's Ochtends douchen is toch vrij normaal..en na het sporten douchen is toch ook nodig? Dan kom je al snel op 2 keer per dag douchen uit. Heeft niet zoveel te amken met smetvrees?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je 2 keer per dag doucht heb je echt wel smetvrees. Daarnaast is het erg slecht voor je huid.
Mens, lees die regel van die quote nog eens, en ga me dan nog eens vertellen dat dat niet dom en onwetend is. Ik weet het, het is niet altijd makkelijk niet te generaliseren, maar probeer het eens, voor je weer een wasje draaitquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:42 schreef snakelady het volgende:
[..]
kun je je mening ook ondersteunen of is dat een te grote uitdaging?
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:35 schreef De_Vink het volgende:
Zolang je (goed) gebruik maakt van deze jongen kan je makkelijk 2 weken met 1 handdoek doen![]()
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
█▄ █▄█ █▄ █▄█▄█ █▄█ ▀█▀
TryAndResistClicking. Trollspray.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Een van de goorste mensen die ik ooit heb ontmoet was een meisje op school die als ze ongesteld was altijd met bloedresten op haar vingers liep, gewoon niet handen wassen na het inbrengen van een tampon.
![]()
En dan als ze niet meer ongesteld was had ze vlot nog 2 dagen bloed onder haar nagels.
Dat is wel heel makkelijk, je geeft een mening maar kan/wil hem niet onderbouwen, dat moet de rest maar voor je doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:46 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Mens, lees die regel van die quote nog eens, en ga me dan nog eens vertellen dat dat niet dom en onwetend is. Ik weet het, het is niet altijd makkelijk niet te generaliseren, maar probeer het eens, voor je weer een wasje draait
enigszins relevant aangezien ze dus heel weinig handoeken gebruikte om zich af te drogen na het douchen/wassen, dat laatste deed ze gewoonweg veels te weinig.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Relevant verhaal voor dit topic.
Net zoals mensen die de laatste bacteriën met een handdoek afvegen.
Zweet veel in bed en het is lekkerder wakker worden én doe fysiek buitenwerk, vandaar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je 2 keer per dag doucht heb je echt wel smetvrees. Daarnaast is het erg slecht voor je huid.
Nou, dat is gewoon niet waar.quote:Op donderdag 28 januari 2010 10:59 schreef snakelady het volgende:
eigenlijk valt het wel mee, de meeste met een gezin zitten aan ongeveer zoveel was, tuurlijk sla ik dan wel eens een paar dagen over en in het weekend was ik bijna niet.
Als ik heb gezweet douche ik gewoon graag, zo gek is dat toch niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:44 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Hé wat jammer, had meer van je verwacht. Hier is ie nog een keerquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:50 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat is wel heel makkelijk, je geeft een mening maar kan/wil hem niet onderbouwen, dat moet de rest maar voor je doen.![]()
Maar ik vind persoonlijk 2 dagen dezelfde onderbroek dragen ook niet echt fris.
Er wordt hier gezegd dat mensen die niet elke dag douchen ook meteen mensen zijn die 2 dagen hetzelfde ondergoed aanhouden. Dit is dom en onwetend. Die extra faal in je post waarin je zegt dat je dat niet frist vindt verraad je ook nog eens dat jij ook denkt dat mensen die niet elke dag douchen, ook hun kleren niet vervangen. Zo niet, dan kun je niet lezen, en bevestigd dat nog eens mijn gedachte dat je inderdaad dom bentquote:Mensen die niet elke dag douchen zijn vies. En denken dat niemand ze ruikt. Dat zijn dezelfde mensen die 2 dagen hun boxer aanhouden, 2 dagen dezelfde sokken dragen e.d.
Bij ons is 3 keer de was draaien per dag ook normaal hoor?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:53 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Nou, dat is gewoon niet waar.
Wij doen in het weekeinden 4 keer de was en dat is voor een heel gezin met 2 kinderen. Vaker echt niet. Zeker niet elke dag.
Beddengoed 1 keer per week, 1 keer per week schone handdoeken en kinderen om de 3 dagen nieuwe kleding (mits het niet vies is). Ik blijf niet bezig, zou ook niet weten hoe ik 3 wassen moest doen naast een fulltime baan.
Ja, ik kan ook wel voor ieder onderwerp een groot exces verzinnen, maar weinig relevant om te pleiten voor twee handdoeken per dag.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
enigszins relevant aangezien ze dus heel weinig handoeken gebruikte om zich af te drogen na het douchen/wassen, dat laatste deed ze gewoonweg veels te weinig.
dan noem je het geen smetvrees, mij ook best, ondanks dat je je zo "bewust" bent van bacteriën.quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:36 schreef snakelady het volgende:
[..]
nogmaals, smetvrees heb ik niet, ben we alleen wel bewust van wat slechte bacterien aan kunnen doen door slechte ervaringen daarmee.
Maar jij hebt er dus geen moeite mee om een week dezelfde handoek te gebruiken? anders reageerde je niet zo verdedigend.
Wat zit er dan in?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Marokkaanse18 het volgende:
Bij ons is 3 keer de was draaien per dag ook normaal hoor?
Sowieso, mensen die denken dat in schone handdoeken geen bacteriën meer zitten. Mensen die denken dat op de deurknop van de wcdeur geen bacteriën zitten, mensen die denken dat in de lucht geen bacteriën zitten. Mensen die zich daarom druk maken over een 2x gebruikte handdoekquote:Op donderdag 28 januari 2010 13:57 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Ja, ik kan ook wel voor ieder onderwerp een groot exces verzinnen, maar weinig relevant om te pleiten voor twee handdoeken per dag.
Daarnaast denk ik dat mensen die zich druk maken om een kolonie bacteriën in hun handdoek zichzelf beter moeten wassen.
schreef ik ergesn alle gezinnen? nee toch?quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:53 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Nou, dat is gewoon niet waar.
Wij doen in het weekeinden 4 keer de was en dat is voor een heel gezin met 2 kinderen. Vaker echt niet. Zeker niet elke dag.
Pas maar op, straks wordt dat ook nog als vreemd gezien.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:01 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik heb gewoonweg graag onze kleren schoon.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 13:56 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Hé wat jammer, had meer van je verwacht. Hier is ie nog een keer
[..]
Er wordt hier gezegd dat mensen die niet elke dag douchen ook meteen mensen zijn die 2 dagen hetzelfde ondergoed aanhouden. Dit is dom en onwetend. Die extra faal in je post waarin je zegt dat je dat niet frist vindt verraad je ook nog eens dat jij ook denkt dat mensen die niet elke dag douchen, ook hun kleren niet vervangen. Zo niet, dan kun je niet lezen, en bevestigd dat nog eens mijn gedachte dat je inderdaad dom bent
Dat is een industriele machine dan, want de mijne slikt toch echt maar 5 kilo per keer.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:00 schreef willempjewever het volgende:
[..]
Wat zit er dan in?
Ik snap het niet. In mijn wasmachine past 10 kilo was per keer. Als ik 4 keer een was draai in de week zit ik op 40 kilo wasgoed.
Jij wast dus 30 kilo was per dag?
Gewoon kleding 2 dagen dragen behalve sokken en ondergoed. Bed elke week verschonen, 2 keer per week een nieuwe handdoek per persoon en elke dag een nieuw vaatdoekje.
Ja, het schijnt dat het doortrekken van de wc zonder de deksel te sluiten ook de nodige bacteriën in de badruimte blaast.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:01 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Sowieso, mensen die denken dat in schone handdoeken geen bacteriën meer zitten. Mensen die denken dat op de deurknop van de wcdeur geen bacteriën zitten, mensen die denken dat in de lucht geen bacteriën zitten. Mensen die zich daarom druk maken over een 2x gebruikte handdoek
mijne kan wel een stuk minder in ja, ik heb er eentje waar 5 kilo in kan.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:03 schreef willempjewever het volgende:
Misschien hebben julie dan een kleinere wasmachine dan ik ?
Ik heb een kind van 2,5 en een baby van 3 maand en we hebben 5 binnenkatten. Dus de situatie is wel gelijk.
Nee, je kan zelf niet nadenken. Maar goed, ik wil het wel voor je uitkauwen en in hapklare brokjes voor je uitkotsen zodat jij geen moeite meer hoeft te doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
whahaha, och jeetje, gaat het je daar om.
tja, ik hou nu eenmaal van duidelijke communicatie, niet je sterkste kant merk ik wel.
Maar hieruit kan ik dus halen dat je niet iedere dag douched? niks mis mee hoor, als dat jou ding is maar voel je niet zo aangevallen.
lieve schat, relax even, je hoeft je niet zo druk te maken hoor, maakt toch geen indruk op me dus bespaar je de moeite.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:09 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Nee, je kan zelf niet nadenken. Maar goed, ik wil het wel voor je uitkauwen en in hapklare brokjes voor je uitkotsen zodat jij geen moeite meer hoeft te doen.
Dit hele topic ging je toch om dat je het 'goor' vindt als mensen hun handdoek een week of langer gebruiken? Je doel was dus mensen die dit wel doen goor te noemen, dan kun je zulke reacties verwachten. Maar goed, je bent nou eenmaal niet de sterkste in nadenken.
En iedere dag het beddengoed verschonen omdat je katten erop laat verharen niet?quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef Apekoek het volgende:
Huh? Je bent toch schoon als je onder de douche vandaan komt? Gebruiken jullie geen zeep tussen je naad? Een week is misschien net wat te lang, maar come on iedere dag een nieuwe of zelfs 2 nieuwe handdoeken per dag! What the fuck is wrong with you? Smetvrees is trouwens een typische westerse ziekte, ook afrikanen gehoord over dat ze het vies vinden om langer dan een dag te doen met 1 handdoek?
En trouwens denk eens aan het milieu, elke dag 2 handdoeken gebruiken is een hoop was in het jaar!
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:09 schreef Klaploper het volgende:
TS wast haar katten!
TS stopt handdoeken voor de helft in haar vagina!
TS doucht altijd na het poepen!
Hier ontkennen dat je je katten wast terwijl je in F&F nog zei dat je ze elke dag wast!
Oh, ja. Dat topic waarin je vertelde dat je twee keer per dag een nieuwe wc-rol ophangt, ook al is de oude niet op, omdat je het vies vindt als hij zo lang aan de houder hangt!
Dat dus inderdaad!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:11 schreef Lastpost het volgende:
Het gaat mij trouwens niet om de bacterieën, meer het idee dat ik nógmaals m'n gezicht sta af te doen met een doekje waar ik eerder nog m'n hol mee heb staan schoonmaken.
Gek genoeg heeft wel vrijwel iedereen (ook degene die vaker met dezelfde handdoek doen) de logica om de intieme delen als laatst te doen, waarom dat dan als je toch al schoon bent/was en de volgende keer weer doodleuk je gezicht er mee af doet.
Mensen die je niet kent lieve schat noemenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
lieve schat, relax even, je hoeft je niet zo druk te maken hoor, maakt toch geen indruk op me dus bespaar je de moeite.
Ik denk dat je het ook echt wel kunt redden zonder persoonlijke beledigingen.
En ja, ik vind het goor als een handoek een week wordt gebruikt, zo vinden vele het goor dat de katten gewoon bij ons op bed liggen en zo vind iedereen iets anders goor, niks mis mee toch?
Zo'n enorme flater! Nu moet ik huilie doen.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
whahaha, geweldig zo'n fantast, maar helaas het is niet zo, maar kom op, ik daag je uit, geef die linkjes even waarin ik ooit iets dergelijks heb getypt.
Je begrijpt zelf ook wel dat je nu een enorme flater slaat als je dat niet lukt.
Ach gossie, je geloofd alles wat iedereen typt op internet? wat heerlijk naief van je!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:17 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Mensen die je niet kent lieve schat noemenBovendien, you started it, sister (
) had je maar niet je smetvrees op FOK! moeten dumpen. Die zitten allemaal ongedoucht achter de pc.
En elke dag je katten wassen. Arme beesten.
ach kom maar ff, doe ik je wel even troosten.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:19 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Zo'n enorme flater! Nu moet ik huilie doen.
Makkelijk hè, alles ontkennen als het even moeilijk wordt? Onderstaande heb je allemaal zelf gezegd:quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:21 schreef snakelady het volgende:
Maar nee hoor, ik was mijn katten niet iedere dag, sterker nog, 3 van de 4 heb ik nog nooit gewassen, en de 4de in totaal 3 keer geloof ik, en trust me, dat was nodig....
quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:09 schreef Klaploper het volgende:
TS wast haar katten!
TS kan niet spellen!
TS wast haar kleren elke dag!
TS doucht altijd na het poepen!
Hier ontkennen dat je je katten wast terwijl je in F&F nog zei dat je ze elke dag wast!
Oh, ja. Dat topic waarin je vertelde dat je twee keer per dag een nieuwe wc-rol ophangt, ook al is de oude niet op, omdat je het vies vindt als hij zo lang aan de houder hangt!
ligt er aan wat voor hond en wat hij doet.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:22 schreef Lastpost het volgende:
Is het wel vreemd als je je hond iedere dag douched?
Nou, geef die linkjes dan internetheld, of wacht, ging je fantasie weer even op de loop met je.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:24 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Makkelijk hè, alles ontkennen als het even moeilijk wordt? Onderstaande heb je allemaal zelf gezegd:
[..]
Je moet met bewijzen komen, anders ben je een Telegraaflezer of Wikipediagebruikerquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:24 schreef Klaploper het volgende:
[..]
Makkelijk hè, alles ontkennen als het even moeilijk wordt? Onderstaande heb je allemaal zelf gezegd:
[..]
Lijkt me logisch, ik kan nu ook wel zeggen dat je iedere dag je kop in de wc stopt om er uit te drinken als een hond omdat je partner er geil van wordt, dat heb je zelf geschreven in het keldertje!!!quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef Cat_Tank het volgende:
[..]
Je moet met bewijzen komen, anders ben je een Telegraaflezer of Wikipediagebruiker
Buiten spelen, lichte vacht, grote hond (Berner/Sint Bernard kruising) en een heerlijk bos vol modder.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
ligt er aan wat voor hond en wat hij doet.
Je hebt de schijn tegen met 105 kg wasgoed per week.quote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, geef die linkjes dan internetheld, of wacht, ging je fantasie weer even op de loop met je.
Maar leuk geprobeerd hoor, alleen jammer dat je de mensen hier zo laag inschat dat je denkt ze er daadwerkelijk in zouder trappen.
Hoewel, eentje geloofde het nog echt ook.
Wat? Jij denkt toch ook van alles over mensen die niet hun handdoeken minstens 2x per week vervangen? Pot, ketel... Bovendien trek je wel erg snel je conclusies, ik zei nergens dat jij je katten elke dag wast. Zei enkel dat je katten elke dag wassenquote:Op donderdag 28 januari 2010 14:26 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou, geef die linkjes dan internetheld, of wacht, ging je fantasie weer even op de loop met je.
Maar leuk geprobeerd hoor, alleen jammer dat je de mensen hier zo laag inschat dat je denkt ze er daadwerkelijk in zouder trappen.
Hoewel, eentje geloofde het nog echt ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |