abonnement Unibet Coolblue
  Moderator maandag 3 april 2000 @ 18:56:00 #1
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_257074
de BUS op tv
datum: Maandag 3 april 18:00
bron: Internetredactie op de Maan
In de uitzending van 18.45 uur krijgt Aziz tijdens een chatsessie met Katja eindelijk te horen wat zij voor hem voelt. Wat is zijn reactie, en hoe reageren de andere passagiers?
Esmeralda heeft haar uiterste best gedaan op een BUSspel. Vanavond is het zover. Er kan gespeeld worden.
Jop heeft iets doorgekregen op de laptop en kondigt aan dat hij de BUS gaat verlaten.......
Dit en meer om 18.45 uur op SBS6
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 3 april 2000 @ 19:01:00 #2
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_257075
Dat gaat over de 1 april grap Mike
  Moderator maandag 3 april 2000 @ 19:11:00 #3
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_257076
Sorry, had niet ver genoeg terug gelezen....
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  maandag 3 april 2000 @ 19:23:00 #4
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_257077
Ik zit het nu net te kijken, maar de grap van Job is wel erg vreed, maar stiekum toch ook wel weer leuk
pi_257078
Nou, geniale grap van Ome Tjobbe. Hij verneemt zogenaamd iets over thuis; er is iets met z'n ouders en moet onmiddelijk weg. Wat zou dat kunnen zijn?

1) Ja, de oncoloog heeft een rare vlek gezien op de linker long van m'n moeder... Ze heeft nog maar een paar maanden......

Hahahahahahahahaha 1 april!!

2) De nierfunctie van de hond loopt naar nul en moet op de goedkoopste manier worden afgemaakt

Hahahahahahahahaha 1 april!!

3) Mijn laatste twee hersencellen staan op instorten en ik wil de laatste uren bij m'n ouders doorbrengen

Hahahahahahahahaha 1 april!!


Attent mannetje, die Oostknollendammer

Je weet het vaak soms nooit

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')