Dan moet je gewoon niet naar 3FM luisteren. Zo'n beetje de hele tent is fan van de man.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:35 schreef Bryze het volgende:
John mayer komt me strot uit.. Word helemaal doodgegooit met die sjaak.
Maar ik wil graag naar 3FM luisterenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon niet naar 3FM luisteren. Zo'n beetje de hele tent is fan van de man.
Ga er maar niet te hard van uit. Types als Verschuuren en Veenstra gaan net zo hard voor die knakker als Roel_Jewel voor Apple.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:45 schreef Bryze het volgende:
[..]
Maar ik wil graag naar 3FM luisterenAch de hype gaat wel over.
En da's HARD!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:47 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ga er maar niet te hard van uit. Types als Verschuuren en Veenstra gaan net zo hard voor die knakker als Roel_Jewel voor Apple.
Volbeat
Hier de hele middag alquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef Roel_Jewel het volgende:
De radio begint hier ENORM te storen. Heel raar.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:57 schreef Sersjee het volgende:
Overigens klopt die vergelijking niet helemaal, want ik heb van Domien en Michiel wel eens kritische geluiden gehoord over Mayer.
Allemaal onbekende vakken voor mijquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:09 schreef borisz het volgende:
Opzet paper pensioen accounting is de deur uit.Wordt morgen besproken. Rest van de dag leren voor tentamen wetenschapsleer.
Vast bestaande vakken, met een nieuwe naamquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Allemaal onbekende vakken voor mij.
Hmja, zoiets zal 't idd wel zijn. Dan is het 'nieuw'quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:10 schreef Piles het volgende:
[..]
Vast bestaande vakken, met een nieuwe naamZo gaat dat tegenwoordig
Pensioen accounting valt gewoon onder finanacial accountingquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Allemaal onbekende vakken voor mij.
Ah, dat klinkt al wat bekenderquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Pensioen accounting valt gewoon onder finanacial accounting. Dat is gewoon het thema van de paper
. Beetje regeltjes vergelijken van IFRS, RJ en US GAAP
.
Had je die paper niet naar mij door kunnen sturen, zoiets heb ik net afgemaakt ter afsluiting van Leer van de Accountantscontrolequote:Op donderdag 28 januari 2010 15:11 schreef borisz het volgende:
[..]
Pensioen accounting valt gewoon onder finanacial accounting. Dat is gewoon het thema van de paper
. Beetje regeltjes vergelijken van IFRS, RJ en US GAAP
.
Zo'n titel krijg je niet voor niets.quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Had je die paper niet naar mij door kunnen sturen, zoiets heb ik net afgemaakt ter afsluiting van Leer van de Accountantscontrole
Een paper heeft nog nooit zoveel moeite gekost![]()
Schaam je je voor je eigen provinciedialect ofzo?quote:Op donderdag 28 januari 2010 15:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig klinkt ze niet zo Limburgs.
Ik doe/deed HBO Bedrijfseconomie, want kan mij die *fucking* accountantswetgeving schelenquote:Op donderdag 28 januari 2010 15:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zo'n titel krijg je niet voor niets.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |