abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77381036
Wat vinden we ervan? Eerder deze maand uitgebracht de HP Slate! Geïntroduceerd door de enige echte Steve!

quote:
Here we go -- press images of the HP Slate just hit the web, right as Ballmer showed it off during his CES keynote. The prototype device is said to be coming later this year, and it's running Windows -- Ballmer showed it running the PC Kindle app. It's also multitouch, and can do some gaming -- they showed it playing Frogger. Check one more pic and the teaser vid after the break. And trust us -- we're going to find out everything about this thing before we're done.

Tablet met Win 7
pi_77381162
Hij is wel erg klein
  donderdag 28 januari 2010 @ 16:37:35 #3
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_77381654
Iets om over na te denken mits meer mogelijkheden dan die iPad. Ik zoek nog zoiets namelijk.
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_77382029
Zo ver ik weet heeft het ding een USB poort en een Atom processor.
pi_77382728
lijkt op een draagbaar fotolijstje

Maar als deze een ips scherm heeft, dan overweeg ik 't
"Those unforgettable days, for them I live"
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:03:01 #6
8369 speknek
Another day another slay
pi_77420731
Jammer dat je door de opzet van Windows 7 min of meer gedwongen bent een stylus te gebruiken. En hij is natuurlijk wat minder mooi dan de iPad. En het is HP. Maar door de vele opties lijkt het me wel te prefereren boven de iPad.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:19:22 #7
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_77421383
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 16:37 schreef Barcaconia het volgende:
Iets om over na te denken mits meer mogelijkheden dan die iPad. Ik zoek nog zoiets namelijk.
De P88 uit China. Goedkoper en met meer mogelijkheden.
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
  vrijdag 29 januari 2010 @ 16:20:01 #8
278786 EINZ
WHEEEH! HEHEH!
pi_77421408
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 17:02 schreef zquing het volgende:
lijkt op een draagbaar fotolijstje

Maar als deze een ips scherm heeft, dan overweeg ik 't
Wat is een IPS scherm?
Deze reply is uitsluitend bestemd voor geadresseerde(n). Dit bericht kan informatie bevatten die vertrouwelijk is. Indien u niet de geadresseerde bent, wordt u er hierbij op gewezen dat u geen recht hebt kennis te nemen van deze reply.
pi_77421882
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 16:19 schreef EINZ het volgende:

[..]

De P88 uit China. Goedkoper en met meer mogelijkheden.
Nee dat ding is gaar, niet iedereen hoeft HP goed te vinden maar de laatste jaren gaan hun producten enorm in kwaliteit vooruit.
Ook de mini note is daar een voorbeeld van, veel metaal en strak uiterlijk (al lijkt is de inspiratie bij Apple opgedaan):

Heb hem zelf ook! ( )

Owja de P88 heeft een batterij duur van 1,5 uur wat weg zakt naar 1 uur, nou whoehoe
pi_77423847
Ik zie eigenlijk het nut niet echt in van die dingen.... zowel deze als de ipad...leuke gadget, maar in de praktijk zie ik me dr niet mee werken. Te groot om handig mobiel te zijn, en anders is een laptop, netbook of desktop altijd wel in de buurt...dus wat moet ik dan nog hiermee??
Wel zou 't iets kunnen zijn voor in de auto of in vliegtuigen oid, maar zelfs dan vraag ik me nog af wat ik ermee zou moeten. Een mediaspeler volstaat daar ook prima voor.
De krant lezen e.d. op een scherm is imho nog steeds ruk; ik print dan liever e.e.a even uit en lees 't op papier dan
pi_77424310
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:28 schreef kroegtijger het volgende:
Ik zie eigenlijk het nut niet echt in van die dingen.... zowel deze als de ipad...leuke gadget, maar in de praktijk zie ik me dr niet mee werken. Te groot om handig mobiel te zijn, en anders is een laptop, netbook of desktop altijd wel in de buurt...dus wat moet ik dan nog hiermee??
Wel zou 't iets kunnen zijn voor in de auto of in vliegtuigen oid, maar zelfs dan vraag ik me nog af wat ik ermee zou moeten. Een mediaspeler volstaat daar ook prima voor.
De krant lezen e.d. op een scherm is imho nog steeds ruk; ik print dan liever e.e.a even uit en lees 't op papier dan
Maarja zo gaat het eigenlijk met heel veel nieuwe ontwikkelingen op de markt, eerst weet je niet wat je er mee moet aangezien de fabrikant een push strategie gebruikt, en dan straks kun je niet meer zonder. Net zoals met de mobiele telefoons, in het begin hadden heel veel mensen ook zoiets van 'ik wil privacy houden en hoef niet altijd bereikbaar te zijn, wat moeten we er mee?'. En nu loopt bijna iedereen met een GSM.
pi_77424630
quote:
Op vrijdag 29 januari 2010 17:45 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maarja zo gaat het eigenlijk met heel veel nieuwe ontwikkelingen op de markt, eerst weet je niet wat je er mee moet aangezien de fabrikant een push strategie gebruikt, en dan straks kun je niet meer zonder. Net zoals met de mobiele telefoons, in het begin hadden heel veel mensen ook zoiets van 'ik wil privacy houden en hoef niet altijd bereikbaar te zijn, wat moeten we er mee?'. En nu loopt bijna iedereen met een GSM.
Tja, misschien wel... maar als gadget is het best een dure grap; dan wil ik wel een nuttige toepassing ervoor zien; iets wat ik nu niet kan en na aanschaf wel kan doen met dat ding....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')