quote:Geweld is ook voor domme mensen dat weet je toch?
Op maandag 06 mei 2002 19:07 schreef Party_P het volgende:
Het is al dom om pim neer te schieten, maar nu zullen heel veel mensen op zijn partij stemmen, de dader is er helemaal NIKS op vooruit gegaan.
De tegenstanders van pim, kunnen nu alleen nog maar meer gaan balen
quote:Het zal zeker nog wel tot een betoging komen denk ik. Alleen te hopen dat het dan geen extreem-rechts tintje krijgt. Een betoog tegen deze aanslag op de democratie, dan ga ik mee... maar geen betoog tegen een bepaalde bevolkingsgroep of allochtonen in het algemeen... dan blijf ik thuis.
Op maandag 06 mei 2002 19:07 schreef Meneer_Aart het volgende:
De straat opgaan vind ik, overigens, ook niet zo'n raar idee...
quote:ja en die begint hier onder mijn huisje
Op maandag 06 mei 2002 19:05 schreef Schorpioen het volgende:
Ik hoop 1 ding: dat het niet door een allochtoon is gedaan.Want dan slaat de vlam in de pan en krijgen we een burgeroorlog...
quote:Me very too...
Op maandag 06 mei 2002 19:08 schreef Citroentje het volgende:[..]
Daar ben ik ook bang voor...
quote:yup, mee eens...
Op maandag 06 mei 2002 19:10 schreef Lithion het volgende:[..]
Het zal zeker nog wel tot een betoging komen denk ik. Alleen te hopen dat het dan geen extreem-rechts tintje krijgt. Een betoog tegen deze aanslag op de democratie, dan ga ik mee... maar geen betoog tegen een bepaalde bevolkingsgroep of allochtonen in het algemeen... dan blijf ik thuis.
"gelukkig" maken zn ouders dit niet meer mee...
[Dit bericht is gewijzigd door Dizzytal op 06-05-2002 19:12]
quote:Een persoon iig wel degelijk..
Op maandag 06 mei 2002 19:03 schreef Zander het volgende:
Hopelijk blijft alles rustig... niemand had dit gewild.
quote:Helemaal mee eens.
Het zal zeker nog wel tot een betoging komen denk ik. Alleen te hopen dat het dan geen extreem-rechts tintje krijgt. Een betoog tegen deze aanslag op de democratie, dan ga ik mee... maar geen betoog tegen een bepaalde bevolkingsgroep of allochtonen in het algemeen... dan blijf ik thuis.
quote:Hef gelijk alle politieke partijen op.
Op maandag 06 mei 2002 19:10 schreef Wisp het volgende:
ik vind dat melkert nu moet opstappen, hij heeft dit mede veroorzaakt
quote:Ik denk dat je hier nog over kan discussieren, maar Rosenmuller moet naar mijn mening wel weg.
Op maandag 06 mei 2002 19:10 schreef Wisp het volgende:
ik vind dat melkert nu moet opstappen, hij heeft dit mede veroorzaakt
quote:Waar ik natuurlijk betoging bedoelde in plaats van betoog.
Op maandag 06 mei 2002 19:10 schreef Xhorder het volgende:
yup, mee eens...
quote:Idem.
Man ik word echt ziek van die mensen die het nu gooien op de 'haatcampagne van links' en zich al beraden op het oprichten van knokploegen.
Dan mogen van mij echt alle grenzen dicht en de geldkraan naar andere landen ook.
quote:Naar mijn mening niet...
Op maandag 06 mei 2002 19:11 schreef Kennyman het volgende:[..]
Ik denk dat je hier nog over kan discussieren, maar Rosenmuller moet naar mijn mening wel weg.
Mensen overreageren, door al het praten van: "waar gaat het heen met nederland" en "ik ga zeker op PF stemmen nu" wordt de democratie meer aangetast dan door een zieke vent die pim fortuyn dootsgiet.
quote:Ik ben het niet vaak met je eens, maar als het zo'n demonstratie wordt loop ik naast je!
Op maandag 06 mei 2002 19:10 schreef Lithion het volgende:
quote:die zoiezo
Op maandag 06 mei 2002 19:11 schreef Kennyman het volgende:[..]
Ik denk dat je hier nog over kan discussieren, maar Rosenmuller moet naar mijn mening wel weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |