Als iets 30.000x gezegd wordt dan is het geen kwestie meer van onthouden Mike. Dan is dat indoctrinatiequote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef mike_hunt het volgende:
HAHAHAHA face down ass up![]()
jullie onthouden ook echt alles.
dat Law and Order is best te kijken. (ook alleen maar vanwege die lekkere kerel)quote:Op donderdag 28 januari 2010 16:24 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb geen serie die ik in moet halen ben overal bij.
Law and order
law and order SVU
Smallville
Fringe
Caprica
Lost
O Pieter, jij malle manquote:Op donderdag 28 januari 2010 17:12 schreef Pieter. het volgende:
Het is een kwestie van geven en nemen, daar komen wij samen best wel uit!(of misschien beter
)
Ik vind hem juist heel cute.quote:Op donderdag 28 januari 2010 20:00 schreef Peter het volgende:
Zijn gezicht is niet helemaal mijn smaak
quote:Op donderdag 28 januari 2010 19:21 schreef oinaru_isan het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hij heeft iets weg van een grown up butch Harry Potterquote:Op donderdag 28 januari 2010 20:35 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Ik vind hem juist heel cute.
You'd do him!quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Net iets teveel gespierd naar mijn smaak.
quote:Op donderdag 28 januari 2010 23:59 schreef PhalanX het volgende:
whehehehe iedereen is weg ofzo!
stelletje homooows!quote:
quote:Op donderdag 28 januari 2010 21:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij heeft iets weg van een grown up butch Harry Potter
quote:Op vrijdag 29 januari 2010 10:44 schreef Ang3l het volgende:
Hoe was je avond met Hansjepansje?
Diep en nuttig?
Voordta de mijne m'n ouders zou leren kennen zouden we al een jaar verder zijn hoor!quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Man ze hebben kerst met elkaar gevierd! Da's ongeveer wel een goede relatietest (tenminste, in ons gezin zijn veel relaties stukgelopen nadat ze de hele familie ontmoet hebben. Niet dat het er per se door komt, maar het een kwam eerst en toen volgde het andere).
TRUT.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Oh, et le la barbe est finit.
Het voelt een beetje vreemd...
TRUT.quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:44 schreef Tha_Erik het volgende:
Yay, vanavond Where the wild things are.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |