abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:46:13 #1
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_77374804
Een deel van de inboedel van Haarlemse jongerencentrum Prisma is woensdag onherstelbaar beschadigd, binnen één dag nadat het jeugdhonk de deuren weer had geopend.

In het centrum werden woensdagmiddag onder meer vernielingen aangericht, aldus politiechef Rins Joustra in het Haarlems Dagblad. Hij noemt de gebeurtenissen 'triest'.

Het jeugdhonk was kort voor het incident heropend, na een sluiting van ruim een week. Prisma hield de deur dicht nadat jongeren van Marokkaanse afkomst met een bezetting hadden geprotesteerd tegen het gedwongen vertrek van de onder hen populaire jongerenwerker Youssef Abdeli.

De gemeente en de stichting Dock besloten woensdagochtend de deur van het jeugdhonk weer open te gooien. Dit terwijl de belangenorganisatie Vrienden van Prisma er juist op aan had gedrongen het centrum gesloten te houden, omdat de kou nog niet uit de lucht was. Binnen een dag ging het helemaal mis in het jeugdhonk.

Na het incident zijn twee jongeren opgepakt.

http://www.telegraaf.nl/b(...)ntrum_Haarlem__.html

Hmm dit toont aan dat we snel moeten stoppen met diszzcrininatie. Dit terwijl ze helemaal geen kosten in rekening hebben gebracht voor de verbouwing.
pi_77375090
=

[ Bericht 69% gewijzigd door paddy op 28-01-2010 20:14:44 ]
People should not be afraid of their governments. Governments should be afraid of their people.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:54:10 #3
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_77375148
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef Seneca het volgende:
Ja maar toen werden ze ook niet gerasdicrminizeert en gefascisioneert door de racistische en fascistische blanke Nederlanders. Want dit belemmert je toch wel in je ontwikkeling.

[ Bericht 23% gewijzigd door paddy op 28-01-2010 20:15:24 ]
pi_77375163
quote:
Wat een stelletje apen zijn het toch ook Hoe dit soort lui ooit een beschaving hebben weten op te bouwen zal voor mij altijd een raadsel blijven.
Nou ja, om ze af te schilderen als apen is ook weer niet nodig.

Verder ronduit asociaal .
pi_77375213
ze zijn zoveel in het nieuws en nog weten mensen de spelling niet juist te krijgen
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:57:49 #6
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77375302
quote:
Wat een stelletje apen zijn het toch ook Hoe dit soort lui ooit een beschaving hebben weten op te bouwen zal voor mij altijd een raadsel blijven.
Inderdaad. Evolutietechnisch is het bijzonder dat ze het overleefd hebben.
I am not impressed by your performance
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:00:10 #7
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_77375385
Populaire jongerenwerker met een trouwe aanhang.
pi_77375460
waarom verbaasde de OP me niet toen ik de TT las
"Those unforgettable days, for them I live"
pi_77375642
Waarom is die jongerenwerker ontslagen dan?
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:06:32 #10
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_77375652
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:06 schreef Tahiti het volgende:
Waarom is die jongerenwerker ontslagen dan?
louche praktijken
I am not impressed by your performance
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:07:08 #11
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_77375678
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:54 schreef Harde_Kip het volgende:

[..]

Ja maar toen werden ze ook niet gerasdicrminizeert en gefascisioneert door de racistische en fascistische blanke Nederlanders. Want dit belemmert je toch wel in je ontwikkeling.
Inderdaad het is allemaal de schuld van de autochtone, blanke nl-er: we tonen te weinig begrip. We moeten ons aanpassen door meer moskeen bouwen, kerstmis en pasen af te schaffen en de marokkaanse jeugd op gratis reisjes sturen, dan komt het allemaal goed met ze.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:08:17 #12
258335 Harde_Kip
Ga eens aan het werk
pi_77375723
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:07 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Inderdaad het is allemaal de schuld van de autochtone, blanke nl-er: we tonen te weinig begrip. We moeten ons aanpassen door meer moskeen bouwen, kerstmis en pasen af te schaffen en de marokkaanse jeugd op gratis reisjes sturen, dan komt het allemaal goed met ze.
Er moet nog veel meer gebeuren, maar het is een aardig begin zou ik zeggen.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:09:48 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77375794
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:55 schreef ASroma het volgende:
ze zijn zoveel in het nieuws en nog weten mensen de spelling niet juist te krijgen
zie het als stil protest.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_77375813
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:00 schreef Sjaakz het volgende:
Populaire jongerenwerker met een trouwe aanhang.
Het schijnt ja. Ik zocht even op die naam om te zien waarom hij is ontslagen; dat is niet echt duidelijk. Wel viel mijn oog op een serie reacties op de website van het Haarlems Dagblad, bij een artikel over dit onderwerp: http://www.haarlemsdagbla(...)ngerencentrum-Prisma

Zo schrijft iemand daar het volgende:
quote:
Jongeren bezetten prisma. In de avond van de zogenaamde bezetting zijn er computers naaimachines gestolen. Prisma is totaal vernield dit word nu stil gehouden omdat aantal posities in gevaar komen. Prisma is niet bezet om abdeli terug te krijgen de jongeren bezetten het omdat ze genaaid worden en prisma geen activiteiten doet met hun.
Er zijn een aantal spullen terug gebracht. Stichting Dock weet dit niet eens.
De mensen die daar werken zijn stelletje zakkevullers. En abdeli is weer aangenomen door dock. Dit word ook stil gehouden. De gemeente subsdieert prisma maar wij zien daar niks van terug.
Prisma is een uitval basis van aantal jongeren die verdovende middelen verkopen.
En:
quote:
Met regelmaat staan er auto's voor de deur waar duidelijk verdovende middelen uit verkocht worden. Deze gasten met auto's parkeren dan op de hoek van de kopenhagenstraat hoek stockholmstraat. Daar wordt het gebruikt en gooien ze afval uit het raam. Ik heb weleens gezegd dat ik het ga filmen, denk dat ik had moeten doen en op youtube moeten zetten. Het is allemaal een crimineel circuit de Prisma. Enkele dagen geleden liepen twee marokaanse jongens rond 23.30 uur mieder met een computer aar hun auto, terwijl er een vlag buiten hing van bezetting.
Of:
quote:
De volgende generatie zit er al weer aan te komen. De kids van 9 tot... krijgen een geweldig voorbeeld en er zitten er nu al een aantal tussen die het nodig vinden om iedere kinderfiets die ze tegen komen mee te nemen en die zonder enig probleem andere buurtkinderen afpersen. En o jee als een volwassene daar iets van zegt, de woorden die ze in de mond nemen zijn schrikbarend als ze niet groter zijn dan 1.30 mtr. Er is geen goed voorbeeld meer te vinden dus dan krijg je dit. Geweldig!
quote:
Niet praten over 2006 we leven nu en we moeten nu met de jeugt verder daar moet iets aan gedaan worden en wij in de europa wijk waren goed op weg en het wordt verziekt door de volwassen marokkanen en dat moet op houden.
Sommige van deze jongens hebben een eigenzaak gehad en hebben kinderen thuis en eevrouw wat hebben die tezoeken in een jeugt honk?
Er lijkt dus wel wat meer aan de hand te zijn daar dan alleen een ontslagen jongerenwerker. Kennelijk dient Prisma als uitvalsbasis voor drugsdealers, trekken ze veel te oudere jongeren aan (voor wie de voorziening helemaal niet is bedoeld) en groeien veel jongeren voor galg en rad op.
pi_77375833
Het gaat weer lekker met de jeugdhonken.
Burgemeester Cohen heeft jongerencentrum HighSchool in de Baarsjes laten dichttimmeren vanwege stelselmatig harddrugsgebruik en handel. Bovendien was het een ontmoetingsplek voor straatrovers. Ook zijn er wapens gevonden in het kantoor! van het centrum waaronder een boksbeugel en een zwaard alsmede meerdere gestolen bankpassen.

Maar gelukkig, de komende weken houden straatcoaches en politie extra toezicht in de omgeving van de Postjesweg
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:11:16 #16
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_77375857
Zie je wel, zo kan het dus ook. Ik ben blij dat er ook eindelijk eens aandacht wordt geschonken aan positieve ontwikkelingen.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_77375950
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:
Zie je wel, zo kan het dus ook. Ik ben blij dat er ook eindelijk eens aandacht wordt geschonken aan positieve ontwikkelingen.

²
Huh, heb jij een ander bericht gelezen?
pi_77375970
Why am I not surprised ? Dit betreft gewoon een van de vele incidenten en het is een kleine groep die het voor de rest verpest.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:16:44 #19
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_77376071
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:11 schreef BansheeBoy het volgende:

²
!
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:16:47 #20
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_77376075
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
Het gaat weer lekker met de jeugdhonken.
Burgemeester Cohen heeft jongerencentrum HighSchool in de Baarsjes laten dichttimmeren vanwege stelselmatig harddrugsgebruik en handel. Bovendien was het een ontmoetingsplek voor straatrovers. Ook zijn er wapens gevonden in het kantoor! van het centrum waaronder een boksbeugel en een zwaard alsmede meerdere gestolen bankpassen.

Maar gelukkig, de komende weken houden straatcoaches en politie extra toezicht in de omgeving van de Postjesweg
Daar kwam ook een hoop gajes, oa. biker-jongens. Die straatcoaches stellen ook niks voor,vaak van die turkjes en marokjes maar het zou best kunnen dat er naar hun wel geluisterd wordt door het straattuig.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:29:25 #21
215628 woid
let's get Friendly
pi_77376498
en haarlem was zo'n lieve stad
pi_77376580
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:14 schreef ThaMadEd het volgende:
Dit betreft gewoon een van de vele incidenten en het is een kleine groep die het voor de rest verpest.
sarcasme hoop ik?
<hr>
pi_77376649
Ik denk dat ik de enige ben, na het lezen van de TT, die dacht dat ze het daadwerkelijk aan het opknappen waren.
pi_77376658
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 14:33 schreef Santello het volgende:
Ik denk dat ik de enige ben, na het lezen van de TT, die dacht dat ze het daadwerkelijk aan het opknappen waren.
Nee, ik dacht het ook
Allah Al Watan Al Malik
  donderdag 28 januari 2010 @ 14:34:37 #25
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_77376690
*knip*

[ Bericht 95% gewijzigd door Frutsel op 28-01-2010 15:23:33 (en weer is het Henk B) ]
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')