abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84283970
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 12:03 schreef Fairydust het volgende:

[..]

Ja, het is best leuk hoor. Er zijn genoeg kinderen van mijn leeftijd die daar ook vaker komen dus het scheelt ook wel weer dat ik elk jaar dezelfde vriendengroep heb zegmaar. Het was dus niet negatief bedoeld tegen Zuid-Limburg zelf, maar ik bedoelde er gewoon mee dat ik liever naar het buitenland ging.

OT:
uhm schat zuid limburg IS buitenland
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 juli 2010 @ 18:40:55 #277
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84284014
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:39 schreef HaagsMeissie het volgende:

[..]

Aardrijkskundewonder
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  dinsdag 20 juli 2010 @ 18:42:37 #278
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_84284073
quote:

[..]

Troll.

Limburg
Den Haag
Tics van je petten.
pi_84284193
Zullen we dit topic een mooie afsluiting geven door met z'n allen af te spreken in een donkere kelder en naar Metallica te gaan luisteren?
pi_84284582
quote:

[..]

'
quasi-grappige opmerking
Komt keesje bij de leraar: "Meester, ik word gepest, iedereen noemt me schele keesje"
Waarop de leraar antwoordt: "Wat kan jou dat nou schelen keesje ?"
_o_
pi_84284786
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 18:40 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Aardrijkskundewonder
ik weet dat zuid limburg officieel gezien nederlands is maar daar houdt het ook op, want het heeft veel meer overeenkomsten met belgie dan met nederland
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:08:43 #282
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_84284943
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef HaagsMeissie het volgende:

[..]

ik weet dat zuid limburg officieel gezien nederlands is maar daar houdt het ook op, want het heeft veel meer overeenkomsten met belgie dan met nederland
Goed beargumenteerd. Maargoed. Kap nu maar met je getroll, het is duidelijk. En dat terwijl je zelf in Den Haag ( !) woont.
Tics van je petten.
  dinsdag 20 juli 2010 @ 19:10:59 #283
177114 Demon_Hunter
Tell the truth and then run.
pi_84285042
Goede OP.
Minds are like parachutes. They only function when open.
  Licht Ontvlambaar dinsdag 20 juli 2010 @ 19:13:02 #284
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_84285124
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 19:03 schreef HaagsMeissie het volgende:

[..]

En ook daar ga je de mist in... Maar goed, het is je vergeven hoor
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_84285198
quote:

[..]

*proest!*

Ik moet altijd lachen als nota bene randstedelingen het over "buitenland" hebben, wanneer het over (zuid-) Limburg gaat...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_84287260
quote:

[..]

maar er zit een waarheid in.
pi_84288184
quote:

[..]

uhm schat Zuid-Limburg IS buitenland
1. Leer typen
2. Mensen die denken Limburgers te beledigen door Limburg als niet Nederlands te bestempelen
en 3. Mensen die denken dat Nederlands hetzelfde is als Hollands

[ Bericht 21% gewijzigd door Tocadisco op 20-07-2010 20:33:26 ]
pi_84291495
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 20:26 schreef Tocadisco het volgende:

[..]

1. Leer typen
2. Mensen die denken Limburgers te beledigen door Limburg als niet Nederlands te bestempelen
en 3. Mensen die denken dat Nederlands hetzelfde is als Hollands
Daar sluit ik me bij aan. Als een Engelse mij vraagt. ''Where are you from ?'' Dan zeg ik terug Netherlands. En dan zeggen ze ''Oh Holland'' en ik dan ''no Netherlands not Holland'' Hollanders hebben nog nooit een echte koe gezien. En moeten naar hier komen om te zien wat een bos is. En dan zeuren dat wij boeren zijn.

Ook grappig kwam vandaag bij de Ah staat der zon groepje mensen voor dat ingang poortje ja ik wil naar binnen. Dus ik ga niet naar daar een uur staan wachten. Dus ik loop door en manoeuvre me er doorheen gaat die Hollandse koe dat net lopen. Dus die tikt mij even aan, ''oh sorry.'' Zegt ze tegen die mensen waar ze mee was, ''tegenwoordig sluit je gewoon aan in plaats van voorkruipen.'' En ik had eigenlijk willen zeggen, ja maar tegenwoordig ga je ook niet stil staan voor een ingang.
pi_84300099
Waar hebben jullie Limburgers meer afiniteit mee? Met Duitsland (aansluiting gezocht in 1848 lees in zojuist) of met België (aansluiting gezocht na de Eerste Wereldoorlog en in 2008).

Ik weet overigens niet of ik jullie als landverraders moet zien. Limburg hoort mijns inziens niet bij Nederland.
pi_84300484
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:46 schreef Rapaille het volgende:
Waar hebben jullie Limburgers meer afiniteit mee? Met Duitsland (aansluiting gezocht in 1848 lees in zojuist) of met België (aansluiting gezocht na de Eerste Wereldoorlog en in 2008).

Ik weet overigens niet of ik jullie als landverraders moet zien. Limburg hoort mijns inziens niet bij Nederland.
en ik dan. ik voel me toch echt een nederlander. ik heb niks met duitsland en ook niks met belgië. daarbij heb ik dat stomme accent van hier niet eens, en hetzelfde geldt voor de softe mentaliteit. ik wil zo graag weg hier, maar helaas kan ik er ook niks aan doen dat ik in dit gat geboren ben.
pi_84300619
Wij Limburgers (En dat hebben we het over beide zijden van de Maas) hebben de meeste affiniteit met een zelfstandig eigen Groothertogdom.

Overigens staan de koeien hier ook steeds vaker 's zomers op stal. Moet van de economie.
Farts are jazz to assholes
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:25:52 #292
300710 Masterboy
Just Crusin'
pi_84300832
Zuid Limburg
Haters are like crickets. Crickets make a lot of noise, u hear it but u can't see them. Then right when u walk by them, they're quiet.
  woensdag 21 juli 2010 @ 01:29:26 #293
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_84300875
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:08 schreef A-noniem het volgende:

[..]

en ik dan. ik voel me toch echt een nederlander. ik heb niks met duitsland en ook niks met belgië. daarbij heb ik dat stomme accent van hier niet eens, en hetzelfde geldt voor de softe mentaliteit. ik wil zo graag weg hier, maar helaas kan ik er ook niks aan doen dat ik in dit gat geboren ben.
Hoezo verhuis je dan niet als je weg wilt Als het mij ergens niet bevalt dan ga ik weg, zo simpel als wat. Werk kun je bijna overal wel vinden.
吴 曼 迪
pi_84300931
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:29 schreef megamandy het volgende:

[..]

Hoezo verhuis je dan niet als je weg wilt Als het mij ergens niet bevalt dan ga ik weg, zo simpel als wat. Werk kun je bijna overal wel vinden.
ik ben minderjarig.
pi_84301181
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 00:46 schreef Rapaille het volgende:

De meeste afiniteit (heb ik in ieder geval) met de Limburgers aan de andere kant van de Maas. Maar deze hele situatie zou al een heel stuk eenvoudiger worden als men boven de grote rivieren eens het verschil tussen de woordjes Hollander en Nederlander zou leren. Ik spreek in mijn dagelijks leven vrijwel alleen maar Limburgs, ik vind klompen en windmolens idioot en tulpen enkel geschikt als compost. Ik voel me dus overduidelijk geen Hollander, maar dat hoeft nog niet te zeggen dat ik me geen Nederlander voel. Een vergelijkbaar voorbeeldje: Belgen zijn niet hetzelfde als Duitsers en visa versa ook niet, maar ze zijn wel beiden Europeanen.
pi_84301190
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 13:58 schreef fathank het volgende:

[..]

Alsof jouw wereldbeeld zo fantastisch is. Waarschijnlijk ben je zelf nog nooit verder gekomen dan je all-inn resort in Turkije met je stratenmaker vrienden. Je hoeft niet alles de grond in te boren wat jonger is dan jij bent. Alsof jij de waarheid in pacht hebt .
Mwa, ik ben grafisch ontwerper, geen stratenmaker. En inTurkije ben ik nognooit geweest, laat staan in een all-in resort.

Eexcuus overigens, ik haalde fairydust door de war met HaagsMeissie oid, een vreselijke belediging inderdaad.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_84301219
Randstad, het stukje land waar de debielen, mongolen, junks, gothiks, skaters, relnegers en skinheads lopen. Vind je het gek dat er dagelijks doden flikkeren daar.

Ohwja ze zijn nog afstotelijk ook nog.
Roken is lekker
pi_84303445
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 01:15 schreef trabant het volgende:
Wij Limburgers (En dat hebben we het over beide zijden van de Maas) hebben de meeste affiniteit met een zelfstandig eigen Groothertogdom.

Overigens staan de koeien hier ook steeds vaker 's zomers op stal. Moet van de economie.
pi_84308732
Een Limurgs Groothertdogdom. Hoe lang denk je dat het zal duren voordat we financiële hulp moet gaan vragen?
pi_85094244
Zuid-Limburg is erg mooi en de mensen zijn er aardig, alleen zijn de mensen heel wat minder vriendelijk als je als Hollander je mond opendoet.

Overigens vind ik de Limbugers wel erg achterlopen met kledingkeuze.

Oorbellen aan beide kanten als een koe, mouwloos tribal-shirt, bijbehorend tribal petje, inteelt hoofd en ga zo maar verder.
effe normaal he
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')