Uitgegeven: 6-5-2002 18:19
Laatst gewijzigd: 6-5-2002 18:33
AMSTERDAM - Pim Fortuyn is maandagavond in het mediapark in Hilversum neergeschoten. Dit melden zowel Radio 1 als 2Vandaag. Een verslaggever van het NOS-journaal meldt dat het er naar uitziet dat Fortuyn is overleden. De dader zou zijn ontkomen.
Er zouden ongeveer drie schoten zijn gelost op de lijsttrekker van de Lijst Pim Fortuyn. Hij zou geraakt zijn in hals, borst en hoofd. Het gebeurde toen hij na een optreden in een uitzending van Ruud de Wild naar buiten naar zijn auto liep.
Politie en een ambulance zijn inmiddels ter plaatse. Op het mediapark in Hilversum heersen ongeloof en verbijstering.
Volgens NOS-verslaggever Job Frieszo maakte Fortuyn zich al enige tijd zorgen over zijn veiligheid. Bekend is dat er in de afgelopen tijd bedreigingen aan het adres van Fortuyn zijn geuit.
Aldus de verslaggever. ![]()
quote:Hele grote gevolgen
Op maandag 06 mei 2002 18:35 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Dit is ongelofelijk.... en met hele grote gevolgen...
quote:Lul even niet zo dom!
Op maandag 06 mei 2002 18:35 schreef Chadi het volgende:
Ach man misschien is hij wel vreemd gegaan of zo. Wie zegt dat dit een Politieke moord is.
Dit is echt verschrikkelijk, wat een maatschappij...
quote:ja, want een linkse heeft het zekerweten gedaan!!
Op maandag 06 mei 2002 18:35 schreef Mr-Leo het volgende:
Ok nu weet ik het zeker.. ik ga LPF of in iedergeval iets rechts stemmen..grote vuile linkse terroristen... kunnen het niet winnen zonder bloed vergieten
bewijzen ofzo?!?!? ken je de dader?1?!?
quote:WAT DENK JE WEL NIET????
Op maandag 06 mei 2002 18:35 schreef logisnack het volgende:
Het was te verwachten
Hij was vanmiddag nog life op 3FM.Wel zwaar kut voor hem!
Welke eikels doen zoiets
quote:duh!
Op maandag 06 mei 2002 18:35 schreef golfer het volgende:
Dit heeft grote gevolgen voor heel Nederland, dus probeer hier de reakties s.v.p. feitenlijk te houden.
quote:
Op maandag 06 mei 2002 18:36 schreef Koos Voos het volgende:
BEDANKT MIJNHEER KOK !! GVD
Ik was ut niet met hem eens, maar dit is echt heel erg
Pim was bij Ruud de Wild. Op weg terug naar zijn auto is ie beschoten. Heel veel schoten. Het leek wel vuurwerk. Met in ieder geval een schot in zijn hoofd..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |