Verbaas me sowieso al jaren over wat er "scoort" m.i. zegt dat helemaal niets over de kwaliteit van het programma. Maar helaas draait het alleen nog maar om de kijkcijfers in Hilversum.quote:Op dinsdag 5 oktober 2010 14:04 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat zegt meer over de gemiddelde TV kijker in Nederland dat er zoveel mensen naar zo'n 'programma' kijken. De zoveelste talenten show. Je verandert wat kleine dingen en iedereen kijkt weer. Idols 1 was verfrissend. De rest was bagger. Net zoals Big Brother 2 etc.
Vind je het vreemd? Commerciele zenders zijn bedrijven die gewoon winst willen maken. Hun winst is afhankelik van de kijkcijfers. Het is daar heus niet van: "Oeew, die kijkcijfers zijn wel hoog, maar we hebben liever een kwalitatief hoogstaand programma" "Dus komop! we maken een duur programma, met de duurste schrijvers, en het maakt niet uit of het scoort, als het maar van super kwaliteit is" Ze zijn geen liefdadigheids instellingquote:Op dinsdag 5 oktober 2010 15:17 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Verbaas me sowieso al jaren over wat er "scoort" m.i. zegt dat helemaal niets over de kwaliteit van het programma. Maar helaas draait het alleen nog maar om de kijkcijfers in Hilversum.
quote:Historische zege PSV trekt recordaantal kijkers Studio Sport
Studio Sport heeft zondagavond ruim drie miljoen mensen voor de televisie gehad. Het sportprogramma, waarin de Eredivisieduels worden samengevat, trok met die ruim drie miljoen een recordaantal kijkers, dat lieten de NOS en Stichting KijkOnderzoek (SKO) weten.
In totaal keken bijna 3,3 miljoen mensen naar de wedstrijden in de Eredivisie. Sinds de terugkomst van de samenvattingen bij de NOS in augustus is dit een record. Het sportprogramma was daarmee het best bekeken programma, want het acht uur Journaal leverde ongeveer 2,7 miljoen kijkers op.
Een woordvoerster van de NOS liet weten dat 3,6 miljoen mensen rond 19.15 uur naar Studio Sport keken. Dat betekent dat deze doelgroep van zes jaar en ouder de historische zege van PSV op Feyenoord (10-0) hebben gezien.
Zonder sport:quote:
Gisteren haalde BZV meer kijkers dan de hoogste score van 2010: 4.506.000.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 18:28 schreef TUFKAL het volgende:
1 19-12-2010 Zo BOER ZOEKT VROUW Ned1 27,9 4.230 49,6
Echt bizar veelquote:Op maandag 10 januari 2011 11:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gisteren haalde BZV meer kijkers dan de hoogste score van 2010: 4.506.000.
Ooit of alleen sinds jij tv kijkt?quote:Op maandag 17 januari 2011 10:27 schreef Remzz het volgende:
Is er ooit wel een programma geweest(zonder sport) waar meer naar is gekeken?
De begrafenis van Andre Hazesquote:Op maandag 17 januari 2011 10:27 schreef Remzz het volgende:
Is er ooit wel een programma geweest(zonder sport) waar meer naar is gekeken?
Yup:quote:
quote:Op maandag 17 januari 2011 11:52 schreef Arcee het volgende:
In 2004 de herdenking van Hazes 5.047.000.
Ja, dat zei ik hier dus allemaal al.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:36 schreef Remzz het volgende:
Klopt idd en Peter R de Vries had nu ik er over nadenk ook 7 miljoen voor zijn Joran van der Sloot verhaal.
Hehe helemaal overheen gelezenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:37 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ja, dat zei ik hier dus allemaal al.
Gisteren: BOER ZOEKT VROUW 5.105.000quote:
Ik denk dat het volgende week nog meer is, omdat heel veel mensen de confrontatie van Richard met zijn vrouwen wil zien.quote:Op maandag 24 januari 2011 11:30 schreef Arcee het volgende:
[..]
Gisteren: BOER ZOEKT VROUW 5.105.000
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |