar te zwijgen!
Als ik jullie was, zou ik fijn boven de Moerdijk blijven en me nooit in onze achterlijke provincie vertonen. Gelukkig zijn wij Limburgers dan weer zo aardig om jullie (hardhandig) aan die belofte te houden als het water jullie in de toekomst tot aan de lippen staat door de gestegen zeespiegel...
quote:Op maandag 19 juli 2010 17:54 schreef mirved het volgende:
[..]
hoezo? Ik heb niets tegen Nederlanders. Alleen tegen randstadtokkies zoals jou met een grote mond maar 0 verstand. Die noemen we huilanders.![]()
Je hebt helemaal gelijk, afwijkingen van Algemeen Nederlands en accenten zijn vreselijk. Zie ook het kaartje hoe dat Limbo-tuig de mooie Nederlandse taalt verkwanselt met niet alleen dat half gare accent, maar ook woorden die niet tot het Nederlands gerekend mogen worden.quote:Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef nattermann het volgende:
Ik kan mensen met een van de Randstad-accenten niet serieus nemen. Overigens veel succes met de komende dijkdoorbraak van de Noordzee. Waarschijnlijk komen jullie weer janken om hulp, dat geven wij dan ook graag.
Je moet de zwakkeren inderdaad altijd een helpende hand bieden.
quote:Op maandag 19 juli 2010 18:14 schreef nattermann het volgende:
Ik kan mensen met een van de Randstad-accenten niet serieus nemen. Overigens veel succes met de komende dijkdoorbraak daar ergens bij die Noordzee. Waarschijnlijk komen jullie weer janken om hulp, dat geven wij dan ook graag.
Je moet de zwakkeren inderdaad altijd een helpende hand bieden.
Zachte G komt voor van zuid Nederland tot aan Griekenlandquote:Op maandag 19 juli 2010 18:22 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk, afwijkingen van Algemeen Nederlands en accenten zijn vreselijk. Zie ook het kaartje hoe dat Limbo-tuig de mooie Nederlandse taalt verkwanselt met niet alleen dat half gare accent, maar ook woorden die niet tot het Nederlands gerekend mogen worden.
Kan je aangeven wanneer er een dijkdoorbraak is geweest waar de Randstad last van heeft gehad?
Je hebt het over 'weer janken om hulp' kan je dat verduidelijken? Ik kan mij niet voorstellen dat de Randstad ooit hulp nodig heeft van Limburg. Die hele provincie zit immers zo vol met uitkeringstrekkers dat ik gewoon medelijden heb met de normale mensen daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |