He Bowa, zin om minister van corruptie te worden in het soevereine hertogdom Limburg? Ik word minister van eruditie dus dat gaat helemaal goed komenquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Gezellig daar in regio Amsterdam.!!!
Ja omdat de rest van jullie kutholland onder water gelopen isquote:
Mag ik minister van Buitenlandse Zaken worden?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
He Bowa, zin om minister van corruptie te worden in het soevereine hertogdom Limburg? Ik word minister van eruditie dus dat gaat helemaal goed komen
Postmortum wordt minister van Poolzaken heb ik gehoord.
Ik heb ervaring met stemmen en corruptiequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
He Bowa, zin om minister van corruptie te worden in het soevereine hertogdom Limburg? Ik word minister van eruditie dus dat gaat helemaal goed komen
Postmortum wordt minister van Poolzaken heb ik gehoord.
U trollin', want in een ander topic werkte je nog in Amsterdam, alwaar je zo ontzettend veel last had van marokkaantjes.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wij zijn ook blij dat je weg bent
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ja omdat de rest van jullie kutholland onder water gelopen is
Gelukkig geef je daar op fok weinig blijk vanquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:23 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Graag gedaan hoorIk trok het gewoon niet meer, de gemiddelde intelligentie daar in m'n eentje hoog houden
Welk topic? Heb op verschillende plaatsen gewerkt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:25 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
U trollin', want in een ander topic werkte je nog in Amsterdam, alwaar je zo ontzettend veel last had van marokkaantjes.
Okee, en the Legend Killer wordt minister van economie en Nikmans minister van justitiequote:Op donderdag 28 januari 2010 19:24 schreef o.us het volgende:
[..]
Mag ik minister van Buitenlandse Zaken worden?
O dat is het natuurlijk, 1 groot complot daar in Zuid-Limburgquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:27 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelukkig geef je daar op fok weinig blijk van![]()
Ach ja, meestal doen we redelijk onintelligent tegen mensen als jij om je het gevoel te geven dat je toch wat voorstelt. Anders hield je het hier niet meer uit omdat je huilend naar huis teruggerend zou zijn als je er eenmaal achter kwam hoe goed wij zijn en jij niet![]()
Zo sociaal zijn we dus ook wel weer!
Weet ik niet meer, die is inmiddels allang dicht. Was afgelopen weekend of zo. Je ging nogal fel tekeer, en wekte de indruk dat je er nog steeds werkt.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:28 schreef vogeltjesdans het volgende:
Welk topic? Heb op verschillende plaatsen gewerkt.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Okee, en the Legend Killer wordt minister van economie en Nikmans minister van justitie
Het is wat he schatquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
O dat is het natuurlijk, 1 groot complot daar in Zuid-Limburger![]()
Afgelopen weekend? Geen idee welk topique dat nou ook alweer was. Zoek jij even voor me? Dan neem ik nog wat zongedroogde tomaten met pesto in olijfolie.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, die is inmiddels allang dicht. Was afgelopen weekend of zo. Je ging nogal fel tekeer, en wekte de indruk dat je er nog steeds werkt.
Gelukkig val ik dan weer niet onder 'jullie hollanders'quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Het is wat he schatje zou er spontaan kloteklappers van krijgen
![]()
geen idee wat dat is, maar jullie hollanders hebben er vast last van
Waar val je dan onder? Holbewoners?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gelukkig val ik dan weer niet onder 'jullie hollanders'
Ik val meer onder Belgisch/Limburgs/Twentsquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:34 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Waar val je dan onder? Holbewoners?
Vertel het ome vogeltjesdans even terwijl hij nog een smakelijk met kaas gevuld rood pepertje tot zich neemt.
Meh. Ik moet nu dwdd kijken.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:32 schreef vogeltjesdans het volgende:
Afgelopen weekend? Geen idee welk topique dat nou ook alweer was. Zoek jij even voor me? Dan neem ik nog wat zongedroogde tomaten met pesto in olijfolie.
Als het studentenstad is het best leukquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Tassiepassie het volgende:
Ach er zijn heus wel prachtige plekjes hier en mooie bezienswaardigheden, maar het bruist gewoon niet.
Als ik een weekend in bijvoorbeeld Utrecht ben geweest en ik kom dan terug dan moet ik weer helemaal acclimatiseren![]()
Verder zijn de voorzieningen hier zowat nihil....
Zelfs met iets simpels als koken moet ik al geen al te moeilijke dingen maken, want dan heb ik moeite om de ''apartere'' ingredienten bij mekaar te krijgen
Er zit dus toch iets Limburgs van nature in je begrijp ik?quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:35 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik val meer onder Belgisch/Limburgs/Twents
Hollandquote:Op donderdag 28 januari 2010 19:37 schreef Seam het volgende:
Maastricht
Alleen jammer dat het in Limburg ligt
Kijk, dat hebben wij nou andersom met Amsterdam: als wij weer thuis zijn zijn we blij dat we die idiote, hectische boel weer achter ons hebben gelaten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:40 schreef Tassiepassie het volgende:
Ach er zijn heus wel prachtige plekjes hier en mooie bezienswaardigheden, maar het bruist gewoon niet.
Als ik een weekend in bijvoorbeeld Utrecht ben geweest en ik kom dan terug dan moet ik weer helemaal acclimatiseren![]()
Define "voorzieningen"? Ik kan hier alles krijgen hoor, geen probleem. Ik denk dat Limburgers gewoon niet zo van stront met uien houden. Zo hebben we hier een prachtige versboerderij om de hoek liggen, met allerlei producten zo van het landquote:Verder zijn de voorzieningen hier zowat nihil....
Zelfs met iets simpels als koken moet ik al geen al te moeilijke dingen maken, want dan heb ik moeite om de ''apartere'' ingredienten bij mekaar te krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |