quote:Here we go -- press images of the HP Slate just hit the web, right as Ballmer showed it off during his CES keynote. The prototype device is said to be coming later this year, and it's running Windows -- Ballmer showed it running the PC Kindle app. It's also multitouch, and can do some gaming -- they showed it playing Frogger. Check one more pic and the teaser vid after the break. And trust us -- we're going to find out everything about this thing before we're done.
De P88 uit China. Goedkoper en met meer mogelijkheden.quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:37 schreef Barcaconia het volgende:
Iets om over na te denken mits meer mogelijkheden dan die iPad. Ik zoek nog zoiets namelijk.
Wat is een IPS scherm?quote:Op donderdag 28 januari 2010 17:02 schreef zquing het volgende:
lijkt op een draagbaar fotolijstje
Maar als deze een ips scherm heeft, dan overweeg ik 't
Nee dat ding is gaar, niet iedereen hoeft HP goed te vinden maar de laatste jaren gaan hun producten enorm in kwaliteit vooruit.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 16:19 schreef EINZ het volgende:
[..]
De P88 uit China. Goedkoper en met meer mogelijkheden.
Maarja zo gaat het eigenlijk met heel veel nieuwe ontwikkelingen op de markt, eerst weet je niet wat je er mee moet aangezien de fabrikant een push strategie gebruikt, en dan straks kun je niet meer zonder. Net zoals met de mobiele telefoons, in het begin hadden heel veel mensen ook zoiets van 'ik wil privacy houden en hoef niet altijd bereikbaar te zijn, wat moeten we er mee?'. En nu loopt bijna iedereen met een GSM.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef kroegtijger het volgende:
Ik zie eigenlijk het nut niet echt in van die dingen.... zowel deze als de ipad...leuke gadget, maar in de praktijk zie ik me dr niet mee werken. Te groot om handig mobiel te zijn, en anders is een laptop, netbook of desktop altijd wel in de buurt...dus wat moet ik dan nog hiermee??
Wel zou 't iets kunnen zijn voor in de auto of in vliegtuigen oid, maar zelfs dan vraag ik me nog af wat ik ermee zou moeten. Een mediaspeler volstaat daar ook prima voor.
De krant lezen e.d. op een scherm is imho nog steeds ruk; ik print dan liever e.e.a even uit en lees 't op papier dan
Tja, misschien wel... maar als gadget is het best een dure grap; dan wil ik wel een nuttige toepassing ervoor zien; iets wat ik nu niet kan en na aanschaf wel kan doen met dat ding....quote:Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maarja zo gaat het eigenlijk met heel veel nieuwe ontwikkelingen op de markt, eerst weet je niet wat je er mee moet aangezien de fabrikant een push strategie gebruikt, en dan straks kun je niet meer zonder. Net zoals met de mobiele telefoons, in het begin hadden heel veel mensen ook zoiets van 'ik wil privacy houden en hoef niet altijd bereikbaar te zijn, wat moeten we er mee?'. En nu loopt bijna iedereen met een GSM.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |