Nee, die komt van de website hoorquote:Op zondag 18 juli 2010 08:28 schreef trabant het volgende:
[..]
Kun je dit corrigeren naar leeftijd en geslacht?
Van het prachtig uitzicht ineens?quote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
Elke keer als je de Moerdijkbrug over komt (komende vanuit Rotterdam) dan schieten de tranen in je ogen.
Denken dat ik mij met het westen wil kunen metenquote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Limburgers: derde wereld volk maar weten het van zichzelf.
Brabanders: derde wereld volk maar denken dat ze zich kunnen meten met het Westen.
Van blijdschap, jazekerquote:[b]Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:[/
Elke keer als je de Moerdijkbrug over komt (komende vanuit Rotterdam) dan schieten de tranen in je ogen.
Van geluk inderdaad, dat je eindelijk weer door kunt rijden.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
quote:Op zondag 18 juli 2010 14:08 schreef knep het volgende:
[..]
Van geluk inderdaad, dat je eindelijk weer door kunt rijden.
Ook vanaf de andere kant schieten de tranen je in de ogen.quote:Op zondag 18 juli 2010 09:44 schreef OEM het volgende:
[..]
Limburgers: derde wereld volk maar weten het van zichzelf.
Brabanders: derde wereld volk maar denken dat ze zich kunnen meten met het Westen.
Ijs eten in Epenquote:Op maandag 19 juli 2010 00:39 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ben vandaag nog lekker met de brommer naar Epen gegaan om een lekker ijsje te eten bij de bekende ijszaak
Dat zijn me nog es een flinke bollen voor een paar euro
Heerlijk
Nou, het enige dat ik verlang is dat Limburgers uit het stemrecht worden ontzet, want met al die Limburgers erbij stevent Nederland in sneltreinvaart af op een dictatoriale politiestaat, die erg veel weg heeft van Noord-Korea.quote:Op maandag 19 juli 2010 10:17 schreef DaDude1987 het volgende:
Mensen die andere streken afzeiken...hoe triest ben je dan zeg. Blijf gewoon weg, maar ga je niet op een voetstuk plaatsen....
De natuur is ook mooi, de huizen.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef Dyll het volgende:
Waarom basht iedereen altijd zo op Limburg eigenlijk? Waarom niet Overijssel of Drenthe? Er zijn toch heus wel mooie dingen aan Limburg, bijvoorbeeld de natuur, mooie steden, de natuur en mooie steden.
Heus niet iedereen in Limburg heeft op de pvv gestemd. Het kom omdat er heel veel ouderen/bejaarden in Limburg wonen en die stemmen uiteraard op de pvv. Veel jongeren trekken tegenwoordig ook weg uit Limburg. Totale vergrijzing dus.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:48 schreef subcomandante_Marcos het volgende:
[..]
De natuur is ook mooi, de huizen.
Maar die mensen die er wonen ...Door hun PVV-stemgedrag verneuken ze ook de rest van Nederland.
![]()
Daarom dus Limburgers bashen! Ze doen hele nare dingen met Nederland zo op 9 juni.
Het is neit Limburg, het zijn de mensen. De mensen die zich altijd zo nadrukkelijk moeten profileren als gezellige mensen met een bourgondische levensstijl.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:44 schreef Dyll het volgende:
Waarom basht iedereen altijd zo op Limburg eigenlijk? Waarom niet Overijssel of Drenthe? Er zijn toch heus wel mooie dingen aan Limburg, bijvoorbeeld de natuur, mooie steden, de natuur en mooie steden.
ik zou ook wegtrekken als ik in limburg zou wonen, desnoods met een knapzak op mijn rug. alles liever dan ooit nog een keer in die achterstandsprovincie te moeten komenquote:Op maandag 19 juli 2010 14:50 schreef Dyll het volgende:
[..]
Heus niet iedereen in Limburg heeft op de pvv gestemd. Het kom omdat er heel veel ouderen/bejaarden in Limburg wonen en die stemmen uiteraard op de pvv. Veel jongeren trekken tegenwoordig ook weg uit Limburg. Totale vergrijzing dus.
Maar die mensen wonen alleen in de Zuid-Limburgse heuveldorpjes. Ga dan ook eens naar Noord of Midden Limburg. Want als je naar Zuid-Limburg gaat zoek je het ook een beetje op.quote:Op maandag 19 juli 2010 14:52 schreef fathank het volgende:
[..]
Het is neit Limburg, het zijn de mensen. De mensen die zich altijd zo nadrukkelijk moeten profileren als gezellige mensen met een bourgondische levensstijl.
quote:Op maandag 19 juli 2010 14:48 schreef subcomandante_Marcos het volgende:
[..]
De natuur is ook mooi, de huizen.
Maar die mensen die er wonen ...Door hun PVV-stemgedrag verneuken ze ook de rest van Nederland.
![]()
Daarom dus Limburgers bashen! Ze doen hele nare dingen met Nederland zo op 9 juni.
Boycot Limburg. Eet geen vlaaien meer.Verder komt er niet zo veel uit Limburg geloof ik, bijna niemand werkt daar in die provincie volgens mij.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |