Pics, or it didn't happen.quote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het meerendeel van de uittrekkingstrekkers woont inderdaad in de randstad. Dat klopt. Alleen het percentage uitkeringstrekkers is veel hoger in Limburg.
Wat is je probleem dan? Waarom klaag je dan zo over deze mooie provincie?quote:Ik ben er alleen niet geweest, ik woonde er zelfs 8 jaar langMijn opa&oma wonen er, en ik ga er altijd met veel plezier op bezoek
Laten we niet vergeten dat het sluiten van de mijnen daar nog steeds debet aan is. (De mijnen hebben Nederland groot gemaakt)quote:Op maandag 19 juli 2010 22:47 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Het meerendeel van de uittrekkingstrekkers woont inderdaad in de randstad. Dat klopt. Alleen het percentage uitkeringstrekkers is veel hoger in Limburg.
Ik ben er alleen niet geweest, ik woonde er zelfs 8 jaar langMijn opa&oma wonen er, en ik ga er altijd met veel plezier op bezoek
Daarbij: Zuid-Limburg angelt diep in Europa en grenst met 6 km aan Nederland en met 220 km aan België, Duitsland en Neutraal Moresnet. Met een Nederlandse drugswetgeving lokt dat natuurlijk aardig wat 'kleine ondernemers' en 'toeristen' de grens over.quote:Op maandag 19 juli 2010 23:23 schreef Perico het volgende:
Dus wel de overlast van een metropool, maar niet het geld dat Utrecht, Apeldoorn, Den Haag en de rest van de Randstad wel allemaal met miljarden opstrijkt.
een camping in London , dat is het toch wel het toppunt van triestheidquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Fairydust het volgende:
Ik ga dit jaar 1 weekje op vakantie met de camper naar zo'n verlepte camping in Zuid-LimburgDie camping gaan we al 5 jaar heen met de zomer
Gelukkig het laatste jaar, volgend jaar naar London.
Waarom ga je danquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:21 schreef Fairydust het volgende:
Ik ga dit jaar 1 weekje op vakantie met de camper naar zo'n verlepte camping in Zuid-LimburgDie camping gaan we al 5 jaar heen met de zomer
Gelukkig het laatste jaar, volgend jaar naar London.
Moet van pappie en mammie zeker.quote:
Uhu, het lijkt me niet dat ik op mij 14e in mijn eentje op vakantie gaquote:
Waardeloze ouders heb je dan, als ze een verlepte camping uitzoeken, er is genoeg moois... Maar goed, voor de gemiddelde puber is niets goed wat ouders doen.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Uhu, het lijkt me niet dat ik op mij 14e in mijn eentje op vakantie ga
En ik ga volgend jaar overigens niet naar een camping in London.Hotel of een huisje ofzo.
Nouja, het is opzich wel een leuke camping, maar na 5 jaar heb ik het ook wel een keer gezien.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:48 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Waardeloze ouders heb je dan, als ze een verlepte camping uitzoeken, er is genoeg moois... Maar goed, voor de gemiddelde puber is niets goed wat ouders doen.
Ja was ook niet negatief bedoeld... maargoed, snap best dat op je 14e er wel leukere dingen zijn dan Zuid-Limburg. Alhoewel er wel genoeg leuke dingen te doen zijn.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef Fairydust het volgende:
[..]
En ik ga volgend jaar overigens niet naar een camping in London.Hotel of een huisje ofzo.
Ja, het is best leuk hoor. Er zijn genoeg kinderen van mijn leeftijd die daar ook vaker komen dus het scheelt ook wel weer dat ik elk jaar dezelfde vriendengroep heb zegmaar. Het was dus niet negatief bedoeld tegen Zuid-Limburg zelf, maar ik bedoelde er gewoon mee dat ik liever naar het buitenland ging.quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:59 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
Ja was ook niet negatief bedoeld... maargoed, snap best dat op je 14e er wel leukere dingen zijn dan Zuid-Limburg. Alhoewel er wel genoeg leuke dingen te doen zijn.
14quote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef Fairydust het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze het alleen nog maar gehad over de camping waar ze 5 jaar heen gaat hoorquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
14Wat een levenservaring zul jij hebben. Ga eens inpakken met je commentaar over alles buiten je zandbak en kom over een jaar of 10 terug als je wél enigszins een wereldbeeld hebt kunnen opbouwen..
Alsof jouw wereldbeeld zo fantastisch is. Waarschijnlijk ben je zelf nog nooit verder gekomen dan je all-inn resort in Turkije met je stratenmaker vrienden. Je hoeft niet alles de grond in te boren wat jonger is dan jij bent. Alsof jij de waarheid in pacht hebtquote:Op dinsdag 20 juli 2010 12:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
14Wat een levenservaring zul jij hebben. Ga eens inpakken met je commentaar over alles buiten je zandbak en kom over een jaar of 10 terug als je wél enigszins een wereldbeeld hebt kunnen opbouwen..
Een huisje in Londen huren? Ga eerst eens je verder ontwikkelen, je kunt daar heus niet zo;n huis huren als in bijvoorbeeld de Ardennen mogelijk isquote:Op dinsdag 20 juli 2010 11:46 schreef Fairydust het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |