Goed ideequote:Op maandag 15 maart 2010 13:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Gewoon zo snel mogelijk tegen haar zeggen dat je eigenlijk drie jaar jonger bent. Anders word het alleen maar moeilijker, en voelt zij zich alleen maar langer voorgelogen.. Lijkt mij de beste optie!
Ja, mij ook.....quote:Op maandag 15 maart 2010 13:30 schreef J0ycie88 het volgende:
Gewoon zo snel mogelijk tegen haar zeggen dat je eigenlijk drie jaar jonger bent. Anders word het alleen maar moeilijker, en voelt zij zich alleen maar langer voorgelogen.. Lijkt mij de beste optie!
Ik vraag me af hoe benieuwd je bent als je je dat afvraagt.quote:
Sorry, topic niet helemaal gelezen, en de datum van beginpost niet gecheckt..quote:Op maandag 15 maart 2010 14:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, mij ook.....
En na het doorlezen van het topic helemaal
Schade deutschland alles ist vorbei!quote:Op maandag 15 maart 2010 20:40 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Sorry, topic niet helemaal gelezen, en de datum van beginpost niet gecheckt..
Jij leest de Libelle?quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:48 schreef thejoker-1s het volgende:
Heel simpele formule om uit te rekenen of leeftijd een probleem is of niet: ((leeftijd-vd-oudste)/7)+2. Het getal dat eruit komt is de ondergrens voor de leeftijd van de jongste partner in een relatie.
Heb overigens niet het hele topic gelezen, maar ik dacht dat dit wel van pas zou komen
Ik zou als ik jou was die 2 en 7 maar omdraaien...quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:48 schreef thejoker-1s het volgende:
Heel simpele formule om uit te rekenen of leeftijd een probleem is of niet: ((leeftijd-vd-oudste)/7)+2. Het getal dat eruit komt is de ondergrens voor de leeftijd van de jongste partner in een relatie.
Heb overigens niet het hele topic gelezen, maar ik dacht dat dit wel van pas zou komen
Ja, dat lijkt me een goede berekening, de leeftijd van de oudste door 7 delen, plus 2....quote:Op dinsdag 16 maart 2010 00:48 schreef thejoker-1s het volgende:
Dat is de berekening die pedofielen er op na houden.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 08:38 schreef Paris_Texas het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me een goede berekening, de leeftijd van de oudste door 7 delen, plus 2....
Opa van 71 met een meisje van 17 is op die manier tenminste geen enkel probleem
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |