abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 3 april 2000 @ 20:08:00 #1
2957 Meister
Food & Beverage Consumer
pi_257079
Wat is dit nu weer voor een smeerpijperij ??? Hoe is het mogelijk dat de redactie zo maar ad hoc besluit op zo'n fundamenteel punt af te wijken van de normale regels?

Wie uiteindelijk moet vertrekken, hangt volledig af van welke combinatie van mensen er op de bank zitten. Dat is de consequentie van de Bussagiers laten stemmen over wie weg moet, in plaats van gewoon de minst populaire onder de bellers weg te sturen.

Twee of drie, het is een TOTAAL andere dynamiek. Zo bestaat er bij drie mensen tenminste altijd nog de mogelijkheid om te stemmen op iemand, waarvan je zeker weet dat die persoon toch niet hoeft te vertrekken.

Aziz is de minst populaire Bussagier, als we afgaan op de (weliswaar dubieuze, maar goed) getallen die SBS op de oficiële site vermeld - en als SBS überhaupt ZELF enige aandacht besteed aan de bellers . Die zit dus in ieder geval op de bank.

Maar dan wordt het spannend tussen Tessa, Antonette en Esmeralda. Tussen Antonette of Esmeralda en Aziz is de uitslag duidelijk: Exit Aziz. De beide dames liggen overduidelijk véél beter in de groep.

Maar volgens veel inschattingen zou het er tussen Aziz en Tessa nog wel eens om kunnen gaan spannen. Als nu blijkt, dat bij 3 personen Tessa ook op de bank had gezeten en bij 2 niet, zodat Aziz in dat geval altijd op de bank beland met een persoon die het van hem wint, dan is AZIZ gewoon GENAAID door de Bus-redactie met deze spontane actie

De redactie weet de cijfers natuurlijk al (en ze besteden er waarschijnlijk toch geen aandacht aan). Als straks blijkt dat ze op deze wijze een Bussagier, die eruit gestemd HAD KUNNEN WORDEN, uit de wind hebben gehouden, dan blijkt pas echt overduidelijk wat een oplichtersbende het daar is....

  maandag 3 april 2000 @ 20:10:00 #2
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_257080
Het zin Job en Aziz geworden
(heb ik van hun beide fansites)
Kan dus nog 2 tegen 2 worden
Bul en Es stemmen op Job
Tes en Iwan stemmen op Aziz
Denk ik
En dan geld volgens mij degene die de laagste stemmen had die moet eruit.
pi_257081
Daar zit wat in ....

Met name als Tessa die derde persoon zou zijn geweest.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 3 april 2000 @ 20:12:00 #4
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_257082
Zo lekker dom van mij ik vergeet ons allerliefste Antonettje.
Zij stemt tuurlijk op Aziz en dus zal Aziz dan weggaan.
Als het allemaal loopt zoals ik denk dan
  maandag 3 april 2000 @ 20:12:00 #5
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_257083
Zo lekker dom van mij ik vergeet ons allerliefste Antonettje.
Zij stemt tuurlijk op Aziz en dus zal Aziz dan weggaan.
Als het allemaal loopt zoals ik denk dan
  maandag 3 april 2000 @ 20:18:00 #6
2946 femfatale
Lets party!!!!
pi_257084
Zoals gewoonlijk klopt het van geen kanten.
Het is mij wel duidelijk dat SBS er zeker van is dat Aziz eruit gaat.
Want als er een derde persoon op de bank had gezeten, hadden ze er niet zeker van kunnen zijn wie er nou uit was gegaan.
Hoezo manipuleren?
never play games........
pi_257085
jA INDERDAAD tOT MIJN ONGELOOF STAAT OP jOP ZIJN FANPAGE DAT jOP (DIE OP DE 2DE PLAATS BIJ DE INTERNETSTEMMEN STAAT) WEER OP DE BANK ZIT SAMEN MET AZIZ!

Ik baal daar ongelofelijk van. kut sbs nu opeens maar 2 mensen op de bank. nu opeens GEEN nieuwe mensen erin! bah.
AN stemt op AZIZ
ES stemt op JOP
BUl stemt op JOP
Tes stemt op Aziz
Iwan stemt op AZiz
dus bye bye AZIZ> DE stemmen van Tessa IWan en AN zijn vrijwel zeker./ dus AZIZ is de LUL.

  maandag 3 april 2000 @ 20:50:00 #8
3050 hannus
says hi ...
pi_257086
Geen eerlijke kans voor Aziz... er moet gewoon een man uit! In en in triest toch. Heb geeneens zin meer om te kijken vanavond!
Oh ja ..en waarom staat die bus nou nog in die stoffige bouwput van Miracle Planet? Geloof me dat je het na een week in die zandbak wel gezien hebt! Of zouden ze nog niet doorhebben dat ze niet echt op de maan zijn???
sommiche passahiers drijven wel euns over!
pi_257087
Het klopt voor geen meter, nu Job en Aziz
op de bank, volgens mij hoort Tessa erbij maar die wil SDS nog 2 weken houden,dus
Aziz eruit want dat is het 5de wiel aan de wagen,niet eerlijk BAAALLLEEENNN!!!
Nou gezellig 3 koppeltjes in de bus, tot
morgen want wanneer komen die 2 nieuwe erbij!
  maandag 3 april 2000 @ 21:12:00 #10
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_257088
En ja hoor Meister je had gelijk Tessa had de derde geweest.
Ben blij dat ze dat niet is, want ik vind haar leuker als Aziz, maar zo zie je je heb het niet in de hand. De enige die dat wel heeft is Sbs zelf
Triest
pi_257089
Normaal geloof ik niet zo snel in alle complot-theorieën die hier te pas en te onpas gespuid worden maar dit is schandalig. SBS wil Aziz lozen en Tessa erin houden. Schaamteloze manipulatie.

= godverdikkie hee =
  maandag 3 april 2000 @ 22:01:00 #12
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_257090
Mijn allereerste kostssmiley is voor SBS.

Ik had echt plaatsvervangende schaamte voor Sylvana die deze fantastische strategische zet van SBS aan het grote publiek moest verkopen. Hadden ze er nou nog een goede reden bijverzonnen, ok. Maar dit is het beledigen van je publiek en van je buspassagiers.

* w.o.r. overweegt ZELFS om niet meer te kijken uit protest....

  maandag 3 april 2000 @ 22:13:00 #13
2710 Lafayette
Wat ben jij ziek bezig!
pi_257091
Ik probeer ook niet meer te kijken. Ben van ellende maar naar Falling in Love op Net5 gaan kijken...
Dacht SBS6 het nu wel minder doorzichtig zou gaan doen. Hoe smerig kan het nog worden? Bullent kan hopelijk wat zout in de eeuwige SBS6 open wond strooien door zo snel mogelijk weg te gaan. Want hij is het volgend mikpunt voor de Iwan en Tessa clan. Gadver.

Lafayette

pi_257092
Deze manipulatie valt niet te ontkennen
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 3 april 2000 @ 22:23:00 #15
2705 cynix
is verdwaald
pi_257093
Ik zal dus nooit een telefoontoestel van Ericson kopen.
Ik zal dus nooit gaan bellen via One.Tel.
En ik zal dus al helemaal nooit een tuinhuissie of schommelbank kopen van formido (want dat was toch al rommel).

Maar hoe kunnen we JdMP en/of SBS6 saboteren? Niet meer kijken heeft geen zin, de kijkcijfers meten ze toch alleen onder familieleden of verzinnen ze zelf.
Laten we hopen dat medewerkers van JdMP en/of SBS6 ook hier of op soortgelijke sites lezen, voor zover dat iets zou uitmaken natuurlijk.

pi_257094
Had eigenlijk niets anders verwacht.

Schandalig!!

pi_257095
quote:
op 04-03-2000 om 10:23 PM schreef cynix het volgende:
Ik zal dus nooit een telefoontoestel van Ericson kopen.
Ik zal dus nooit gaan bellen via One.Tel.
En ik zal dus al helemaal nooit een tuinhuissie of schommelbank kopen van formido (want dat was toch al rommel).

Helemaal mee eens, als zou ik dat GSM'tje nog even in gedachten houden. Best goed spul vanneh....

Je weet het vaak soms nooit

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')