abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77374826
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef Jahr00n het volgende:

[..]

Als je 2 keer per dag doucht heb je echt wel smetvrees. Daarnaast is het erg slecht voor je huid.
's Ochtends douchen is toch vrij normaal..en na het sporten douchen is toch ook nodig? Dan kom je al snel op 2 keer per dag douchen uit. Heeft niet zoveel te amken met smetvrees?

Slecht voor je huid is het wel ja..
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:46:54 #252
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_77374831
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:42 schreef snakelady het volgende:

[..]

kun je je mening ook ondersteunen of is dat een te grote uitdaging?
Mens, lees die regel van die quote nog eens, en ga me dan nog eens vertellen dat dat niet dom en onwetend is. Ik weet het, het is niet altijd makkelijk niet te generaliseren, maar probeer het eens, voor je weer een wasje draait
SPACE AND TIME ARE NO OBSTACLE TO CAT_TANK
Cat_Tank is strong
pi_77374924
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef De_Vink het volgende:
Zolang je (goed) gebruik maakt van deze jongen kan je makkelijk 2 weken met 1 handdoek doen
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
pi_77374959
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef snakelady het volgende:

[..]

Een van de goorste mensen die ik ooit heb ontmoet was een meisje op school die als ze ongesteld was altijd met bloedresten op haar vingers liep, gewoon niet handen wassen na het inbrengen van een tampon.

En dan als ze niet meer ongesteld was had ze vlot nog 2 dagen bloed onder haar nagels.
naast dat het inderdaad smerig is... lijkt het me ook erg beschamend... alsof niemand die bloedresten ziet...
I believe i can fly!
I believe i can touch the sky!
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:50:48 #255
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77374997
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:46 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Mens, lees die regel van die quote nog eens, en ga me dan nog eens vertellen dat dat niet dom en onwetend is. Ik weet het, het is niet altijd makkelijk niet te generaliseren, maar probeer het eens, voor je weer een wasje draait
Dat is wel heel makkelijk, je geeft een mening maar kan/wil hem niet onderbouwen, dat moet de rest maar voor je doen.

Maar ik vind persoonlijk 2 dagen dezelfde onderbroek dragen ook niet echt fris.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:52:06 #256
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77375063
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Relevant verhaal voor dit topic.

Net zoals mensen die de laatste bacteriën met een handdoek afvegen.
enigszins relevant aangezien ze dus heel weinig handoeken gebruikte om zich af te drogen na het douchen/wassen, dat laatste deed ze gewoonweg veels te weinig.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:52:52 #257
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_77375091
quote:

[..]

Als je 2 keer per dag doucht heb je echt wel smetvrees. Daarnaast is het erg slecht voor je huid.
Zweet veel in bed en het is lekkerder wakker worden én doe fysiek buitenwerk, vandaar.
pi_77375104
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef snakelady het volgende:
eigenlijk valt het wel mee, de meeste met een gezin zitten aan ongeveer zoveel was, tuurlijk sla ik dan wel eens een paar dagen over en in het weekend was ik bijna niet.
Nou, dat is gewoon niet waar.

Wij doen in het weekeinden 4 keer de was en dat is voor een heel gezin met 2 kinderen. Vaker echt niet. Zeker niet elke dag.

Beddengoed 1 keer per week, 1 keer per week schone handdoeken en kinderen om de 3 dagen nieuwe kleding (mits het niet vies is). Ik blijf niet bezig, zou ook niet weten hoe ik 3 wassen moest doen naast een fulltime baan.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:53:43 #259
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_77375128
quote:

[..]

Als ik heb gezweet douche ik gewoon graag, zo gek is dat toch niet?
Ieder mens zweet 's nachts meer dan overdag en met sporten over het algemeen ook.

Dat het niet goed is voor je huid dat klopt, gelukkig hebben ze daar hele goede hydraterende bodylotions voor.
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:56:30 #260
260000 Cat_Tank
Is not amused
pi_77375245
quote:
Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef snakelady het volgende:

[..]

Dat is wel heel makkelijk, je geeft een mening maar kan/wil hem niet onderbouwen, dat moet de rest maar voor je doen.

Maar ik vind persoonlijk 2 dagen dezelfde onderbroek dragen ook niet echt fris.
Hé wat jammer, had meer van je verwacht. Hier is ie nog een keer
quote:
Mensen die niet elke dag douchen zijn vies. En denken dat niemand ze ruikt. Dat zijn dezelfde mensen die 2 dagen hun boxer aanhouden, 2 dagen dezelfde sokken dragen e.d.
Er wordt hier gezegd dat mensen die niet elke dag douchen ook meteen mensen zijn die 2 dagen hetzelfde ondergoed aanhouden. Dit is dom en onwetend. Die extra faal in je post waarin je zegt dat je dat niet frist vindt verraad je ook nog eens dat jij ook denkt dat mensen die niet elke dag douchen, ook hun kleren niet vervangen. Zo niet, dan kun je niet lezen, en bevestigd dat nog eens mijn gedachte dat je inderdaad dom bent
Cat_Tank is strong
  donderdag 28 januari 2010 @ 13:56:36 #261
267795 De_Vink
De vink is een dagtrekker
pi_77375249
Mensen die na het douchen hun reet drogen en dat smerig vinden maken doorgaans een van de volgende fouten:

• Ze wassen hun billen wel maar niet hun sterretje (vooral bij mannen met harige konten is dit funest!)
  • Ze wassen wel alles en drogen niet alleen hun achterste goed af, maar gaan gewoon met hun vinger zo'n beetje dwars door de handdoek recht in het poepertje...
  • Zang: Heftig, melodieus "tsitsitsitsitsitsitsi-tjoe-ie-ò"
    Lokroep: Een herhaald en helder "pink", ook "wiet" en "tsjwit". In vlucht en tijdens de trek een zacht "tjuub-tjuub"
    pi_77375287
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 13:53 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Wij doen in het weekeinden 4 keer de was en dat is voor een heel gezin met 2 kinderen. Vaker echt niet. Zeker niet elke dag.

Beddengoed 1 keer per week, 1 keer per week schone handdoeken en kinderen om de 3 dagen nieuwe kleding (mits het niet vies is). Ik blijf niet bezig, zou ook niet weten hoe ik 3 wassen moest doen naast een fulltime baan.
    Bij ons is 3 keer de was draaien per dag ook normaal hoor?
    pi_77375290
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

enigszins relevant aangezien ze dus heel weinig handoeken gebruikte om zich af te drogen na het douchen/wassen, dat laatste deed ze gewoonweg veels te weinig.
    Ja, ik kan ook wel voor ieder onderwerp een groot exces verzinnen, maar weinig relevant om te pleiten voor twee handdoeken per dag.

Daarnaast denk ik dat mensen die zich druk maken om een kolonie bacteriën in hun handdoek zichzelf beter moeten wassen.
    pi_77375343
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 13:36 schreef snakelady het volgende:

[..]

nogmaals, smetvrees heb ik niet, ben we alleen wel bewust van wat slechte bacterien aan kunnen doen door slechte ervaringen daarmee.

Maar jij hebt er dus geen moeite mee om een week dezelfde handoek te gebruiken? anders reageerde je niet zo verdedigend.
    dan noem je het geen smetvrees, mij ook best, ondanks dat je je zo "bewust" bent van bacteriën.
    En ik doe inderdaad wel een week met een handdoek. Raad eens hoevaak ik ziek ben geweest in de afgelopen 5 jaar?
    Sowieso al die mensen die hier praten over bacteriën...iets met een klok en een klepel. Als je een slechte bacterie in huis hebt helpt een net gewassen handdoekje daar echt niet tegen.

Dat je het een vies idee vind moeten jullie (vaak een vrouwending) zelf weten, maar nogmaals maak daar niet de norm van. En meid, anderen mensen proberen te laten denken dat ze zich verdedigen helpt ook niet.
    pi_77375394
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
    Bij ons is 3 keer de was draaien per dag ook normaal hoor?
    Wat zit er dan in?

Ik snap het niet. In mijn wasmachine past 10 kilo was per keer. Als ik 4 keer een was draai in de week zit ik op 40 kilo wasgoed.

Jij wast dus 30 kilo was per dag?

Gewoon kleding 2 dagen dragen behalve sokken en ondergoed. Bed elke week verschonen, 2 keer per week een nieuwe handdoek per persoon en elke dag een nieuw vaatdoekje.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:01:04 #266
    260000 Cat_Tank
    Is not amused
    pi_77375419
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Ja, ik kan ook wel voor ieder onderwerp een groot exces verzinnen, maar weinig relevant om te pleiten voor twee handdoeken per dag.

Daarnaast denk ik dat mensen die zich druk maken om een kolonie bacteriën in hun handdoek zichzelf beter moeten wassen.
    Sowieso, mensen die denken dat in schone handdoeken geen bacteriën meer zitten. Mensen die denken dat op de deurknop van de wcdeur geen bacteriën zitten, mensen die denken dat in de lucht geen bacteriën zitten. Mensen die zich daarom druk maken over een 2x gebruikte handdoek
    Cat_Tank is strong
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:01:16 #267
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_77375430
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 13:53 schreef willempjewever het volgende:

[..]

schreef ik ergesn alle gezinnen? nee toch?
    In mijn om,geving merk ik dat ik geen uitzondering ben,nogmaals, niet iedere dag 3 wassen, dat is wat overdreven aangezien ik geen halve wasjes wil draaien.
    Maar ik heb ongeveer zo'n 9 tot 12 wassen is de week.

Met een dreumes die alles wat ze maar kan vinden graag ondersmeert met de inhoud van haar boterham, fruit, koekje of iets dergelijks gaat het ook al wat vlotter, en ik kan wel mijn kinderen in alles tegenhouden maar gewoon lekker vies worden en kliederen is ook goed voor zo'n kleintje.
    De oudste speelt veel buiten dus haar kleren zijn al snel vies.

Dan hebben we ook nog de dekentjes en mandjes waar de katten inliggen, die gaan 1x per week in de wasmachine.
    voor 's avonds op de bank hebben we dekens, die zijn ook sneller vies als de kinderen lekker onder de dekentjes liggen te keuvelen met iets van eten in hun handen of als ik weer eens wat knoei.
    Ik heb gewoonweg graag onze kleren schoon.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:02:41 #268
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_77375497
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:01 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik heb gewoonweg graag onze kleren schoon.
    Pas maar op, straks wordt dat ook nog als vreemd gezien.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:03:13 #269
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_77375519
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 13:56 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Hé wat jammer, had meer van je verwacht. Hier is ie nog een keer
    [..]

Er wordt hier gezegd dat mensen die niet elke dag douchen ook meteen mensen zijn die 2 dagen hetzelfde ondergoed aanhouden. Dit is dom en onwetend. Die extra faal in je post waarin je zegt dat je dat niet frist vindt verraad je ook nog eens dat jij ook denkt dat mensen die niet elke dag douchen, ook hun kleren niet vervangen. Zo niet, dan kun je niet lezen, en bevestigd dat nog eens mijn gedachte dat je inderdaad dom bent

whahaha, och jeetje, gaat het je daar om.
    tja, ik hou nu eenmaal van duidelijke communicatie, niet je sterkste kant merk ik wel.

Maar hieruit kan ik dus halen dat je niet iedere dag douched? niks mis mee hoor, als dat jou ding is maar voel je niet zo aangevallen.
    pi_77375548
    Misschien hebben julie dan een kleinere wasmachine dan ik ?

Ik heb een kind van 2,5 en een baby van 3 maand en we hebben 5 binnenkatten. Dus de situatie is wel gelijk.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:04:24 #271
    6644 ElizabethR
    Bangers & Mash
    pi_77375563
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:00 schreef willempjewever het volgende:

[..]

Wat zit er dan in?

Ik snap het niet. In mijn wasmachine past 10 kilo was per keer. Als ik 4 keer een was draai in de week zit ik op 40 kilo wasgoed.

Jij wast dus 30 kilo was per dag?

Gewoon kleding 2 dagen dragen behalve sokken en ondergoed. Bed elke week verschonen, 2 keer per week een nieuwe handdoek per persoon en elke dag een nieuw vaatdoekje.
    Dat is een industriele machine dan, want de mijne slikt toch echt maar 5 kilo per keer.
    Remember all, if you don't sin, then Jesus died for nothing.
    Samenzweringstheorieën behoren tot de wetenschap van onwetenden
    pi_77375572
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:01 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Sowieso, mensen die denken dat in schone handdoeken geen bacteriën meer zitten. Mensen die denken dat op de deurknop van de wcdeur geen bacteriën zitten, mensen die denken dat in de lucht geen bacteriën zitten. Mensen die zich daarom druk maken over een 2x gebruikte handdoek
    Ja, het schijnt dat het doortrekken van de wc zonder de deksel te sluiten ook de nodige bacteriën in de badruimte blaast.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:07:36 #273
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_77375693
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:03 schreef willempjewever het volgende:
    Misschien hebben julie dan een kleinere wasmachine dan ik ?

Ik heb een kind van 2,5 en een baby van 3 maand en we hebben 5 binnenkatten. Dus de situatie is wel gelijk.
    mijne kan wel een stuk minder in ja, ik heb er eentje waar 5 kilo in kan.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:09:38 #274
    260000 Cat_Tank
    Is not amused
    pi_77375781
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:03 schreef snakelady het volgende:

[..]

whahaha, och jeetje, gaat het je daar om.
    tja, ik hou nu eenmaal van duidelijke communicatie, niet je sterkste kant merk ik wel.

Maar hieruit kan ik dus halen dat je niet iedere dag douched? niks mis mee hoor, als dat jou ding is maar voel je niet zo aangevallen.
    Nee, je kan zelf niet nadenken. Maar goed, ik wil het wel voor je uitkauwen en in hapklare brokjes voor je uitkotsen zodat jij geen moeite meer hoeft te doen.

Dit hele topic ging je toch om dat je het 'goor' vindt als mensen hun handdoek een week of langer gebruiken? Je doel was dus mensen die dit wel doen goor te noemen, dan kun je zulke reacties verwachten. Maar goed, je bent nou eenmaal niet de sterkste in nadenken.
    Cat_Tank is strong
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:09:40 #275
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_77375783
    uiteraard zitten er overal bacterien, dat is ook logisch en de meeste kunnen ook gewoon geen kwaad.
    en met een normale schoonmaakroutine is dat ook onder controle te houden ( of is het ook vreemd dat ik iedere dag de wc schoonmaak. )
    Maar ik vind persoonlijk een week met een handoek doen een beetje een uitnodiging voor een bacteriefeestje.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:09:44 #276
    267651 Klaploper
    Wetenschappelijk onderzoeker
    pi_77375790
    TS wast haar katten!
    TS stopt handdoeken voor de helft in haar vagina!
    TS kan niet spellen!
    TS wast haar kleren elke dag!
    TS doucht altijd na het poepen!
    Maar TS wast haar kont niet goed waardoor haar handdoeken onder de poep zitten!

Hier ontkennen dat je je katten wast terwijl je in F&F nog zei dat je ze elke dag wast!
    Oh, ja. Dat topic waarin je vertelde dat je twee keer per dag een nieuwe wc-rol ophangt, ook al is de oude niet op, omdat je het vies vindt als hij zo lang aan de houder hangt!
    Ik vecht met zwervers voor mijn plezier. Binnenkort ook op YouTube!
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:11:08 #277
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_77375852
    Het gaat mij trouwens niet om de bacterieën, meer het idee dat ik nógmaals m'n gezicht sta af te doen met een doekje waar ik eerder nog m'n hol mee heb staan schoonmaken.
    Gek genoeg heeft wel vrijwel iedereen (ook degene die vaker met dezelfde handdoek doen) de logica om de intieme delen als laatst te doen, waarom dat dan als je toch al schoon bent/was en de volgende keer weer doodleuk je gezicht er mee af doet.
    pi_77375867
    Ah nu begin ik het te begrijpen.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:11:34 #279
    267651 Klaploper
    pi_77375869
    TS maakt haar wc elke dag schoon!
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:12:36 #280
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_77375916
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:09 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Nee, je kan zelf niet nadenken. Maar goed, ik wil het wel voor je uitkauwen en in hapklare brokjes voor je uitkotsen zodat jij geen moeite meer hoeft te doen.

Dit hele topic ging je toch om dat je het 'goor' vindt als mensen hun handdoek een week of langer gebruiken? Je doel was dus mensen die dit wel doen goor te noemen, dan kun je zulke reacties verwachten. Maar goed, je bent nou eenmaal niet de sterkste in nadenken.
    lieve schat, relax even, je hoeft je niet zo druk te maken hoor, maakt toch geen indruk op me dus bespaar je de moeite.
    Ik denk dat je het ook echt wel kunt redden zonder persoonlijke beledigingen.

En ja, ik vind het goor als een handoek een week wordt gebruikt, zo vinden vele het goor dat de katten gewoon bij ons op bed liggen en zo vind iedereen iets anders goor, niks mis mee toch?
    pi_77375936
    Huh? Je bent toch schoon als je onder de douche vandaan komt? Gebruiken jullie geen zeep tussen je naad? Een week is misschien net wat te lang, maar come on iedere dag een nieuwe of zelfs 2 nieuwe handdoeken per dag! What the fuck is wrong with you? Smetvrees is trouwens een typische westerse ziekte, ook afrikanen gehoord over dat ze het vies vinden om langer dan een dag te doen met 1 handdoek?

En trouwens denk eens aan het milieu, elke dag 2 handdoeken gebruiken is een hoop was in het jaar!
    pi_77376014
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef Apekoek het volgende:
    Huh? Je bent toch schoon als je onder de douche vandaan komt? Gebruiken jullie geen zeep tussen je naad? Een week is misschien net wat te lang, maar come on iedere dag een nieuwe of zelfs 2 nieuwe handdoeken per dag! What the fuck is wrong with you? Smetvrees is trouwens een typische westerse ziekte, ook afrikanen gehoord over dat ze het vies vinden om langer dan een dag te doen met 1 handdoek?

En trouwens denk eens aan het milieu, elke dag 2 handdoeken gebruiken is een hoop was in het jaar!

En iedere dag het beddengoed verschonen omdat je katten erop laat verharen niet?
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:15:20 #283
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_77376017
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:09 schreef Klaploper het volgende:

TS wast haar katten!
    TS stopt handdoeken voor de helft in haar vagina!

Hier ontkennen dat je je katten wast terwijl je in F&F nog zei dat je ze elke dag wast!
    Oh, ja. Dat topic waarin je vertelde dat je twee keer per dag een nieuwe wc-rol ophangt, ook al is de oude niet op, omdat je het vies vindt als hij zo lang aan de houder hangt!

whahaha, geweldig zo'n fantast, maar helaas het is niet zo, maar kom op, ik daag je uit, geef die linkjes even waarin ik ooit iets dergelijks heb getypt.
    Je begrijpt zelf ook wel dat je nu een enorme flater slaat als je dat niet lukt.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:16:21 #284
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_77376056
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:11 schreef Lastpost het volgende:
    Het gaat mij trouwens niet om de bacterieën, meer het idee dat ik nógmaals m'n gezicht sta af te doen met een doekje waar ik eerder nog m'n hol mee heb staan schoonmaken.
    Gek genoeg heeft wel vrijwel iedereen (ook degene die vaker met dezelfde handdoek doen) de logica om de intieme delen als laatst te doen, waarom dat dan als je toch al schoon bent/was en de volgende keer weer doodleuk je gezicht er mee af doet.
    Dat dus inderdaad!
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:17:50 #285
    260000 Cat_Tank
    Is not amused
    pi_77376111
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef snakelady het volgende:

[..]

lieve schat, relax even, je hoeft je niet zo druk te maken hoor, maakt toch geen indruk op me dus bespaar je de moeite.
    Ik denk dat je het ook echt wel kunt redden zonder persoonlijke beledigingen.

En ja, ik vind het goor als een handoek een week wordt gebruikt, zo vinden vele het goor dat de katten gewoon bij ons op bed liggen en zo vind iedereen iets anders goor, niks mis mee toch?
    Mensen die je niet kent lieve schat noemen Bovendien, you started it, sister ( ) had je maar niet je smetvrees op FOK! moeten dumpen. Die zitten allemaal ongedoucht achter de pc.

En elke dag je katten wassen. Arme beesten.
    Cat_Tank is strong
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:19:02 #286
    267651 Klaploper
    pi_77376138
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef snakelady het volgende:

[..]

whahaha, geweldig zo'n fantast, maar helaas het is niet zo, maar kom op, ik daag je uit, geef die linkjes even waarin ik ooit iets dergelijks heb getypt.
    Je begrijpt zelf ook wel dat je nu een enorme flater slaat als je dat niet lukt.
    Zo'n enorme flater! Nu moet ik huilie doen.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:21:48 #287
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_77376238
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:17 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Mensen die je niet kent lieve schat noemen Bovendien, you started it, sister ( ) had je maar niet je smetvrees op FOK! moeten dumpen. Die zitten allemaal ongedoucht achter de pc.

En elke dag je katten wassen. Arme beesten.
    Ach gossie, je geloofd alles wat iedereen typt op internet? wat heerlijk naief van je!!!
    Jij gebruikt zeker wikipedia en de telegraaf als betrouwbare bron?

Maar nee hoor, ik was mijn katten niet iedere dag, sterker nog, 3 van de 4 heb ik nog nooit gewassen, en de 4de in totaal 3 keer geloof ik, en trust me, dat was nodig....
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:22:20 #288
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_77376259
    Is het wel vreemd als je je hond iedere dag douched?
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:22:38 #289
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_77376270
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Zo'n enorme flater! Nu moet ik huilie doen.
    ach kom maar ff, doe ik je wel even troosten.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:24:17 #290
    267651 Klaploper
    pi_77376324
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:21 schreef snakelady het volgende:
    Maar nee hoor, ik was mijn katten niet iedere dag, sterker nog, 3 van de 4 heb ik nog nooit gewassen, en de 4de in totaal 3 keer geloof ik, en trust me, dat was nodig....
    Makkelijk hè, alles ontkennen als het even moeilijk wordt? Onderstaande heb je allemaal zelf gezegd:
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:09 schreef Klaploper het volgende:
    TS wast haar katten!
    TS kan niet spellen!
    TS wast haar kleren elke dag!
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:24:17 #291
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_77376325
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef Lastpost het volgende:
    Is het wel vreemd als je je hond iedere dag douched?
    ligt er aan wat voor hond en wat hij doet.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:26:28 #292
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_77376402
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:24 schreef Klaploper het volgende:

[..]

Makkelijk hè, alles ontkennen als het even moeilijk wordt? Onderstaande heb je allemaal zelf gezegd:
    [..]

Nou, geef die linkjes dan internetheld, of wacht, ging je fantasie weer even op de loop met je.

Maar leuk geprobeerd hoor, alleen jammer dat je de mensen hier zo laag inschat dat je denkt ze er daadwerkelijk in zouder trappen.
    Hoewel, eentje geloofde het nog echt ook.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:26:43 #293
    260000 Cat_Tank
    Is not amused
    pi_77376416
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:24 schreef Klaploper het volgende:

[..]

[..]

Je moet met bewijzen komen, anders ben je een Telegraaflezer of Wikipediagebruiker
    Cat_Tank is strong
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:28:21 #294
    267651 Klaploper
    pi_77376465
    TS denkt dat Wikipedia niet te vertrouwen is!
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:29:03 #295
    80443 snakelady
    ssss...ssss...
    pi_77376486
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef Cat_Tank het volgende:

[..]

Je moet met bewijzen komen, anders ben je een Telegraaflezer of Wikipediagebruiker
    Lijkt me logisch, ik kan nu ook wel zeggen dat je iedere dag je kop in de wc stopt om er uit te drinken als een hond omdat je partner er geil van wordt, dat heb je zelf geschreven in het keldertje!!!

Maar ja, zonder enige ondersteuning van bewijst slaat het uiteraard als een tang op een varken.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:29:55 #296
    198417 Lastpost
    Rotterdammert!
    pi_77376518
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:24 schreef snakelady het volgende:

[..]

ligt er aan wat voor hond en wat hij doet.
    Buiten spelen, lichte vacht, grote hond (Berner/Sint Bernard kruising) en een heerlijk bos vol modder.
    Die mag het trouwens wel gewoon meerdere keren doen met dezelfde handdoek, en née die gebruik ik verder niet.
    pi_77376522
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Nou, geef die linkjes dan internetheld, of wacht, ging je fantasie weer even op de loop met je.

Maar leuk geprobeerd hoor, alleen jammer dat je de mensen hier zo laag inschat dat je denkt ze er daadwerkelijk in zouder trappen.
    Je hebt de schijn tegen met 105 kg wasgoed per week.
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:30:46 #298
    260000 Cat_Tank
    Is not amused
    pi_77376553
    quote:
    Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef snakelady het volgende:

[..]

Wat? Jij denkt toch ook van alles over mensen die niet hun handdoeken minstens 2x per week vervangen? Pot, ketel... Bovendien trek je wel erg snel je conclusies, ik zei nergens dat jij je katten elke dag wast. Zei enkel dat je katten elke dag wassen is, en zielig voor die beesten.
    Cat_Tank is strong
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:30:47 #299
    267651 Klaploper
    pi_77376556
    oke dan mag dit weg!
      donderdag 28 januari 2010 @ 14:30:48 #300
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_77376557
    Klaploper, dit is geen TS bash topic. Dus voeg wat toe of donderstraal op!
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')