Neuh, blijf thuis, filmpje kijken.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hehe, klinkt inderdaad heel eenvoudig! Ga je vanavond niet meer weg?
quote:
Auwquote:Op zondag 31 januari 2010 13:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Ok, nu voel ik me enigszins zielig. Ben gister van de zolder afgevallen bij het werk.. De trap gleed zo onder me weg. Ben echt bont en blauw, overal grote blauwe plekken en ik ben zo stijf als een plank. En m'n gezicht is deels geel door de kaakchirurg. Is er een naam voor zoiets? Geen bad hairday maar een bad body day?
Is gewoon:quote:Op zondag 31 januari 2010 13:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Ok, nu voel ik me enigszins zielig. Ben gister van de zolder afgevallen bij het werk.. De trap gleed zo onder me weg. Ben echt bont en blauw, overal grote blauwe plekken en ik ben zo stijf als een plank. En m'n gezicht is deels geel door de kaakchirurg. Is er een naam voor zoiets? Geen bad hairday maar een bad body day?
Lekker veiligquote:Op zondag 31 januari 2010 13:55 schreef hetzusjevan het volgende:
Nah.. zo ben ik niet. Heb alleen wel last van m'n nek, wat me een beetje zorgen baart. Even in de gaten houdenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:35 schreef -_Tommy_- het volgende:
[..]
Lekker veiligkun je nog geld uit trekken met een beetje goede wil
!
Tja betaalde vrijedagen om dan series te kijken is ook meegenomenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:50 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Nah.. zo ben ik niet. Heb alleen wel last van m'n nek, wat me een beetje zorgen baart. Even in de gaten houden. Achja, goed excuus om lekker met m'n hondje op bed series te gaan kijken
.
Ik weet toch nog niet of het iets ernstigs is of dat ik gewoon een spier verrekt hebquote:Op zondag 31 januari 2010 14:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
En voor je nek... Wel naar de dokter gaan en wel je werkgever aansprakelijk stellen. Mocht het iets ernstigs zijn dan kan je anders nergens aanspraak op maken! Voorzorg!
Nee klopt en juist daaromquote:Op zondag 31 januari 2010 15:04 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Ik weet toch nog niet of het iets ernstigs is of dat ik gewoon een spier verrekt heb.
Ik ben daar ook altijd erg laks in, terwijl ik wel weet dat het beter is om het wel te doenquote:Op zondag 31 januari 2010 14:52 schreef -_Tommy_- het volgende:
En voor je nek... Wel naar de dokter gaan en wel je werkgever aansprakelijk stellen. Mocht het iets ernstigs zijn dan kan je anders nergens aanspraak op maken! Voorzorg!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |