abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79166539
Gewoon zo snel mogelijk tegen haar zeggen dat je eigenlijk drie jaar jonger bent. Anders word het alleen maar moeilijker, en voelt zij zich alleen maar langer voorgelogen.. Lijkt mij de beste optie!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_79168357
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Gewoon zo snel mogelijk tegen haar zeggen dat je eigenlijk drie jaar jonger bent. Anders word het alleen maar moeilijker, en voelt zij zich alleen maar langer voorgelogen.. Lijkt mij de beste optie!
Goed idee
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 maart 2010 @ 14:24:20 #228
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_79168652
quote:
Op maandag 15 maart 2010 13:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Ja, mij ook.....

En na het doorlezen van het topic helemaal
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_79168797
Ben benieuwd hoe het is verlopen
I solemnly swear i'm up to no good
pi_79168840
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:27 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ben benieuwd hoe het is verlopen
Ik vraag me af hoe benieuwd je bent als je je dat afvraagt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 15 maart 2010 @ 17:33:52 #231
289278 Terloops
I'm just a guy!
pi_79176689
update update

Na het gezellige avondje uit, weer bij elkaar beland! Ze heeft goede uitleg gegeven over het hoe/waarom ze gewoon even geen plek had om haar gevoelens op een rijtje te zetten.

We zien elkaar regelmatig weer en ze betrekt me steeds meer bij haar leven. Ook al wat leuke plannetjes op de rit staan.

Denk serieus dat ze er serieus voor wilt gaan, ze moet het nog wel uitspreken, maar merk aan haar dat ze meer wilt dan enkel leuk afspreken en me er voor de "fun" bij wilt hebben.

Het hele leeftijdsissue is niet meer echt ter sprake gekomen, volgens mij heeft ze er vrede mee

overigens wil ik iedereen even bedankten voor de tips, interesse en steun
maar ook voor de heerlijke sarcastische opmerkingen, aangezien ik daar ook wel om kan lachen.

Weet niet of het al opviel, maar dit is een kloon, waar ik niet vaak op online ben dus vandaar de weinig updates onder mijn andere account ben ik heel wat actiever
  maandag 15 maart 2010 @ 17:50:16 #232
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_79177261
Zij wil de serieuze kant op, wil jij dat ook?
pi_79179684
Leuk voor je, maar ben je verliefd?
pi_79184323
quote:
Op maandag 15 maart 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja, mij ook.....

En na het doorlezen van het topic helemaal
Sorry, topic niet helemaal gelezen, en de datum van beginpost niet gecheckt..
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_79194589
quote:
Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Sorry, topic niet helemaal gelezen, en de datum van beginpost niet gecheckt..
Schade deutschland alles ist vorbei!
pi_79195344
Heel simpele formule om uit te rekenen of leeftijd een probleem is of niet: ((leeftijd-vd-oudste)/7)+2. Het getal dat eruit komt is de ondergrens voor de leeftijd van de jongste partner in een relatie.
Heb overigens niet het hele topic gelezen, maar ik dacht dat dit wel van pas zou komen
pi_79195373
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 00:48 schreef thejoker-1s het volgende:
Heel simpele formule om uit te rekenen of leeftijd een probleem is of niet: ((leeftijd-vd-oudste)/7)+2. Het getal dat eruit komt is de ondergrens voor de leeftijd van de jongste partner in een relatie.
Heb overigens niet het hele topic gelezen, maar ik dacht dat dit wel van pas zou komen
Jij leest de Libelle?
pi_79198415
quote:
Ik zou als ik jou was die 2 en 7 maar omdraaien...
pi_79198533
quote:
Ja, dat lijkt me een goede berekening, de leeftijd van de oudste door 7 delen, plus 2....

Opa van 71 met een meisje van 17 is op die manier tenminste geen enkel probleem
Syl moet winnen!
pi_79201955
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Paris_Texas het volgende:

[..]

Ja, dat lijkt me een goede berekening, de leeftijd van de oudste door 7 delen, plus 2....

Opa van 71 met een meisje van 17 is op die manier tenminste geen enkel probleem
Dat is de berekening die pedofielen er op na houden.
pi_79202074
`Schat, ik moet je wat vertellen, ik ben eigenlijk 24`

`Oh, wat ben ik blij dat je dat vertelt, ik moet jou ook wat bekennen, ik ben eigenlijk 40`

Dat zou meesterlijk zijn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')