quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef BlackLining het volgende:
Komt door bourgondische levenswijze. Veel drinken, veel lekker eten, niet te actief. En ik kan ze moeilijk ongelijk geven.
Liever 60 jaar in Limburg of Brabant dan 80 jaar in de Randstad
Limburg
Brabant
Zeeland
Noorden van het land:![]()
Oosten van het land:
Randstad2
Held. Meer kan ik er niet van maken.quote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef BlackLining het volgende:
Komt door bourgondische levenswijze. Veel drinken, veel lekker eten, niet te actief. En ik kan ze moeilijk ongelijk geven.
Liever 60 jaar in Limburg of Brabant dan 80 jaar in de Randstad
Limburg
Brabant
Zeeland
Noorden van het land:![]()
Oosten van het land:
Randstad2
vandaar ook dat er in limboland zoveel mensen met obesitas wonen. nouja ik kan me er niet druk om maken, hoe minder limbos hoe beterquote:Op zaterdag 17 juli 2010 23:43 schreef BlackLining het volgende:
Komt door bourgondische levenswijze. Veel drinken, veel lekker eten, niet te actief.
Bron?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
vandaar ook dat er in limboland zoveel mensen met obesitas wonen. nouja ik kan me er niet druk om maken, hoe minder limbos hoe beter
Tja, persoonlijk heb ik niks te klagen met 65 kg en 1m80, maargoed. Misschien nog wat zuidelijker gaan wonen danquote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
vandaar ook dat er in limboland zoveel mensen met obesitas wonen. nouja ik kan me er niet druk om maken, hoe minder limbos hoe beter
ik ben ook van daar, maar het is niet te horen. heb je nu ook iets tegen mij?quote:Op zondag 18 juli 2010 00:40 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
Je vergeet Brabant (quote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef nattermann het volgende:
Limburg
Limburgs dialect![]()
Limburgse, bourgondische levenswijze![]()
![]()
Alles buiten Limburg, speciaal Den Haag![]()
![]()
x 100000000 MILJARD
WTF waar is dat ?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 21:49 schreef FoolWithMokey het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit hebben we niet in rest van nl, dus laat llimburg met rust![]()
echt een typische limburger, zo nationalistisch.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef nattermann het volgende:
Limburg
Limburgs dialect![]()
![]()
![]()
x 100000000 MILJARD
Zegt me niks.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Je vergeet Brabant (![]()
![]()
) en Zeeland (
)
En terecht.quote:Op zondag 18 juli 2010 00:58 schreef A-noniem het volgende:
[..]
echt een typische limburger, zo nationalistisch.
jij was tijdens het wk zeker voor duitslandquote:Op zondag 18 juli 2010 00:57 schreef nattermann het volgende:
Limburg
Limburgs dialect![]()
![]()
![]()
x 100000000 MILJARD
Waarom zou ik? Kom eens met argumenten in plaats van plaatjes.quote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
jij was tijdens het wk zeker voor duitsland
Kijk, daar kan de rest nog eens iets van leren. Werken om van te leven, in plaats van andersom, als voorbeeld.quote:
omdat je een hekel hebt aan alles buiten limburg en dan lijkt het me logisch dat je voor duitsland bent want limburg lijkt meer op duitsland dan op nederlandquote:Op zondag 18 juli 2010 01:04 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom zou ik? Kom eens met argumenten in plaats van plaatjes.
Klopt, maar wel naar waarheidquote:Op zondag 18 juli 2010 01:06 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
die heb je zelf in elkaar geknutselt
Waar zeg ik dat dan? Ik zeg nergens dat ik een hekel heb aan alles buiten Limburg. Oh wacht, je bent een trieste troll waar ik op reageer. Nou, groetjes aan Tiny en Lau in Nootdorp!quote:Op zondag 18 juli 2010 01:05 schreef HaagsMeissie het volgende:
[..]
omdat je een hekel hebt aan alles buiten limburg en dan lijkt het me logisch dat je voor duitsland bent want limburg lijkt meer op duitsland dan op nederland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |